Feedback
I.D.: 64519157

Execuţie lucrări in cadrul proiectului cu titlul "Lucrări de reabilitare, modernizare, extindere şi echipare infrastructură educaţională a fermei didactice din localitatea Rusciori, comuna Şura Mică, judeţul Sibiu", cod SMIS 122416

Data publicarii
23.12.21 Exista 175.108 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
45214610-9
Termenul limita pentru depunere:
18.01.22
Pretul estimativ:
12.670.085,01 RON - 12.670.085,01 RON
Documente participare:
  1. 21 Memoriu tehnic general Instalatii sanitare si termice.pdf
  2. 12 Breviar de calcul rezistenta.pdf
  3. 13 Caiet de sarcini rezistenta.pdf
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Obiectul procedurii presupune achiziţia de lucrări de reabilitare, modernizare, extindere a clădirii, acestea fiind necesare pentru a crea studenţilor un mediu educaţional care să le ofere confortul minim, siguranţă şi să le permită desfăşurarea unui proces instructiv-educativ eficient. Valoarea estimată a contractului ce face obiectul prezentei proceduri de achiziţie este de 12.670.085,01 lei fără TVA, constituită astfel: ...
Obiectul procedurii presupune achiziţia de lucrări de reabilitare, modernizare, extindere a clădirii, acestea fiind necesare pentru a crea studenţilor un mediu educaţional care să le ofere confortul minim, siguranţă şi să le permită desfăşurarea unui proces instructiv-educativ eficient. Valoarea estimată a contractului ce face obiectul prezentei proceduri de achiziţie este de 12.670.085,01 lei fără TVA, constituită astfel: 1.3 Cheltuieli pentru Amenajari pentru protectia mediului si aducerea terenului la starea initiala 9.613,77 2. Cheltuieli pentru asigurarea utilitatilor necesare obiectivului de investitii 104.823,58 4.1 Cheltuieli pentru Construcţii si instalaţii 11.357.992,43 4.2 Montaj utilaje, echipamente tehnologice si functionale 83.222,82 4.3 Utilaje, echipamente tehnologice si functionale care necesita montaj 1.021.661,90 5.1 Cheltuieli pentru organizarea de şantier 92.770,51 TOTAL 12.670.085,01 Cheltuielile cu dotările specifice funcţiunii obiectivului de investiţii, respectiv cheltuielile pentru investiţia de bază de natura dotărilor cuprinse în capitolul 4.5 şi 4.6 al devizului general nu fac parte din prezenta procedură de achiziţie. Valoarea estimata a contractului de achiziţie NU CUPRINDE suma aferenta cheltuielilor diverse şi neprevăzute stabilita în bugetul proiectului (deviz general conf. HG 907/2018, cap. 5.3.) respectiv suma de 1.199.615,27 lei fără TVA, aceasta putând fi accesata, după caz, în situaţia în care sunt îndeplinite cerinţele legale privind utilizarea acestor sume, respectiv în condiţiile prevăzute din clauzele contractului de achiziţie publica şi în conformitate cu prevederile art. 221 din Legea 98/2016 privind achiziţiile publice. Cheltuielile diverse şi neprevăzute NU vor face obiectul ofertei financiare. Descrierea detaliată a lucrărilor de construcţie ce fac obiectul contractului de achiziţie publică se regăseşte în Caietul de sarcini şi Proiectul tehnice împreună cu Anexele sale, publicate odată cu prezentul anunţ de participare. Ofertantul va citi listele de cantităţi împreună cu piesele tehnice scrise si desenate ale proiectului (memorii, caiete de sarcini, planuri, secţiuni, detalii, etc.). In cazul in care ofertantul constata neconcordante intre listele de cantităţi si celelalte piese ale proiectului, se va face o verificare încrucişată şi se vor solicita clarificări