Obiectivul contractului îl reprezintă renovarea energetică moderată a sediului primărie comunei Udeşti, contribuind astfel la îmbunătăţirea furnizării de servicii publice la nivel local.
Reabilitarea va conduce la o reducere cu 30% a necesarului de energie primară.
Stadiul în care se află clădirea este unul ce necesită intervenţii prin lucrări de construcţii – montaj de asemenea natură încât săsatisfacă exigenţe de siguran...
Obiectivul contractului îl reprezintă renovarea energetică moderată a sediului primărie comunei Udeşti, contribuind astfel la îmbunătăţirea furnizării de servicii publice la nivel local.
Reabilitarea va conduce la o reducere cu 30% a necesarului de energie primară.
Stadiul în care se află clădirea este unul ce necesită intervenţii prin lucrări de construcţii – montaj de asemenea natură încât săsatisfacă exigenţe de siguranţă şi funcţionalitate optimă pentru activităţile propuse cu specific administrativ. Construcţia este în proprietatea publică a comunei, conform Inventarului Domeniului public.
Necesitatea intervenţiei asupra clădirii, din punct de vedere tehnic, este determinată de nevoia satisfacerii exigenţelor de siguranţă şi funcţionalitate, în raport şi cu precizările expertizei tehnice şi ale auditului energetic realizate asupra clădirii, documentaţii support pentru realizarea studiului de fezabilitate şi care au fost ataşate la acesta din urmă.
După realizarea investiţiei clădirea va avea urmatoarele caracteristici tehnice:
Regim de inaltime: P+M
Inaltimea la streasina: hs=4.40m
Inaltimea la coama: hmax=11.00m
Suprafata construita: Sc=358.56 mp
Suprafata desfasurata:Scd=705.27 mp
Conform Devizului general elaborat şi aprobat de către autoritatea contractantă, valoarea totală estimată este de 1.356.859,62 lei fără TVA, fiind compusă din:
- Construcţii şi instalaţii: 1.138.739,62 lei fără TVA;
- Montaj utilaje, echipamente tehnologice şi funcţionale: 82.810 lei fără TVA;
- Utilaje, echipamente tehnologice şi funcţionale care nu necesită montaj şi echipamente de transport: 50.310 lei fără TVA;
- Dotări: 85.000 lei fără TVA;
Valoarea estimată a contractului ce urmează a fi atribuit nu cuprinde suma aferentă cheltuielilor diverse şi neprevăzute precizată în bugetul proiectului (devizul general), acestea putând fi accesate, după caz, în funcţie de necesităţi, prin modificarea contractului in condiţiile prevăzute la art. 221 din Legea nr.98/2016 privind achiziţiile publice, cu modificările şi completările ulterioare.
Conform Devizului general întocmit pentru acest obiectiv de investiţii valoarea cheltuielilor diverse şi neprevăzute este 113.873,692 lei fără TVA.
Executia lucrarilor se va face cu respectarea cerintelor din caietul de sarcini si a proiectului tehnic.
Durata contractului este de 9 luni şi se derulează de la data încheierii acestuia.
Durata maximă de execuţie a lucrărilor este de 8 luni de la data înscrisă în ordinul de începere a lucrărilor, dar fără a se depăşi data de 16.04.2025.
Perioada minima de garantie a lucrarilor solicitata de autoritatea contractanta este de 60 de luni.
Finanţarea obiectivului de investitii se face în cadrul proiectului nr. C10-I3-3185 intitulat "Reabilitare sediu primărie în comuna Udeşti, judeţul Suceava" finanţat în cadrul Planulului Naţional de Redresare şi Rezilienţă, componenta C10-Fondul Local, I.3-Reabilitarea moderată a clădirilor publice pentru a îmbunătăţii serviciile publice prestate la nivelul unităţilor administrativ-teritoriale, Titlu Apel: PNRR/2022/C10/I3 Runda 2, contract de finanţare nr. 20015 din data de 16.02.2023, încheiat cu Ministerul Dezvoltării. Lucrărilor Publice şi Administraţiei.