Feedback
I.D.: 98638684

Execuţie lucrări în cadrul proiectului REABILITARE MODERATA A CĂMINULUI CULTURAL BAZOSUL NOU, COMUNA BUCOVAT, ÎN VEDEREA CREŞTERII EFICIENŢEI ENERGETICE A CLĂDIRII

Data publicarii
14.06.24 Exista 196.431 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
45453000-7
Pretul estimativ:
1.071.516,28 RON - 1.071.516,28 RON
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Contractul are ca obiect executia lucrarilor de constructii si instalatii în cadrul proiectului “Reabilitare moderată a clădirii camin cultural Bazosu Nou", proiect finantat prin Planul National de Redresare si Rezilienta, Componenta 10-Fondul Local, I. 3 - Reabilitarea moderată a clădirilor publice pentru a îmbunătăţi serviciile publice prestate la nivelul unităţilor administrativ-teritoriale, apel: PNRR/2022/C10/I3, PNRR/...
Contractul are ca obiect executia lucrarilor de constructii si instalatii în cadrul proiectului “Reabilitare moderată a clădirii camin cultural Bazosu Nou", proiect finantat prin Planul National de Redresare si Rezilienta, Componenta 10-Fondul Local, I. 3 - Reabilitarea moderată a clădirilor publice pentru a îmbunătăţi serviciile publice prestate la nivelul unităţilor administrativ-teritoriale, apel: PNRR/2022/C10/I3, PNRR/2022/C10/I1.3 Runda 1, in baza contractului de finantare nr. 4189 din 12.01.2023 incheiat cu Ministerul Dezvoltării, Lucrărilor Publice şi Administraţiei Detaliile cu lucrarile ce urmeaza a fi executate in cadrul contractului de achizitie publica se regasesc in proiectul tehnic nr. 912/2023 elaborat de S.C. BLANK ARHITECTURE S.R.L. , ca parte componenta a documentatiei de atribuire si Anexa la Caietul de sarcini impreuna cu listele cuprinzand cantitatile de lucrari ce fac parte din documnetatia de atribuire Execuţia lucrărilor identificate în Proiectul tehnic de executie: părţi scrise, părţi desenate si listele cu cantităţile de lucrări (ca parte a caietului de sarcini) include: - achiziţionarea tuturor materialelor şi produselor necesare, a tuturor utilajelor, mijloacelor şi echipamentelor (inclusiv orice utilaj,echipament, autospeciale/masini de transport necesare execuţiei lucrărilor potrivit extraselor de resurse de utilaje si transport dinl istele cuprizand cantităţile de lucrări) necesare pentru execuţia lucrărilor; - forţa de muncă necesară execuţiei lucrarilor inclusive pentru specialişti necesari potrivit legislaţiei in vigoare în domeniul construcţiilor; - orice activitate sau lucrare provizorie necesară pentru pregătirea şantierului, sau orice autorizaţie necesară contractantului de la autorităţile competente pentru executarea lucrărilor şi realizarea activităţilor şi lucrărilor temporare; - transportul la şantier a oricăror materiale, utilaje, componente şi echipamente de lucru, a oricărui mijloc normal sau extraordinar necesar pentru execuţia lucrărilor; - orice testare şi testele relevante, aşa cum sunt aceste testări şi teste solicitate prin legislaţia şi reglementările în domeniul sistemului de asigurare a calităţii în construcţii; - orice consumabile necesare pentru execuţia lucrărilor şi realizarea testărilor; - întreţinerea normală şi extraordinară a lucrărilor până la predarea acestora către Autoritatea Contractantă; - activităţi şi consumabile necesare pentru menţinerea şantierului curat şi funcţional, demontarea şi îndepărtarea oricăror lucrări sau activităţi provizorii; - pregătirea oricărei documentaţii necesare Contractantului pentru execuţia lucrărilor, documentaţie care include dar nu se limitează la: a) Grafice generale de realizare a investiţiei publice (fizice şi valorice); b) Planul calităţii pentru execuţie; c) Planul de control al calităţii; d) Certificările şi rezultatele testelor materialelor - Documentarea informaţiilor necesare pentru Cartea tehnică a construcţiei, inclusiv documentarea instrucţiunilor de exploatare; Cerinţele specifice ale lucrărilor sunt prezentate în Proiectul tehnic de executie: părţi scrise: date generale, descrierea generală a lucrărilor, memorii tehnice , caiete de sarcini, liste cu cantităţile de lucrări, părţi desenate, planşe de detalii de execuţie, anexe la prezentul caiet de sarcini şi făcând parte integrantă din acesta; Din punct de vedere financiar si contractual va fi incheiat un contract de executie de lucrari pe o perioada de 48 de luni (12 luni executie de lucrari + 36 de luni perioada de garantie de buna executie).
