In cadrul acestei proceduri de achizitie autoritatea contractanta doreste achizitionarea contractului de executie de lucrari de
constructii si instalatii in cadrul proiectului "Reabilitare moderată a clădirii camin cultural Bazosu Nou", conform proiectul tehnic de
executie nr. 912/2023 elaborat de S.C. BLANK ARHITECTURE , proiect finantat prin PNRR, Componenta 10-Fondul Local,I3.
Valoarea totala estimata a lucrarilor est...
In cadrul acestei proceduri de achizitie autoritatea contractanta doreste achizitionarea contractului de executie de lucrari de
constructii si instalatii in cadrul proiectului "Reabilitare moderată a clădirii camin cultural Bazosu Nou", conform proiectul tehnic de
executie nr. 912/2023 elaborat de S.C. BLANK ARHITECTURE , proiect finantat prin PNRR, Componenta 10-Fondul Local,I3.
Valoarea totala estimata a lucrarilor este de 1.071.516,28 lei fara TVA, din care:
a)4.1 Construcţii şi instalaţii 874,516.28lei;
b)4.2 Montaj utilaje, echipamente tehnologice şi funcţionale 2,000.00lei
c)4.3 Utilaje, echipamente tehnologice şi funcţionale care necesită montaj 175,000.00lei;
d)5.1.1 Lucrări de construcţii şi instalaţii aferente organizării de şantier 20.000,00lei;
Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a efectua modificari ale contractului in baza art. 221 din L 98/2016 cu privire la
urmatoarele aspecte: Modificari generate de solicitari ale proprietarilor retelelor de utilitati; modificari ale duratei de executie ca
urmare a aparitiei unor elemente independente de vointa Achizitorului sau Contractantului (epidemiile, pandemiile, cutremurele,
inundatiile, alunecarile de teren, incendiile, razboaiele, revolutiile, decesul persoanelor responsabile, imbolnaviri, imposibilitatii
desfasurarii activitatilor de catre personal din diferite motive, reducerile bugetare, nealocarea de catre finantatorul proiectului a
sumelor necesare potrivit contractului de finantare, modificari tehnice in proada de executie etc); modificari legislative sau de norme
tehnice/stasuri/normative/ standarde; modificari generate de cerinte ale autoritatilor de mediu; modificari generate de autoritati
locale/centrale, cerute prin diverse avize/acorduri/autorizatii; modificari generate de act. pret; modificari generate de
renuntarea/modificarea / suplimentarea unor categorii de lucrari; modificari generate de optimizarea proiectului si adaptarea
lacontextul practic si concret; modificari generate de includerea de noi subcontractanti si/sau inlocuirea subcontractantilor initiali;
modificari generate de schimbarea personalului cheie; modificari generate inlocuirea/schimbarea contractantului; modificari
generate de expertize tehnice; modificari ale valorii contractului prin diminuarea sau suplimentarea valorii acestuia urmare a
modificarilor mentionate mai sus.
De asemenena, tinand cont ca procedura de atribuire este pentru executie de lucrari, ofertele se vor intocmi pornind de la cantitatile
de lucrari estimate in PT precum si a faptului ca pretul final ce urmeaza a fi platit se va determina doar dupa executia lucrarilor, pe
baza cantitatilor de lucrari efectiv executate (dupa masuratori) pentru finalizarea investitiei, valoarea contractului semnat cu
ofertantul desemnat castigator poate suferi modificari din punct de vedere financiar in sensul suplimentarii/ diminuarii valorii
acestuia, dar fara sa se aduca atingere art. 221 alin. (11) din L98/2016.
Durata contractului de execuţie a lucrărilor este de 12 luni de la data mentionata in Ordinul de Incepere al Lucrarilor si perioada de
garanţie a lucrărilor şi de notificare a defectelor de minim 36 de luni de la data receptiei la terminarea lucrarilor.
Nota: Conform art. 161 alin. (1) si (2) din L98/2016 cu modificările şi completările ulterioare, Autoritatea contractanta va răspunde în
mod clar şi complet tuturor solicitărilor de clarificare/informaţiilor suplimentare adresate de operatorii economici, cu 6 zile înainte
de data limita de depunerea ofertelor, în măsura in care solicitările de clarificări sunt transmise Autorităţii contractante cu cel puţin 9
zile înainte de data limita de depunerea ofertelor (termen conform art. 160 alin. (1) din Legea 98/2016 cu modificările şi completările
ulterioare), precizat la cap. I.1. din Fisa de date (8 zile înainte de data limita de depunere a ofertelor)