În baza contractului care se va încheia, vor fi executate lucrări pentru realizarea obiectivului de investiţii: "Amenajare platformă parcare pe parcela C5 din incinta Parcului Industrial Tehnologic Timişoara", conform condiţiilor descrise în caietul de sarcini al beneficiarului, precum şi în Proiectul Tehnic, autorizaţia de construire şi avizele şi acordurile obţinute.
Din punct de vedere tehnic, constructiv, funcţional – a...
În baza contractului care se va încheia, vor fi executate lucrări pentru realizarea obiectivului de investiţii: "Amenajare platformă parcare pe parcela C5 din incinta Parcului Industrial Tehnologic Timişoara", conform condiţiilor descrise în caietul de sarcini al beneficiarului, precum şi în Proiectul Tehnic, autorizaţia de construire şi avizele şi acordurile obţinute.
Din punct de vedere tehnic, constructiv, funcţional – arhitectural şi tehnologic, proiectul cuprinde realizarea următoarelor lucrării :
• Realizare 40 de locuri de parcare aferente vehiculelor de gabarit şi tonaj mare (TIR);
• Realizarea accesului pe parcelă;
• Realizarea unui sistem rutier adaptat traficului greu;
• Instalare barieră intrare ieşire;
• Realizarea scurgerii şi preluării apelor pluviale;
• Realizare împrejmuire;
• Realizare semnalizare rutieră;
• Realizare sistem de iluminat exterior;
• Dotare cu containere (sanitare, wc + duş, container poartă);
• Realizare de instalaţii de încălzire a containerelor.
Din cele 40 de locuri de parcare, 33 de locuri de parcare vor fi destinate pentru autocamioane cu remorcă, cu dimensiunea în plan de 23,35m x 4,00 m şi vor fi dispuse în spic la un unghi de 45° faţă de axul drumului de incintăi iar cele 7 locuri de parcare pentru autocamioane vor fi dispuse paralel faţă de drumul de incintă, acestea având dimensiunea în plan 12,50 m x 3,00 m.
Lucrarea va asigura capacităţile de parcare pentru tirurile care intră în vamă precum şi pentru celelalte societăţi comerciale din incinta PITT. Parcarea va fi dotată cu containere pentru WC-uri pentru femei şi bărbaţi şi duşuri pentru femei şi bărbaţi încălzite electric, dotate cu boilere electrice, barieră intrare-ieşire, împrejmuire din stâlpi metalici betonaţi şi plasă de sârmă zincată, iluminat exterior, cabină amplasată la poarta de acces încălzită electric, rigole de scurgere ape pluviale şi amenajare spaţii verzi.
Zona de parcare s-a proiectat în conformitate cu cerinţele normativelor in vigoare astfel încât să asigure:
• un carosabil suficient pentru circulaţia autocamioanelor;
• spaţii necesare pentru parcare;
• scurgerea apelor pluviale.
Sistemul rutier va fi compus din:
• 4 cm strat de uzură din BA18;
• 5 cm strat de legătură din BAD 22,4;
• 8 cm strat de bază din AB 31,5;
• 25 cm strat din piatră spartă amestec optimal;
• 30 cm strat din balast;
• geotextil cu rol anticontaminator.
Pentru colectarea apelor de suprafaţa de pe carosabil vor fi executate următoarele:
• pantă transversală şi longitudinală;
• rigolă scafă;
• guri de scurgere.
Pentru traversarea şanţului la ieşirea pe strada C va fi amplasată o rigolă carosabilă cu grătar din fontă D400kN.
În ceea ce priveşte semnalizarea verticală şi orizontală, vor fi instalate indicatoare rutiere şi vor fi realizate marcaje rutiere longitudinale şi transversale, în conformitate cu SR 1842.
Instalaţiile sanitare ce vor fi executate pe amplasament vor consta în alimentare cu apă şi asigurarea evacuării apelor menajere uzate la şi de la cabinele/containerele grupurilor sanitare şi de igienă (cabine complet echipate cu WC-uri, duşuri şi spălătoare, boilere electrice, etc.). Pentru încălzirea ACM se vor folosi boilere electrice pentru toţi consumatorii. Încălzirea spaţiilor se va face cu energie electrică (convectoare electrice/sistem de climatizare cu inverter, etc.).
Instalaţiile de canalizare vor consta în canalizare pluvială pentru colectarea şi evacuarea apelor meteorice de pe platformele amenajate ale parcării, prin intermediul gurilor de scurgere de tip Geiger cu depozit, coş pentru materiale solide şi sifon şi al canalelor tubulare îngropate, căminelor de vizitare, separatorului de hidrocarburi.
