Execuţie lucrări pentru implementarea proiectului C10-I3-109/ 16.05.2022, intitulat "REABILITARE SI MODERNIZARE SEDIU PRIMARIE ORAS HOREZU" aprobat spre finanţare în cadrul Planului Naţional de Redresare şi Rezilienţă, Componenta C10 - Fondul Local – I3 – Investiţia I.3 - Reabilitarea moderată a clădirilor publice pentru a îmbunătăţi serviciile publice prestate la nivelul unităţilor administrativ-teritoriale.
Tipurile de l...
Execuţie lucrări pentru implementarea proiectului C10-I3-109/ 16.05.2022, intitulat "REABILITARE SI MODERNIZARE SEDIU PRIMARIE ORAS HOREZU" aprobat spre finanţare în cadrul Planului Naţional de Redresare şi Rezilienţă, Componenta C10 - Fondul Local – I3 – Investiţia I.3 - Reabilitarea moderată a clădirilor publice pentru a îmbunătăţi serviciile publice prestate la nivelul unităţilor administrativ-teritoriale.
Tipurile de lucrări prevăzute a se realiza/achiziţiona în vederea finalizării obiectivului de investiţie din cadrul proiectului sunt cele mentionate in proiectul tehnic elaborat de proiectant si atasat prezentei.
Se propun următoarele lucrări:
• lucrări de aplicare termosistem din polistiren expandat de faţadele clădirii, grosime 10 cm şi cu specificaţiile tehnice prevăzute în auditul energetic; pentru soclu se prevede polistiren extrudate cu grosimea de 10 cm şi cu specificaţiile tehnice prevăzute în auditul energetic. Planşeele se vor borda în exteriorul clădirii cu vată minerală bazaltică pe o lăţime de 60 cm; soculul se va placa cu piatră naturală;
• lucrări de refacere a finisajelor faţadei generale şi a soclului, în particular, prin
folosirea unor materiale rezistente în timp;
• aplicare termosistem din vată bazaltică, grosime 25 cm, cu specificaţiile tehnice prevăzute în auditul energetic, printre grinzile de lemn de peste etaj;
• la planşeul de peste parter se păstrează grinzile de lemn şi se montează folie poliuretan sub parchet, şapă slab armată, folie PEHD, dulapi grosime 5 cm, substructură metalică; tavan din gips-carton 2x12,5mm, EI45min, glet şi vopsitorii lavabile de interior antibacteriene;
• înlocuirea tâmplăriei interioare şi exterioare a imobilului;
• înlocuit glafuri exterioare, solbancuri, reparaţii şpaleţi;
• reparaţii şpaleţi şi reparaţii interioare acolo unde se intervine pentru înlocuirea instalaţiilor electrice, termice şi sanitare;
• refacerea în totalitate a scării exterioare de acces în clădire deoarece prezintă un grad de uzură ridicat; toare scările exterioare se vor placa cu granit.
• realizarea unui nou sistem de colectare a apelor pluviale şi racordarea la reţeaua de canalizare pluvială;
• se va revizui branşamentul la reţeaua de apă pentru instalaţia de stingere a incendiului;
• înlocuirea obiectelor sanitare cu altele moderne, refacerea finisajelor interioare în aceste spaţii prin placaje ceramice rezistente, moderne, la pereţi şi pardoseli, tavane decorative pentru mascare conducte acolo unde se impune acest lucru;
• se vor efectura lucrări de desfacere a pardoselilor existente în vederea termoizolării;
• montat parchet rezistent la trafic;
• montat gresie rezistentă la trafic;
• montat gresie şi faianţă în grupurile sanitare;
• montarea de sisteme de climatizare aer, tip VRF, racordarea la centrala termică din incintă şi montarea unor recuperatoare de căldură.
Detalii in Caietul de sarcini anexat. Numar zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor - 6. Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarficare/informatiilor suplimentare in a 3-a zi dinainte de termenul limita stabilit pentru depunerea ofertelor.