Obiectul contractului ce rezultă din această procedură este execuţia tuturor lucrărilor identificate în toate volumele şi anexele aferente şi include: i. achiziţionarea tuturor materialelor şi produselor necesare, a tuturor utilajelor, mijloacelor şi echipamentelor (inclusiv orice utilaj de ridicare sau manipulare) necesare pentru execuţia lucrărilor; ii. orice activitate sau lucrare provizorie necesară pentru pregăti...
Obiectul contractului ce rezultă din această procedură este execuţia tuturor lucrărilor identificate în toate volumele şi anexele aferente şi include: i. achiziţionarea tuturor materialelor şi produselor necesare, a tuturor utilajelor, mijloacelor şi echipamentelor (inclusiv orice utilaj de ridicare sau manipulare) necesare pentru execuţia lucrărilor; ii. orice activitate sau lucrare provizorie necesară pentru pregătirea şantierului, sau orice autorizaţie necesară Contractantului de la autorităţile competente pentru executarea lucrărilor şi realizarea activităţilor şi lucrărilor temporare; iii. transportul la şantier a oricăror materiale, utilaje, componente şi echipamente de lucru, a oricărui mijloc normal sau extraordinar necesar pentru execuţia lucrărilor; iv. orice testare şi testele relevante, aşa cum sunt aceste testări şi teste solicitate prin legislaţia şi reglementările în domeniul sistemului de asigurare a calităţii în construcţii; v. orice consumabile necesare pentru execuţia lucrărilor şi realizarea testărilor; vi. întreţinerea normală şi extraordinară a lucrărilor până la predarea acestora către Autoritatea Contractantă; vii. activităţi şi consumabile necesare pentru menţinerea şantierului curat şi funcţional, demontarea şi îndepărtarea oricăror lucrări sau activităţi provizorii; viii. pregătirea oricărei documentaţii necesare Contractantului pentru execuţia lucrărilor, documentaţie care include dar nu se limitează la: a. Grafice generale de realizare a investiţiei publice (fizice şi valorice); b. Planul calităţii pentru execuţie; c. Planul de control al calităţii; d. Certificările şi rezultatele testelor materialelor ix. Documentarea informaţiilor necesare pentru Cartea tehnică a construcţiei, inclusiv documentarea instrucţiunilor de exploatare Cerintele specifice ale lucrarilor, caracteristicile tehnice ale echipamentelor, cerintele specifice si caracteristicile dotarilor, sunt prezentate in caietele de sarcini, fisele tehnice, memoriile si plansele atasate, elaborate de catre proiectant.Tennenii si conditiile contractului includ si o garantie pentru executia lucrarilor, de 5 ani de la data semnarii fara obiectiuni a Procesului Verbal de Receptie la Terminarea Lucrarilor ( PVRTL).Durata de realizare a lucrarilor de interventie: 12 luni.Durata perioadei de garantie a lucrarilor: 5 ani ( 60 de luni). Valoarea totala estimata a lucrarii necesare este de 6.499.902,50 lei fără TVA : • Amenajarea terenului (cap.1.2)-224.425,25 lei fara TVA - Amenajari pentru protectia mediului şi aducerea la starea initiala (cap.1.3)- 61.850,12 lei fără TVA • Constructii si instalatii (cap.4.1)- 5.902.470,06 lei fără TVA • • Montajul utilajelor echipamente tehnologice si functionale (cap.4.2)- 27.403,07 lei fără TVA • • Utilaje,echipamente tehnologice si functionale cu montaj (cap.4.3)-233.316,56 lei fără TVA • • Organizare de santier (cap.5.1) -50.437,44 lei fără TVA