Alimentarea cu apă se face prin intermediul unui branşament la reţeaua de apă exterioară incintei, cu subtraversarea la căminul de apometru. De la căminul de apometru se montează tubulatura în şanţ deschis până la piesele de conexiune cu instalaţiile grupurilor sanitare.
Apele pluviale de la gurile de scurgere vor fi preluate gravitaţional printr-o reţea de cămine şi conducte din PVC-U tip SN8 şi vor fi trecute printr-un separator de hidrocarburi, având debitul nominal de 25 l/s. Colectarea apelor meteorice de pe suprafeţele etanşe la care există riscul antrenării de hidrocarburi în apa de ploaie, se realizează controlat, prin rigole/guri de scurgere şi reţea de colectare, iar descărcarea apelor în reţeaua de canalizare se realizează numai după ce apa colectată a fost trecută printr-un separator de hidrocarburi şi calitatea acesteia a fost adusă la nivelul impus de normativul NTAP 001.
Colectarea apelor meteorice de pe suprafeţele în pantă, la care există riscul antrenării de suspensii se realizează controlat, prin rigole carosabile de tip scafă şi guri de scurgere cu depozit, reţea de conducte colectoare, iar descărcarea în reţeaua de canalizare se realizează numai după trecerea apelor printr-un separator de impurităţi.
Apa de ploaie colectată prin reţeaua de canalizare gravitaţională de pe platformele amenajate aferente incintei poate fi dirijată spre depresiuni amenajate special în scopul filtrării şi infiltrării ulterioare în sol sau tranşee de infiltraţie.
De asemenea, se va realiza un sistem de iluminat stradal cu corpuri de iluminat montate pe stâlpi metalici cu înălţimea de 8 m cu unul sau două corpuri de iluminat. Tensiunea de alimentare pentru instalaţiile de iluminat va fi de 230 V/50 Hz.
Corpurile de iluminat vor fi echipate cu surse LED echivalent 250W (10000 Lm, min. 6000 K, IP65, carcasă galvanizată/zincată/vopsită în câmp electrostatic.
Stâlpii vor fi metalici zincaţi/vopsiţi. Braţele pentru corpurile de iluminat vor fi zincate/vopsite.
Stâlpii vor fi grupaţi pe trei circuite cu 6, 5 şi respectiv 4 stâlpi fiecare. Stâlpii vor fi complet echipaţi pentru conectare la tensiune în condiţii de siguranţă (IP65).
Toţi stâlpii de iluminat vor fi prevăzuţi cu o nişă cu capac demontabil etanş, unde se vor monta terminalele şi mini întrerupătoarele automate de protecţie a cablului electric din stâlp. Cablul din stâlp către corpul de iluminat va fi de tipul CYY -F 3 x 2,5 mmp - 0,6/1 kV.
În paralel cu cablurile de alimentare pentru iluminatul exterior pe stâlpi se va monta platbanda OL Zn 40 x 4 mm la 0,8 m adâncime, la care se vor lega la pământ toţi stâlpii metalici.
Alimentarea cu energie electrică a sistemului de iluminat ce deserveşte amenajarea se va realiza printr-un racord electric monofazat subteran din tabloul electric existent pe amplasament.
Blocul de măsură va constitui limita contractuală de separare între instalaţia furnizorului şi instalaţiile consumatorului. Blocul de măsură va fi montat de furnizorul de energie în momentul avizării şi punerii sub tensiune a instalaţiilor electrice interioare. Se va amplasa blocul de măsură în firida de branşament tip BMPT în zona verde de la frontul amplasamentului. Racordul electric subteran se va realiza în cablu electric armat de tipul CYABY 3 x 4mmp pozat în şanţ de pământ pe pat de nisip şi se vor respecta distanţele de siguranţă faţă de alte reţele conform NTE 007/08/00.
Distribuţia se va realiza în tabloul electric propus. Din tabloul electric se vor alimenta circuitele de iluminat exterior şi se va prevedea un circuit separat pentru alimentarea cu energie electrică a grupurilor sanitare pentru femei şi bărbaţi şi a cabinei amplasate la poartă. Circuitele electrice vor fi protejate la scurtcircuit, suprasarcină şi protecţie diferenţială pentru un curent de 30mA, conform Normativului 17.
Autoritatea contractantă va răspunde tuturor solicitărilor de clarificare/informaţiilor suplimentare cu 6 zile înainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor, în măsura în care solicitările de clarificări/ informaţii suplimentare au fost adresate în termenul prevăzut la punctul I.1), respectiv 12 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor.