Se propune realizarea unui pod rutier cu infrastructuri din beton armat şi suprastructură din grinzi prefabricate din beton precomprimat. Lungimea totală a podului = 12,45 m, cu o deschidere de calcul de Lc=9,50 m. Lumina podului în sens longitudinal acestuia este de 8,9 m, iar pe normală măsoară 8,4 m la intrados. În sens longitudinal, podul are o pantă de 1,00% înspre culeea C2 (culeea dinspre Centura Zalău).
În sens tr...
Se propune realizarea unui pod rutier cu infrastructuri din beton armat şi suprastructură din grinzi prefabricate din beton precomprimat. Lungimea totală a podului = 12,45 m, cu o deschidere de calcul de Lc=9,50 m. Lumina podului în sens longitudinal acestuia este de 8,9 m, iar pe normală măsoară 8,4 m la intrados. În sens longitudinal, podul are o pantă de 1,00% înspre culeea C2 (culeea dinspre Centura Zalău).
În sens transversal, podul are lăţimea totală de B=6,2 m (parte carosabilă, trotuar pietonal, borduri şi parapeţi de siguranţă).
Rampe de acces = 2 x 50 m.