Comuna Horodnic de Jos este beneficiar al contractului de finanţare nr. C3I1A0122000272, încheiat cu Ministerul Mediului, Apelor şi Pădurilor, pentru proiectul ,,ÎNFIINŢARE CENTRU DE COLECTARE DEŞEURI PRIN APORT VOLUNTAR ÎN COMUNA HORODNIC DE JOS, JUDEŢUL SUCEAVA", cod proiect C3I1A0122000272 finanţat prin Planul Naţional de Redresare şi Rezilienţă, Apel nr. PNRR/2022/C3/S/I.1.A.
Prin realizarea investiţiei se doreşte rem...
Comuna Horodnic de Jos este beneficiar al contractului de finanţare nr. C3I1A0122000272, încheiat cu Ministerul Mediului, Apelor şi Pădurilor, pentru proiectul ,,ÎNFIINŢARE CENTRU DE COLECTARE DEŞEURI PRIN APORT VOLUNTAR ÎN COMUNA HORODNIC DE JOS, JUDEŢUL SUCEAVA", cod proiect C3I1A0122000272 finanţat prin Planul Naţional de Redresare şi Rezilienţă, Apel nr. PNRR/2022/C3/S/I.1.A.
Prin realizarea investiţiei se doreşte remedierea situaţiei şi îmbunătăţirea continuă a calităţii condiţiilor de viaţă şi sănătatea populaţiei. Acest tip de centre de colectare prin aport voluntar vor asigura colectarea separată a deşeurilor caren nu pot fi colectate în sistem "door to door", respectiv deşeuri reciclabile şi biodeşeuri care nu pot fi colectate în pubelele individuale, precum şi fluxurile speciale de deşeuri-deşeuri voluminoase, deşeuri de echipamente electrice şi electronice, baterii uzate, deşeuri periculoase, deşeuri din construcţii şi demolări. Prezenta achiziţie prevede lucrări de construcţie la obiectivul de investiţii "ÎNFIINŢARE CENTRU DE COLECTARE DEŞEURI PRIN APORT VOLUNTAR ÎN COMUNA HORODNIC DE JOS, JUDEŢUL SUCEAVA", rezultând o platformă de colectarea a deşeurilor în comuna Horodnic de Jos, judeţul Suceava.
Realizarea Iucrărilor se va face in baza Autorizatiei de Construire, a Proiectului Tehnic de execuţie, a Detaliilor de Execuţie, a Caietelor de Sarcini pe specialităţi verificate si autorizate conform prevederilor legale şi a autorizaţiei de construire. Descrierea lucrarilor este disponibila in proiectul tehnic, sectiunea documentatiei descriptive din cadrul prezentei documentatii de atribuire. Durata maximă de executie a lucrarilor este de 5 luni, fără a se depăşi data de 30.09.2024. Perioada de garantie da lucrărilor este de minimum 36 luni.
Orice operator economic are dreptul de a solicita clarificări sau informaţii suplimentare oricând în perioada cuprinsă între data publicării anunţului de participare simplificat şi cel mult 9 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor, conform art. 160 alin. (1) si alin. (2) din Legea 98/2016, cu modificările şi completările ulterioare. În măsura în care solicitările de clarificări sau informaţii suplimentare au fost adresate în termenul prevăzut anterior, autoritatea contractantă va răspunde la solicitările de clarificări adresate de operatorii economici până la termenul-limită stabilit conform art. 27 alin.(3) din Normele metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achiziţie publică/acordului-cadru din Legea nr. 98/2016, cu modificările şi completările ulterioare, aprobate prin H.G. nr. 395/2016, cu modificările şi completările ulterioare. Solicitările de clarificări sau orice alte informaţii suplimentare se vor transmite în mod obligatoriu prin intermediul SEAP, semnate cu semnătură electronică extinsă. În conformitate cu prevederile art. 161 alin. (2) din Legea nr. 98/2016 privind achiziţiile publice, cu modificările şi completările ulterioare, termenul de răspuns la solicitările de clarificări adresate de către operatorii economici în termenul anterior stabilit, este de 6 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor.