Autoritatea contractantă Penitenciarul Târgu Jiu, în calitate de beneficiar, a hotărât să atribuie contractele: "Execuţie lucrări transformare magazie G.A.Z. în spaţii de deţinere" – lotul 1 şi " Execuţie lucrări Realizare reţea canalizare" – lotul 2 în conformitate cu prevederile Hotărârii de Guvern nr. 907/2016 privind etapele de elaborare şi conţinutul-cadru al documentaţiilor tehnico-economice aferente obiectivelor/proi...
Autoritatea contractantă Penitenciarul Târgu Jiu, în calitate de beneficiar, a hotărât să atribuie contractele: "Execuţie lucrări transformare magazie G.A.Z. în spaţii de deţinere" – lotul 1 şi " Execuţie lucrări Realizare reţea canalizare" – lotul 2 în conformitate cu prevederile Hotărârii de Guvern nr. 907/2016 privind etapele de elaborare şi conţinutul-cadru al documentaţiilor tehnico-economice aferente obiectivelor/proiectelor de investiţii finanţate din fonduri publice.
Valabil pentru lotul 1 şi lotul 2
În conformitate cu prevederile Legii nr. 10/1995 privind calitatea în construcţii, ofertanţii/operatorii economici vor face dovada certificării tehnico-profesionale pentru execuţia lucrărilor menţionate.
Ofertanţii au obligaţia ca lucrările ce fac obiectul contractului să fie conduse şi supravegheate de personal de execuţie atestat corespunzător acestui tip de construcţii/domeniu de execuţie a lucrărilor.
La execuţia lucrărilor se va respecta legislaţia în domeniul executării lucrărilor de construcţii/reţele de canalizare, Legea 10/1995 privind calitatea in construcţii (actualizată), normativele şi reglementă rile tehnice specifice in vigoare.
Executarea lucrărilor va începe numai după emiterea Ordinului de începere a lucrărilor şi după predarea - primirea amplasamentului. Predarea - primirea amplasamentului pentru execuţia lucrărilor se va realiza in maxim 1 zi de la emiterea ordinului de începere a lucrărilor.
Ofertantul câştigător va executa lucrările in conformitate cu prevederile proiectului tehnic, a detaliilor de execuţie şi a caietelor de sarcini pe specialităţi conţinute în proiectul tehnic şi a Autorizaţiei de Construire.
La execuţia lucrărilor se vor respecta şi avea în vedere:
- studiu de fezabilitate efectuat.
- condiţiile impuse in Certificatul de Urbanism, avize, acorduri şi Autorizaţia de Construire.
- proiectul tehnic şi detaliile de execuţie.
- caietele de sarcini pe specialităţi conţinute in Proiectul tehnic.
- dispoziţiile de şantier şi detaliile de execuţie ce vor apărea in cursul desfăşurării lucrărilor dacă este cazul.
Ofertanţii îşi vor stabili propriile consumuri pentru articolele de deviz, respectând proiectul tehnic, caietele de sarcini şi actele normative în vigoare, având în vedere următoarele:
Prin Ordinul nr. 1568 din 15.10.2002 pentru aprobarea reglementării tehnice “Ghid privind elaborarea devizelor la nivel de categorii de lucrări şi obiecte de construcţii pentru investiţii realitate din fonduri publice", indicative P 91/1-02 este prevăzut
Executanţii (ofertanţii ) au deplină libertate de a-şi prevedea în ofertă propriile consumuri şi tehnologii de execuţie, cu respectarea cerinţelor cantitative şi calitative prevăzute în proiectul tehnic, în Caietul de Sarcini şi în alte acte normative în vigoare care reglementează execuţia lucrărilor.
Ca reper, indicatoarele de deviz seria 1981 şi indicatoarele de norme de deviz seria 1981 revizuite şi completate după 1998, pot fi folosite în mod orientativ atât de proiectant cât şi de ofertant în descrierea lucrărilor, a condiţiilor de măsurare a lucrărilor, o evaluării resurselor necesare şi a consumurilor specifice de materiale, manoperă utilaj şi transport.
Prestatorul va solicita şi obţine în numele şi cu acceptul beneficiarului toate certificatele, acordurile, avizele şi orice alte documente necesare pentru/sau în legătură cu realizarea obiectului contractului.
Orice document/documentaţie/formular necesar de întocmit, pentru/sau în legătură cu realizarea obiectului contractului, va fi întocmit de către prestator, cu acceptul şi în numele beneficiarului
Ofertele care nu vor respecta integral cerinţele prezentului Caiet de Sarcini vor fi considerate neconforme şi, pe cale de consecinţă, vor fi respinse.
La elaborarea ofertelor se vor respecta întru totul cerinţele legislaţiei în vigoare în materie, prezentate şi în preambul.
Termenul limita in care autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet la toate solicitarile de clarificari: 6 zile inainte de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.
Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainate de data limita de depunere a ofertelor este 10 zile.