Obiectivul de investiţii este “Reabilitare şi modernizare străzi Cvartal III - Împărat Traian: strada 1 Mai, strada Libertăţii, strada Spătar Milescu, strada Pălmaşi, strada Muşat Vodă, strada Poporului, strada Caşin, strada Havuzului, strada Moara de Foc, strada Eroilor, strada Vulturului - Municipiul Botoşani". Strazile incluse in Cvartal III sunt: Strada 1 Mai, Strada Libertăţii, strada Spătar Milescu, strada Pălmaşi, st...
Obiectivul de investiţii este “Reabilitare şi modernizare străzi Cvartal III - Împărat Traian: strada 1 Mai, strada Libertăţii, strada Spătar Milescu, strada Pălmaşi, strada Muşat Vodă, strada Poporului, strada Caşin, strada Havuzului, strada Moara de Foc, strada Eroilor, strada Vulturului - Municipiul Botoşani". Strazile incluse in Cvartal III sunt: Strada 1 Mai, Strada Libertăţii, strada Spătar Milescu, strada Pălmaşi, strada Muşat Vodă, Strada Poporului, Strada Caşin, Strada Havuzului, strada Moara de Foc, Strada Eroilor, strada Vulturului din Municipiul Botosani. Obiectivul specific al acestei proiect este reabilitarea şi modernizarea a 11 străzi în lungime totală de 3.653,28ml străzi, amenajare trotuare şi accese proprietăţi, precum si realizarea de colectoare pluviale şi rigole de acostament.Prin modernizarea acestor strazi creşte importanţa economică şi socială a întregii zone.Necesitatea lucrărilor propuse în prezentul proiect este argumentată de starea fizică a strazillor raportată la condiţiile generale de circulaţie actuale şi de perspectivă.Implementarea proiectului va duce la creşterea confortului şi siguranţei cetăţenilor/ pietonilor şi îmbunătăţirea mediului înconjurator.Proiectul cuprinde lucrari de modernizare a unei lungimi totale de 3.65 km si este format din 11 străzi, 14 tronsoane (aliniamente). Lucrarile care vor fi efectuate sunt urmatoarele:-Lucrari de colectare si evacuare dirijata a apelor pluviale;-Lucrari de modernizare a structurii rutiere existente;-Lucrari de semnalizare rutiera orizontala si verticala;Proiectul Tehnic are ca baza studiul topografic, studiul geotehnic si expertiza tehnica.Structura rutiera aleasa in expertiza este urmatoarea:- Scarificarea si reprofilarea zestrei existente.- Strat de fundatie din balast in grosime de 20 cm;- Strat de baza din piatra sparta in grosime de 15 cm;- Strat de legatura (binder) din mixtura asfaltica tip BADPC 22.4 in grosime de 6 cm;- Strat de rulare (uzura) din mixtura asfaltica tip BAPC 16 in grosime de 4 cm; În cazul utilajelor şi echipamentelor tehnologice, şi orice alt produs pus în operă care necesită mentenanţă, Contractantul va asigura mentenanţa acestora fără alte costuri suplimentare din partea beneficiarului pe toată perioada de garanţie acordată lucrării.