OBIECTUL CONTRACTULUI -Obiectul contractului ce rezultă din această procedură este execuţia tuturor lucrărilor identificate în volumele proiectul tehnic şi anexele aferente şi include:
- achiziţionarea tuturor materialelor şi produselor necesare, a tuturor utilajelor, mijloacelor şi echipamentelor (inclusiv orice utilaj de ridicare sa u manipulare necesare pentru execuţia lucrărilor;
- orice activitate sau lucrare provizo...
OBIECTUL CONTRACTULUI -Obiectul contractului ce rezultă din această procedură este execuţia tuturor lucrărilor identificate în volumele proiectul tehnic şi anexele aferente şi include:
- achiziţionarea tuturor materialelor şi produselor necesare, a tuturor utilajelor, mijloacelor şi echipamentelor (inclusiv orice utilaj de ridicare sa u manipulare necesare pentru execuţia lucrărilor;
- orice activitate sau lucrare provizorie necesară pentru pregătirea şantierului, sau orice autorizaţie necesară Contractantului de la autorităţile competente pentru executarea lucrărilor şi realizarea activităţilor şi lucrărilor temporare;
- transportul la şantier a oricăror materiale, utilaje, componente şi echipamente de lucru, a oricărui mijloc normal sau extraordinar necesar pentru execuţia lucrărilor;
- orice testare şi testele relevante, aşa cum sunt aceste testări şi teste solicitate prin legislaţia şi reglementările în domeniul sistemului de asigurare a calităţii în construcţii;
- orice consumabile necesare pentru execuţia lucrărilor şi realizarea testărilor;
- întreţinerea normală şi extraordinară a lucrărilor până la predarea acestora către Autoritatea Contractantă;
- activităţi şi consumabile necesare pentru menţinerea şantierului curat şi funcţional, demontarea
şi îndepărtarea oricăror lucrări sau activităţi provizorii;
- pregătirea oricărei documentaţii necesare Contractantului pentru execuţia lucrărilor, documentaţie care include dar nu se limitează la:
- Grafice generale de realizare a investiţiei publice (fizice şi valorice);
- Planul calităţii pentru execuţie;
- Planul de control al calităţii;
- Certificările şi rezultatele testelor materialelor
- Documentarea informaţiilor necesare pentru Cartea tehnică a construcţiei, inclusiv documentarea instrucţiunilor de exploatare
Durată contract: Contractul de execuţie intră în vigoare la data semnării acestuia de către ambele părţi, iar executarea lucrărilor începe la data consemnată în Ordinul de începere lucrări.
Părţile Contractante au dreptul, pe durata îndeplinirii contractului, de a conveni modificarea clauzelor contractului, prin act adiţional, numai în cazul apariţiei unor circumstanţe justificate care nu au putut fi prevăzute la data încheierii contractului.
Durata de execuţie a lucrărilor este de 12 luni de la emiterea ordinul de începere execuţie lucrări, fără a depăşi termenul limită de 30 iunie 2026 care nu poate fi depăşit , conform contractului de finanţare.