Feedback
I.D.: 72018954

Execuţie lucrări in cadrul obiectivului de investitii "CONSTRUIRE SI DOTARE CRESA, MUNICIPIUL BÂRLAD, JUDETUL VASLUI"

Data publicarii
10.08.22 Exista 87.793 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
45214100-1
Termenul limita pentru depunere:
15.09.22
Pretul estimativ:
6.509.332,86 RON - 6.509.332,86 RON
Documente participare:
  1. 1.2 PT - PARTI SCRISE_1.pdf
  2. 1.3 PT - PARTI SCRISE_2.pdf
  3. 1.4 PT - PARTI DESENATE _rev.pdf
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Obiectivul propus a fi realizat este construirea şi dotarea unei creşe cu un număr de 4 grupe si maxim 40 de copii, în Municipiul Bârlad, judeţul Vaslui, Str. Aleea Crângului Nr. 1B, accesul pe proprietate (pietonal şi pentru autovehicule) făcându-se prin strada Aleea Crangului, care margineste amplasamentul pe latura sudică. Clauză suspensivă: Autoritatea Contractantă a depus documentatia tehnica a prezentului obiectiv de...
Obiectivul propus a fi realizat este construirea şi dotarea unei creşe cu un număr de 4 grupe si maxim 40 de copii, în Municipiul Bârlad, judeţul Vaslui, Str. Aleea Crângului Nr. 1B, accesul pe proprietate (pietonal şi pentru autovehicule) făcându-se prin strada Aleea Crangului, care margineste amplasamentul pe latura sudică. Clauză suspensivă: Autoritatea Contractantă a depus documentatia tehnica a prezentului obiectiv de investiţii in vederea obţinerii de finanţare din Planul Naţional de Redresare şi Rezilienţă, Componenta 15 – Educaţie, cu proiectul ,,Construire şi dotare creşă, Municipiul Barlad, Judeţul Vaslui". În aceste conditii Procedura de atribuire a contractului de achiziţie publică este iniţiată sub incidenţa prezentei clauze suspensive, în sensul că încheierea contractului de achiziţie publică de lucrări este condiţionată de semnarea contractului de finanţare din P.N.R.R., respectiv de alocarea creditelor bugetare cu această destinaţie, semnarea contractului de lucrari făcându-se cu respectarea dispoziţiilor referitoare la angajarea cheltuielilor din bugetele care intră sub incidenţa legislaţiei privind finanţele publice. În cazul în care, indiferent de motive, creditele bugetare nu vor fi alocate, procedura de atribuire se va anula de drept, în condiţiile în care nu există o altă sursă de finanţare, în conformitate cu prevederile art.212 alin.(1) lit.c) teza 2 din Legea 98/2016 cu modificările şi completările ulterioare, fiind imposibilă încheierea contractului de achiziţie publică. Ofertanţii din cadrul acestei proceduri înţeleg că Autoritatea Contractantă nu poate fi considerată răspunzătoare pentru vreun prejudiciu în cazul anulării procedurii de atribuire, indiferent de natura acestuia şi indiferent dacă Autoritatea Contractantă a fost notificată asupra existenţei unui asemenea prejudiciu. Ofertanţii din cadrul acestei proceduri acceptă utilizarea condiţiilor speciale de mai sus/clauzei suspensive, asumându-şi întreaga răspundere în raport cu eventualele prejudicii pe care le-ar putea suferi în situaţia descrisă. Autoritatea contractanta va raspunde la solicitarile de clarificari transmise de operatorii economici in termenul specificat la sectiunea I,3 (de 10 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor), in cadrul unui raspuns consolidat, postat in SEAP pana cel tarziu in a 6-a zi inainte de data limita de depunere a ofertelor.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Executia lucrărilor la obiectivul de investiţii “Modernizarea sistemului de semaforizare din municipiul Bârlad si sistem CCTV" 06.03.24
Executie lucrari pentru obiectivul de investitii – Construire sectii la Spitalul nr. 2 Vaslui 28.02.23
Executie lucrari pentru obiectivul de investitii – Construire sectii la Spitalul nr. 2 Vaslui  
Servicii de supraveghere a lucrarilor prin supervizor pentru obiectivul de investitie " Construire sectii la Spitalul nr. 2 Vaslui" 16.05.23
EXECUTIE LUCRARI PENTRU INVESTITIA: “Modernizare străzi prin asfaltare în comuna Duda-Epureni, judeţul Vaslui"  
EXECUTIE LUCRARI PENTRU INVESTITIA: “Modernizare străzi prin asfaltare în comuna Duda-Epureni, judeţul Vaslui" 28.07.23
Achizitie de materiale şi echipamente de specialitate pentru dotarea atelierului de practică a UIP învăţământ special din reţeaua IPT din subordinea Consiliului Judeţean Vaslui în cadrul proiectului “Dotarea unităţilor de învăţământ special din judeţul Vaslui" 17.08.23
Achizitie de materiale şi echipamente de specialitate pentru dotarea atelierului de practică a UIP învăţământ special din reţeaua IPT din subordinea Consiliului Judeţean Vaslui în cadrul proiectului “Dotarea unităţilor de învăţământ special din judeţul Vaslui" 17.08.23
Achizitie de echipamente digitale pentru dotarea laboratorului de informatică şi a atelierului de practică a UIP învăţământ special din reţeaua IPT din subordinea Consiliului Judeţean Vaslui,în cadrul proiectului “Dotarea unităţilor de învăţământ special din judeţul Vaslui 11.08.23
Servicii de elaborare a documentaţiilor tehnico-economice (P.T.E. Rest de executat, PAC, POE, Asistenta tehnica, Actualizare deviz general) la obiectivul "Apărarea impotriva inundaţiilor a localităţilor Soleşti-Vaslui-Secuia, jud. Vaslui " III 17.12.21