Obiectivul propus a fi realizat este construirea şi dotarea unei creşe cu un număr de 4 grupe si maxim 40 de copii, în Municipiul Bârlad, judeţul Vaslui, Str. Aleea Crângului Nr. 1B, accesul pe proprietate (pietonal şi pentru autovehicule) făcându-se prin strada Aleea Crangului, care margineste amplasamentul pe latura sudică.
Clauză suspensivă:
Autoritatea Contractantă a depus documentatia tehnica a prezentului obiectiv de...
Obiectivul propus a fi realizat este construirea şi dotarea unei creşe cu un număr de 4 grupe si maxim 40 de copii, în Municipiul Bârlad, judeţul Vaslui, Str. Aleea Crângului Nr. 1B, accesul pe proprietate (pietonal şi pentru autovehicule) făcându-se prin strada Aleea Crangului, care margineste amplasamentul pe latura sudică.
Clauză suspensivă:
Autoritatea Contractantă a depus documentatia tehnica a prezentului obiectiv de investiţii in vederea obţinerii de finanţare din Planul Naţional de Redresare şi Rezilienţă, Componenta 15 – Educaţie, cu proiectul ,,Construire şi dotare creşă, Municipiul Barlad, Judeţul Vaslui".
În aceste conditii Procedura de atribuire a contractului de achiziţie publică este iniţiată sub incidenţa prezentei clauze suspensive, în sensul că încheierea contractului de achiziţie publică de lucrări este condiţionată de semnarea contractului de finanţare din P.N.R.R., respectiv de alocarea creditelor bugetare cu această destinaţie, semnarea contractului de lucrari făcându-se cu respectarea dispoziţiilor referitoare la angajarea cheltuielilor din bugetele care intră sub incidenţa legislaţiei privind finanţele publice.
În cazul în care, indiferent de motive, creditele bugetare nu vor fi alocate, procedura de atribuire se va anula de drept, în condiţiile în care nu există o altă sursă de finanţare, în conformitate cu prevederile art.212 alin.(1) lit.c) teza 2 din Legea 98/2016 cu modificările şi completările ulterioare, fiind imposibilă încheierea contractului de achiziţie publică.
Ofertanţii din cadrul acestei proceduri înţeleg că Autoritatea Contractantă nu poate fi considerată răspunzătoare pentru vreun prejudiciu în cazul anulării procedurii de atribuire, indiferent de natura acestuia şi indiferent dacă Autoritatea Contractantă a fost notificată asupra existenţei unui asemenea prejudiciu. Ofertanţii din cadrul acestei proceduri acceptă utilizarea condiţiilor speciale de mai sus/clauzei suspensive, asumându-şi întreaga răspundere în raport cu eventualele prejudicii pe care le-ar putea suferi în situaţia descrisă.
Autoritatea contractanta va raspunde la solicitarile de clarificari transmise de operatorii economici in termenul specificat la sectiunea I,3 (de 10 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor), in cadrul unui raspuns consolidat, postat in SEAP pana cel tarziu in a 6-a zi inainte de data limita de depunere a ofertelor.