Prezentul contract are ca obiect EXECUŢIE LUCRĂRI ÎN CADRUL PROIECTULUI -,,REABILITAREA SĂLII DE GIMNASTICĂ DIN COMUNA SUSENI" , conform caietului de sarcini şi proiectului tehnic.
Finanţarea lucrărilor se face prin prorgramul "Eficienţă Energetică în clădiri publice "– Administraţia Fondului pentru Mediu
Îmbunătăţirea eficienţei energetice a obiectivului prin lucrări de izolare termică a clădirii, schimbarea tâmplăriei exi...
Prezentul contract are ca obiect EXECUŢIE LUCRĂRI ÎN CADRUL PROIECTULUI -,,REABILITAREA SĂLII DE GIMNASTICĂ DIN COMUNA SUSENI" , conform caietului de sarcini şi proiectului tehnic.
Finanţarea lucrărilor se face prin prorgramul "Eficienţă Energetică în clădiri publice "– Administraţia Fondului pentru Mediu
Îmbunătăţirea eficienţei energetice a obiectivului prin lucrări de izolare termică a clădirii, schimbarea tâmplăriei existente cu cea termoizolantă, izolarea termică a faţadei, termoizolara planselui peste ultimul nivel, consolidarea structurii şarpantei în vederea înlocuirii învelitorii existente, respectiv înlocuirea sistemului de colectarea şi evacuarea a apelor meteorice, repararea instalaţiei interioare de distribuţie a agentului termic, dotarea cu corpuri de încălzire statice a spaţiilor noi create, respectiv zonarea şi echilibrarea instalaţiilor termice, reabilitarea/modernizara instalaţiei de iluminat, refacerea finisajelor interioare în zonele de intervenţie şi a trotuarelor de protecţie.
Îmbunătăţirea stării infrastructurii aferente şcolii prin lucrări de reabilitare a clădirii, cum sunt execuţia căilor de acces prin turnare rampă pentru persoane cu dizabilităţi şi scară exterioară de evacuare în caz de incendiu, recompartimentarea vestiarelor cu scopul înfiinţării grupuri sanitare în vestiare existente, separate pe sexe, dotarea acestora cu instalaţii sanitare, cu boilere electirce, echiparea clădirii cu sistem de detecţie şi semnalizarea incendiu..
Sunt necesare următoarele intervenţii:
• Amenajarea grupului sanitar şi a vestiarelor pe sexe
• Refacerea pardoselilor în încăperile auxiliare
• Refacerea acoperişului de şarpantă
• Realizarea unui acces pentru persoane cu dizabilităţi şi scară exterioară de evacuare în caz de incendiu
• Extinderea instalaţiilor de încălzire centrală
• Extinderea instalaţiilor de apă şi canalizare
• Refacerea instalaţiilor electrice interioare şi a racordului electric subteran
• Înlocuirea tâmplăriei interioare şi exterioare
• Izolarea termică a anvelopei clădirii
• Refacerea finisajelor interioare şi exterioare (zugrăveli, vopsitorii)
• Înlocuirea învelitorii din ţigle
• Realizarea unui sistem de panouri fotovoltaice
Aspectul exterior al clădirii nu se modifica semnificativ. Pereţii exteriori vor fi termoizolate dinspre exterior, tâmplăria exterioară va fi schimbată cu o nouă tâmplărie din PVC de culoare albă cu geam termopan, soclul va fi termoizolat, coşul de fum va fi demolat, se va crea o nouă uşă la frontul stradal mai ales pentru accesul persoanelor cu dizabilităţi precum şi pentru un cai de evacuare în caz de incendiu. În jurul clădirii se va realiza trotuar de protecţie din piatră cubică. Apele colectate de jgheaburi şi burlane vor fi adunate şi evacuate în reţeaua de ape pluviale stradală existentă în zonă.
Cheltuieli eligibile / neeligibile
Cap. 4.1 Construcţii şi instalaţii 769.139,41 lei / 442.755,15 lei
Cap. 4.2 Montaj utilaje, echipamente tehnologice şi funcţionale 14.314,74 lei / 0,00 lei
Cap. 4.3 Utilaje, echipamente tehnologice şi funcţionale care necesită montaj 27.123,00 lei / 0,00 lei
Cap. 5.1 Organizare de şantier 5312,00 lei / 3443,00 lei
Cap. 5.3 Cheltuieli diverse şi neprevăzute 39.724,46 lei / 38.278,17 lei
Nota: NU se impune potentialilor participanti la procedura ca valoarea ofertelor sa se incadreze in limita cheltuielilor eligibile si neeligibile ci doar incadrarea acestora in valoarea totala estimata a contractului care urmează a fii atribuit.
Orice solicitare de clarificări trebuie transmisă în SEAP (http://sicap-prod.e-licitatie.ro/pub).
Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor: 9. Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari cu 6 zile inainte de data limita pentru depunerea ofertelor.