INFORMAŢII GENERALE PRIVIND OBIECTUL INVESTIŢIEI
Denumirea obiectivului de investiţii: Execuţie lucrări în cadrul proiectului "Creşterea eficientei energetice a clădirii Şcolii Gimnaziale nr. 3 Suceava", nr. proiect C5-B2.1.a-52.
Obiectivul de investiţii este finanţat prin Planul Naţional de Redresare şi Rezilienţă al României, Componenta C5 – Valul Renovării, Axa 2 – Schema de granturi pentru eficienţă energetică şi rezil...
INFORMAŢII GENERALE PRIVIND OBIECTUL INVESTIŢIEI
Denumirea obiectivului de investiţii: Execuţie lucrări în cadrul proiectului "Creşterea eficientei energetice a clădirii Şcolii Gimnaziale nr. 3 Suceava", nr. proiect C5-B2.1.a-52.
Obiectivul de investiţii este finanţat prin Planul Naţional de Redresare şi Rezilienţă al României, Componenta C5 – Valul Renovării, Axa 2 – Schema de granturi pentru eficienţă energetică şi rezilienţă în clădiri publice, Operaţiunea B.2 – Renovarea energetică moderată sau aprofundată a clădirilor publice, prin urmare, achiziţia lucrărilor se supune cerinţelor contractului de finanţare nr. 84056/18.07.2022.
Prin realizarea acestui proiect se urmăreşte să se asigure eficientizarea consumurilor prin utilizarea resurselor şi soluţiilor care conduc la o performanţă energetică mărită.
Contractantul se obligă să execute lucrările pentru obiectivul "Creşterea eficientei energetice a clădirii Şcolii Gimnaziale nr. 3 Suceava", nr. proiect C5-B2.1.a-52 , cuprinzând:
I. Cheltuieli pentru asigurarea utilitatilor necesare obiectivului: - Instalatii electrice exterioare-scoala;
II. Cheltuieli pentru investiţia de bază: - Construcţii şi instalaţii;
- Montaj utilaje echipamente tehnologice şi funcţionale
- Utilaje, echipamente tehnologice şi funcţionale care necesită montaj;
III. Organizare de şantier.
IV. Cheltuieli pentru probe tehnologice şi teste: - Pregătirea personalului de exploatare;
- Probe tehnologice şi teste
Modificarea contractului de achiziţie publică, în cursul perioadei sale de valabilitate, se face în condiţiile prevăzute la art. 221 din Legea nr. 98/2016.
Nota 1: Precizam ca Obiect 4.1.2 - Statii de incarcare, NU fac obiectul prezentei proceduri de achizitie.
Nota 2: Pentru Capitolul 2 – Cheltuieli pentru asigurarea utilităţilor necesare obiectivului de investiţii - subcap. 2.4 - Instalatii electrice exterioare-scoala, în Formularul 1- Centralizatorul Totalizator, la momentul depunerii ofertei tehnice şi financiare, se va oferta valoarea de 100.000,00 lei fără TVA, urmând ca ulterior să fie disponibilă soluţia tehnică şi formularele F3, după obţinerea Avizului Tehnic de Racordare.
Modificarea contractului în cursul perioadei sale de valabilitate, altfel decât în cazurile şi condiţiile prevăzute la art. 221 din Legea nr. 98/2016, se realizează prin organizarea unei noi proceduri de atribuire, în conformitate cu dispoziţiile legii.
În conformitate cu art. 160 alin. (1) din Legea 98/2016, termenul limită până la care orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificări sau informaţii suplimentare în legătură cu documentaţia de atribuire este până în a 8-a zi înainte de termenul limită de depunere a ofertelor. Autoritatea Contractantă stabileşte un singur termen limită în care va răspunde tuturor solicitărilor de clarificare/informaţiilor suplimentare, în a 6-a zi înainte de data limită de depunere a ofertelor pentru solicitările de clarificări depuse până în a 8-a zi înainte de termenul limită de depunere a ofertelor.
Durata de execuţie a lucrărilor este de 12 luni de la data emiterii ordinului de începere a execuţiei lucrărilor.
Perioada de garanţie acordată lucrărilor este de minim 36 luni şi decurge de la data recepţiei la terminarea lucrărilor, pe ansamblu sau pe părţi din lucrare distincte din punct de vedere fizic şi funcţional, până la recepţia finală.