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Contract de proiectare şi execuţie lucrări având ca obiect prestarea serviciilor de elaborare Proiect Tehnic, detalii execuţie, asistenţă tehnică din partea proiectantului şi execuţie lucrări pentru obiectivul de investitii ,,DEZVOLTAREA INFRASTRUCTURII PENTRU TURISMUL BALNEAR ÎN STAŢIUNEA BUZIAŞ" finanţat în cadrul PROGRAMULUI OPERAŢIONAL REGIONAL 2014-2020, Axa prioritară 7 (Diversificarea economiilor locale prin dezvoltarea durabilă a turismului, Prioritatea de investiţii 7.1 - Sprijinirea unei creşteri favorabile ocupării forţei de muncă, prin dezvoltarea potenţialului endogen ca parte a unei strategii teritoriale pentru anumite zone, care să includă reconversia regiunilor industriale aflate în declin, precum şi sporirea accesibilităţii şi dezvoltarea resurselor naturale şi culturale specifice (Investiţii în infrastructura de turism)  
Proiectare si executie lucrari aferente obiectivului de investitii “PT+DTAC+ Executie Reabilitare acoperis la Liceul Teoretic J.L.Calderon (corp fosta Scoala Generala nr.28) str.C.Salceanu nr.11, Timisoara"  
Proiectare si executie lucrari aferente obiectivului de investitii “PT+DTAC+ Executie Reabilitare acoperis la Liceul Teoretic J.L.Calderon (corp fosta Scoala Generala nr.28) str.C.Salceanu nr.11, Timisoara"  
Proiectare si executie lucrari aferente obiectivului de investitii “PT+DTAC+ Executie Reabilitare acoperis la Liceul Teoretic J.L.Calderon (corp fosta Scoala Generala nr.28) str.C.Salceanu nr.11, Timisoara"  
Contract de executie lucrări (proiectare şi execuţie) aferente obiectivului de investiţii "PT+DTAC+Execuţie Amplasare toalete publice automate cu autocurăţare, Parcul Civic, Timişoara  
Contract de executie lucrări (proiectare şi execuţie) aferente obiectivului de investiţii "PT+DTAC+Execuţie Amplasare toalete publice automate cu autocurăţare, Piaţa 700" Timişoara  
Contract de executie lucrări (proiectare şi execuţie) aferente obiectivului de investiţii "PT+DTAC+Execuţie Amplasare toalete publice automate cu autocurăţare, Piaţa 700" Timişoara  
Contract de executie lucrări (proiectare şi execuţie) aferente obiectivului de investiţii "PT+DTAC+Execuţie Amplasare toalete publice automate cu autocurăţare, Parcul Civic, Timişoara  
Executie lucrări (proiect tehnic şi execuţie lucrări) pentru obiectivul de investiţie: "Amenajare terenuri de sport-Construire stadion pe structură metalică"  
Contract lucrări aferente obiectivului de investiţii: "Constructie cladire cu destinatia cresa zona Nord" - cod SMIS 127750 07.12.20