Obiectul contractului Execuţie lucrări în vederea realizării obiectivului investiţional ,,RExtindere retea de canalizare in Orasul Pancota si infiintare retea de canalizare in sat Maderat, jud. Arad" se va realiza conform Proiectului tehnic (piese scrise şi piese desenate, liste de cantitîţi etc.) parte integrantă din prezenta documentaţie de atribuire.
Valoarea estimata a contractului, defalcata pe categorii bugetare :
C...
Obiectul contractului Execuţie lucrări în vederea realizării obiectivului investiţional ,,RExtindere retea de canalizare in Orasul Pancota si infiintare retea de canalizare in sat Maderat, jud. Arad" se va realiza conform Proiectului tehnic (piese scrise şi piese desenate, liste de cantitîţi etc.) parte integrantă din prezenta documentaţie de atribuire.
Valoarea estimata a contractului, defalcata pe categorii bugetare :
Capitolul 1 - Cheltuieli pentru obtinerea si amenajarea terenului
1.3 Amenajari pentru protectia mediului si aducerea la starea initiala RON 52.560,00
Total Cap. 1 RON 52.560,00
Capitolul 2 - Cheltuieli pentru asigurarea utilitatilor necesare obiectivului de investitii
"2. Cheltuieli pentru asigurarea utilităţilor necesare obiectivului
de investiţii" RON 112.000,00
Total Cap. 2 RON 112.000,00
Capitolul 4 - Cheltuieli pentru investitia de baza
4.1 Construcţii şi instalaţii RON 12.099.024,68
4.2 Montaj utilaje, echipamente tehnologice şi funcţionale RON 232.200,00
4.3 Utilaje, echipamente tehnologice şi funcţionale care necesită montaj RON 541.800,00
4.4 Utilaje, echipamente tehnologice si functionale care nu necesita montaj si echipamente de transport RON 33.600,00
Total Cap.4 RON 12.906.624,68
Capitolul 5 - Alte cheltuieli
5.1.1 Lucrări de construcţii şi instalaţii aferente organizării de şantier RON 25.000,00
Total Cap.5 RON 25.000,00
Total executie lucrari (valoare estimata procedura) RON 13.096.184,68
Autoritatea contractanta va răspunde in mod clar si complet tuturor solicitărilor de clarificare/informaţii suplimentare cu 6 zile
înainte de data limita de depunere a ofertelor, in măsura in care solicitările sunt transmise in termenul precizat la cap. I.1. (12 zile
înainte de data limita de depunere a ofertelor). Autoritatea contractanta nu va raspunde solicitarilor de clarificare ulterioare.
Valoarea estimata a contractului ce urmează a fi atribuit nu cuprinde suma aferenta cheltuielilor diverse si neprevăzute precizata în
bugetul proiectului , acestea putând fi accesate, după caz, în funcţie de necesităţi, prin modificarea contractului în
condiţiile prevăzute la art.221 din Legea nr.98/2016 privind achiziţiile publice.
Durata de executie a contractului este de 22 luni iar perioada de garantie acordata este de 36 de luni.