Obiectul contractului Execuţie lucrări în vederea realizării obiectivului investiţional ,,Înfiinţare Centru de aport voluntar pentru deşeuri în Comuna Zerind" se va realiza conform Proiectului tehnic (piese scrise şi piese desenate, liste de cantităţi etc.) parte integrantă din prezenta documentaţie de atribuire.
MENŢIUNE: Montare container - asimilat, achiziţia containerului birou şi a containerelor NU FAC OBIECTUL PRE...
Obiectul contractului Execuţie lucrări în vederea realizării obiectivului investiţional ,,Înfiinţare Centru de aport voluntar pentru deşeuri în Comuna Zerind" se va realiza conform Proiectului tehnic (piese scrise şi piese desenate, liste de cantităţi etc.) parte integrantă din prezenta documentaţie de atribuire.
MENŢIUNE: Montare container - asimilat, achiziţia containerului birou şi a containerelor NU FAC OBIECTUL PREZENTEI ACHIZIŢII, acestea intră în achiziţia centralizată realizată de Ministerul Mediului, Apelor şi Pădurilor.
Prin achiziţia acestor lucrări se asigură implementarea proiectului "Înfiinţare Centru de aport voluntar pentru deşeuri în Comuna Zerind", cod C3I1A0122000355 finanţat prin Planul Naţional de Redresare şi Rezilienţă, Apel nr. PNRR/2022/C3/I.1.A aferentă Componentei C3 – Managementul deşeurilor – Investiţia 1 – Dezvoltarea, modernizarea şi completarea sistemelor de management integrat al deşeurilor municipale la nivel de judeţ sau la nivel de oraşe/comune – Subinvestiţia I.1.A – Înfiinţarea de centre de colectare prin aport voluntar, Contract de finanţare nr. C3I1A0122000355/ 20.03.2024 încheiat între Comuna Zerind şi Ministerul Mediului, Apelor şi Pădurilor.
Concret, se are în vedere prin prezenta procedură achiziţionarea categoriilor de lucrări prevăzute în Devizul general al investiţiei în conformitate cu cele mai sus menţionate, după cum urmează:
Cap 2. Cheltuieli pentru asigurarea utilităţilor necesare obiectivului de investiţii
Cap.4 Cheltuieli pentru investiţia de bază
4.1. Construcţii şi instalaţii
4.2. Montaj utilaje, echipamente tehnologice şi funcţionale (valoare fără articol Montare container - asimilat)
4.3. Utilaje, echipamente tehnologice şi funcţionale care necesită montaj (valoarea aferentă containerului birou intră în achiziţia centralizată, de asemenea şi restul containerelor)
Cap.5 Alte cheltuieli
5.1.Organizare de santier
Cap.6 Cheltuială pentru probe tehnologice şi teste
6.1. Pregătirea personalului de exploatare
6.2. Probe tehnologice si teste
Numărul de zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor/candidaturilor: 9 zile.
Autoritatea contractantă va răspunde în mod clar şi complet tuturor solicitărilor de clarificare/informaţiilor suplimentare în a 7 - a zi faţă de termenul limită stabilit pentru depunerea ofertelor.