Feedback
I.D.: 103505037

Execuţie lucrări, inclusiv utilaje şi echipamente tehnologice şi funcţionale pentru obiectivul de investiţii “Garaj autospeciale din elemente de construcţie uşoare si branşament electric la Detaşamentul de Pompieri Reghin", str. Mihai Viteazu, nr. 100, municipiul Reghin, judeţul Mureş

Data publicarii
01.10.24
Coduri CPV
45213350-1
Pretul estimativ:
3.405.041,14 RON - 3.405.041,14 RON
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Execuţie lucrări, inclusiv utilaje şi echipamente tehnologice şi funcţionale, aferente obiectivului de investiţii “Garaj autospeciale din elemente de construcţie uşoare şi branşament electric la Detaşamentul de Pompieri Reghin", după cum urmează: Etapa 1 Execuţia lucrărilor (nu mai tarziu de 10.12.2024) va cuprinde: - Executarea tuturor lucrărilor de construcţii şi instalaţii conform documentaţiilor aferente proiectului teh...
Execuţie lucrări, inclusiv utilaje şi echipamente tehnologice şi funcţionale, aferente obiectivului de investiţii “Garaj autospeciale din elemente de construcţie uşoare şi branşament electric la Detaşamentul de Pompieri Reghin", după cum urmează: Etapa 1 Execuţia lucrărilor (nu mai tarziu de 10.12.2024) va cuprinde: - Executarea tuturor lucrărilor de construcţii şi instalaţii conform documentaţiilor aferente proiectului tehnic de execuţie întocmit, testarea, finalizarea lucrărilor, recepţionarea, remedierea oricăror defecte oricăror neconcordanţe şi defecte rezultate în urma executării contractului, în termenul contractat. - La organizarea de şantier executantul va achiziţiona şi instala (în preţul ofertat), la loc vizibil şi un panou cu dimensiunile lungime 3m x h 2 m, conform legislaţiei în vigoare, în care se vor scrie datele proiectului (modelul va fi pus la dispoziţie de către beneficiar). Panoul va fi confecţionat astfel încât să fie lizibil pe toată durata execuţiei. - Racordarea la utilităţi – realizarea branşamentelor/racorduri în funcţie de consumurile rezultate în urma proiectării; - Furnizarea şi montarea/punerea în funcţiune de dotări, utilaje şi echipamente; - Pregătirea personalului beneficiarului investiţiei în vederea utilizării echipamentelor furnizate în cadrul contractului. - Pe perioada executării lucrărilor se va respecta principiul DNSH, iar executantul va pune la dispoziţia beneficiarului următoarele documente: - Situaţie de lucrări cu defalcarea următoare (unde e cazul): - cantitate de materiale desfiinţate…..mc/mp; - cantitate de materiale reutilizate..…mc/mp; - cantitate de materiale reciclate..…mc/mp; - cantitate de deşeuri..…mc/mp; -Certificare de către firma de gestiune deşeuri (cu care executantul va întocmi un contract) cu cantitatea de deşeuri preluate, din care se specifică cantitatea de deşeuri incinerate; - Declaraţii de performanţă pentru produsele pentru construcţii, întocmite de producători sau declaraţii de conformitate (dacă sunt utilizate produse pentru construcţii care fac obiectul unei specificaţii tehnice nearmonizate) sau agrement tehnic în construcţii (dacă sunt utilizate produse pentru construcţii pentru care nu există specificaţii tehnice armonizate sau specificaţii tehnice nearmonizate); - Fişe cu date de securitate ale produselor (conform Regulament UE 2015/830); - Fişe tehnice ale echipamentelor folosite la sistemele tehnice ale clădirii. Etapa 2 Finalizarea obiectivului de investiţii şi recepţia la terminarea lucrărilor nu mai tarziu de 20.12.2024) va cuprinde: - Autorizări ISCIR, puneri în funcţiune, calibrări, verificări metrologice ale utilajelor aferente investiţiei care impun avizare, autorizări, etc; - Efectuarea probelor, testelor, încercărilor, punerea în funcţiune a instalaţiilor, recepţiilor lucrărilor executate pentru branşarea şi racordarea la utilităţile necesare funcţionării construcţiei, conform avizelor obţinute şi a documentaţiilor elaborate; -Participarea proiectantului şi executantului lucrărilor, la realizarea Cărţii tehnice a construcţiei, întocmită conform prevederilor H.G. nr.273/1994 modificată prin H.G. nr. 343/18.05.2017; - Participarea în mod obligatoriu a proiectantului şi executantului lucrărilor, la recepţia la terminarea lucrărilor, conform prevederilor H.G. nr. 273/1994 modificată prin H.G. nr. 343/2017. Etapa 3 Garanţia lucrărilor (minim 5 ani de la finalizarea lucrărilor – sau în funcţie de ofertă) va cuprinde: - Dacă situaţia impune, proiectantul va prezenta la solicitarea Autorităţii