Achiziţia se referă la: ,,Execuţie lucrări în cadrul proiectului - MODERNIZARE ŞI ASFALTARE STRĂZI IN COMUNA SÂNTIMBRU, JUDEŢUL HARGHITA, etapa I,,
Prin contractul ce urmeaza a se atribui se urmăreşte modernizarea şi asfaltarea a 13 străzi cu o lungime de 3079 m situate în comuna Sântimbru, judeţul Harghita.
Valoarea estimată a contractului de achiziţie publică - ,,Execuţie lucrări în cadrul proiectului - MODERNIZARE...
Achiziţia se referă la: ,,Execuţie lucrări în cadrul proiectului - MODERNIZARE ŞI ASFALTARE STRĂZI IN COMUNA SÂNTIMBRU, JUDEŢUL HARGHITA, etapa I,,
Prin contractul ce urmeaza a se atribui se urmăreşte modernizarea şi asfaltarea a 13 străzi cu o lungime de 3079 m situate în comuna Sântimbru, judeţul Harghita.
Valoarea estimată a contractului de achiziţie publică - ,,Execuţie lucrări în cadrul proiectului - MODERNIZARE ŞI ASFALTARE STRĂZI IN COMUNA SÂNTIMBRU, JUDEŢUL HARGHITA, etapa I,, luând în considerare devizele, respectiv bugetul proiectului şi nu în ultimul rând ţinând cont de preţurile de pe piaţă, valoarea estimată a contractului de lucrări pe baza calculării şi însumării tuturor sumelor plătibile pentru îndeplinirea contractului, fără taxa pe valoarea adăugată, luând în considerare orice forme de opţiuni şi, în măsura în care acestea pot fi anticipate la momentul estimării, orice eventuale suplimentări sau majorări ale valorii contractului este de 3.510.579,21 lei fără TVA, defalcată după cum urmează:
Ron fără TVA
Cap. 4.1 Construcţii şi instalaţii 2.863.564,53 - Cheltuieli eligibile (buget de stat)
Cap. 4.1 Construcţii şi instalaţii 612.014,68 - Cheltuieli neeligibile (buget local)
Cap. 5.1 Organizare de şantier 35.000,00 - Cheltuieli eligibile (buget de stat)
TOTAL GENERAL ESTIMAT 3.510.579,21 - Cheltuieli eligibile (buget de stat)
Notă:
În cazuri excepţionale AC prin comisia de evaluare a ofertelor poate să decide acceptarea unor oferte care depăşeşte valoarea estimată comunicată prin anunţul de participare existând posibilitatea disponibilizării de fonduri suplimentare, pentru îndeplinirea contractului de achiziţie publică. Astfel de decizie se va lua cu respectarea celor prevăzute la Art. 137, alin (2) din HG 395/2016 şi în orice caz fără a aduce atingere art. 221 alin. (1) lit. f) pct. ii, din Legea 98/2016.
- Numar zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor: 9 zile calendaristice.
- Termenul de răspuns al autoritatii contractante la solicitarile de clarificari: 6 zile calendaristice.