in timpul achiziţiei de la beneficiar. Nesemnalarea neconcordantelor de către ofertant, înseamnă confirmarea si asumarea cantităţilor ca fiind reale si in conformitate cu piesele scrise si desenate ale proiectului. In situaţia in care apar cantităţi suplimentare care nu au fost corect calculate si ofertate, vor fi executate si suportate financiar de către ofertant. Ofertele trebuie sa se încadreze in valoarea licitata pentru fiecare capitol de deviz conform valorilor maxime înscrise în tabelul de mai sus. Menţionăm ca solicitantul fiind instituţie de învăţământ de stat, este neplătitor de TVA si cota TVA este cheltuiala eligibila in cadrul proiectului. Ofertele al căror preţ este mai mare decât valoarea supusa licitaţiei (indiferent daca se depăşeşte valoarea totala sau valoarea alocata pe oricare dintre capitolele bugetare de deviz din tabelul de mai sus) se resping de Comisia de evaluare si sunt declarate neconforme. Numărul de zile pana la care se pot solicita clarificări înainte de data limita de depunere a ofertelor/ candidaturilor: 8 Autoritatea contractanta va transmite răspunsul la clarificări cu 4 zile înainte de data limita de depunere a ofertelor.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Lucrari de reabilitare, modernizare, extindere si echipare infrastructura educationala a fermei didactice din localitatea rusciori, com. sura mica, sibiu  
“RENOVARE ENERGETICĂ A 8 CLĂDIRI REZIDENŢIALE MULTIFAMILIALE DIN MUN.SIBIU"- PROIECTARE(PT+DE+DTAC+verif.de verificatori autorizaţi+obţ.avize+A.T.) şi EXECUTIE LUCRĂRI – 2 loturi: Lot 1:Bloc nr.21 str Constitutiei,Bloc nr.9 str Fabricii,Bloc nr.2A str Uzinei,Bloc nr.2B str Uzinei Lot 2:Bloc nr.69 str Rusciorului,Bloc nr.58 str C-tin Nottara,Bloc nr.33 str Ludoş,Bloc nr.10 str Ştefan cel Mare  
RENOVARE ENERGETICĂ A 10 CLĂDIRI REZIDENŢIALE MULTIFAMILIALE DIN MUNICIPIUL SIBIU" PROIECTARE (PT+DE+DTAC+verificare documentaţii de verificatori autorizaţi +obţinere avize + asistenţă tehnică) şi EXECUTIE LUCRĂRI, cu 3 loturi distincte  
Servicii de proiectare şi asistenţă tehnică din partea proiectantului şi execuţia lucrărilor de specilitate pentru obiectivul de investiţie ,,Extindere staţie de epurare, localitatea Şura Mică, judeţul Sibiu"  
Executia lucrarilor pentru obiectivul "Modernizare străzi în Comuna Axente Sever, judeţul Sibiu"  
Reabilitare reţele de canalizare pluvială în Cartier Vitrometan – Etapa I (proiectare si executie)  
Execuţie lucrări privind realizarea obiectivului "ÎNFIINŢAREA CENTRULUI DE COLECTARE PRIN APORT VOLUNTAR ÎN ORAŞUL AGNITA, JUDEŢ SIBIU", finanţat prin PLANUL NAŢIONAL DE REDRESARE ŞI REZILIENŢĂ  
Execuţie lucrări privind realizarea obiectivului "Reabilitare moderată a clădirilor publice pentru a îmbunătăţi serviciile publice prestate la nivelul unităţilor administrativ- teritoriale Grădiniţă 2 Agnita, strada Horea" finanţat prin PLANUL NAŢIONAL DE REDRESARE ŞI REZILIENŢĂ  
Execuţie lucrări privind realizarea obiectivului "Reabilitare moderată a clădirilor publice pentru a îmbunătăţi serviciile publice prestate la nivelul unităţilor administrativ- teritoriale, Grădiniţă Ruja, orasul Agnita" finanţat prin PLANUL NAŢIONAL DE REDRESARE ŞI REZILIENŢĂ  
Execuţie lucrări privind realizarea obiectivului "Reabilitare moderată a clădirilor publice pentru a îmbunătăţi serviciile publice prestate la nivelul unităţilor administrativ- teritoriale Grădiniţă nr. 3, Agnita" finanţat prin PLANUL NAŢIONAL DE REDRESARE ŞI REZILIENŢĂ