contractante soluţii/puncte de vedere iar Executantul va remedia eventualele lucrări deteriorate ce pot apărea în perioada de garanţie a lucrărilor de construcţii, instalaţii, echipamente, sisteme etc. - Recepţia finală a lucrărilor; - Participarea în mod obligatoriu a proiectantului şi executantului la recepţia finală în calitate de invitat la recepţia finală, conform prevederilor art. 25, alin. (2) din HG 273/1994 modificată prin HG 343/18.05.2017. conform cerinţelor tehnice minimale, detaliate în caietul de sarcini şi anexele acestuia. Durata contract 3 luni de la data semnării acestuia de către ultima parte, fără a se depăşi termenul maxim de finalizare a activităţilor (inclusiv recepţia lucrărilor) care este 20.12.2024. Valoarea estimată fără TVA a achiziţiei: de 3.405.041,14 lei fără T.V.A., defalcată astfel: Cheltuielile conform devizului general sunt: Capitolul 1 Cheltuieli pentru obţinerea şi amenajarea terenului - 0,00 lei fără TVA Capitolul 2 Cheltuieli pentru asigurare a utilităţilor necesare obiectivului de investiţii – 157.801,38 lei fără TVA, din care: 2.1 Reţele exterioare canalizare ape pluviale, inclusiv rigole - 61.889,78 lei fără TVA 2.2 Tarif racordare energie electrică conform aviz branşament electric – 95.911,60 lei fără TVA Capitolul 4 Cheltuieli pentru investiţia de bază - 3.140.866,19 lei fără TVA Subcapitolul 5.1 Organizare de şantier – 105.373,57 lei fără TVA, din care: 5.1.1 Lucrări de construcţii şi instalaţii aferente organizării de şantier – 75.294,82 lei fără TVA 5.1.2 Cheltuieli conexe organizării şantierului - 30.078,75 lei fără TVA Subcapitolul 5.4 Cheltuieli pentru informare şi publicitate – 0,00 lei fără TVA Capitolul 6 Cheltuieli pentru probe tehnologic şi teste – 1.000,00 lei fără TVA Total valoare estimată execuţie lucrări inclusiv utilaje, echipamente tehnologice şi funcţionale 3.405.041,14 lei fără TVA. Conform devizului general, la valoarea estimată de 3.405.041,14 lei fără TVA pentru Execuţia de lucrări inclusiv utilaje, echipamente tehnologice şi funcţionale se adaugă subcapitolul 5.3 Cheltuieli diverse şi neprevăzute în valoare de 333.746,24 lei fără TVA. Aceste cheltuieli neprevăzute nu fac parte din valoarea estimată a procedurii de achiziţie, dar pot fi folosite conform prevederilor legale în vigoare, în mod justificat, în funcţie de necesităţile tehnice ale contractului prin încheierea unui act adiţional.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Servicii de proiectare şi execuţie pentru obiectivul de investitii Reabilitare energetică şi modernizare Detaşamentul de Pompieri Târnăveni, str. Republicii, nr. 24, municipiul Târnăveni, judeţul Mureş  
Servicii de proiectare şi execuţie pentru obiectivul de investitii Reabilitare energetică şi modernizare Detaşamentul de Pompieri Târnăveni, str. Republicii, nr. 24, municipiul Târnăveni, judeţul Mureş  
Actualizarea PT, DE, CS şi a documentaţiilor necesare obţinerii avizelor şi Autorizaţiei de construire, inclusiv asistentă tehnică din partea Proiectantului - Reabilitarea Palatului Culturii şi finalizarea lucrărilor  
Actualizarea PT, DE, CS şi a documentaţiilor necesare obţinerii avizelor şi Autorizaţiei de construire, inclusiv asistentă tehnică din partea Proiectantului - Reabilitarea Palatului Culturii şi finalizarea lucrărilor  
Actualizarea PT, DE, CS şi a documentaţiilor necesare obţinerii avizelor şi Autorizaţiei de construire, inclusiv asistentă tehnică din partea Proiectantului - Reabilitarea Palatului Culturii şi finalizarea lucrărilor 12.04.21
Actualizarea PT, DE, CS şi a documentaţiilor necesare obţinerii avizelor şi Autorizaţiei de construire, inclusiv asistentă tehnică din partea Proiectantului - Reabilitarea Palatului Culturii şi finalizarea lucrărilor 04.05.21
Actualizarea PT, DE, CS şi a documentaţiilor necesare obţinerii avizelor şi Autorizaţiei de construire, inclusiv asistentă tehnică din partea Proiectantului - Reabilitarea Palatului Culturii şi finalizarea lucrărilor 04.05.21
Actualizarea PT, DE, CS şi a documentaţiilor necesare obţinerii avizelor şi Autorizaţiei de construire, inclusiv asistentă tehnică din partea Proiectantului - Reabilitarea Palatului Culturii şi finalizarea lucrărilor 12.04.21
Finalizarea lucrarilor de executie pentru obiectivul de investiţie: “Reabilitarea, modernizarea, extinderea şi dotarea Cinematografului “Patria" în municipiul Reghin, judeţul Mureş" - 1208 23.07.24
Sediu Formatie Praid , jud. Harghita .