Feedback
I.D.: 92169233

Execuţie lucrări în cadrul proiectului “Reabilitare moderată a clădirii dispensar medical Bobota"

Data publicarii
23.01.24 Exista 71.096 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
45453000-7 45300000-0 45321000-3
Termenul limita pentru depunere:
16.02.24
Pretul estimativ:
834.821,67 RON - 834.821,67 RON
Documente participare:

Arata toate atasamentele...

    Publicat la 23.01.24 Publicat la 05.02.24
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
In cadrul acestei proceduri de achizitie autoritatea contractanta doreste achizitionarea contractului de executie de lucrari de constructii si instalatii in cadrul proiectului "Reabilitare moderată a clădirii dispensar medical Bobota", conform proiectul tehnic de executie nr. 37/2022 intocmit de S.C. PREFCON S.R.L, proiect finantat prin PNRR, Componenta 10-Fondul Local,I3. Valoarea totala estimata a lucrarilor este de 834....
In cadrul acestei proceduri de achizitie autoritatea contractanta doreste achizitionarea contractului de executie de lucrari de constructii si instalatii in cadrul proiectului "Reabilitare moderată a clădirii dispensar medical Bobota", conform proiectul tehnic de executie nr. 37/2022 intocmit de S.C. PREFCON S.R.L, proiect finantat prin PNRR, Componenta 10-Fondul Local,I3. Valoarea totala estimata a lucrarilor este de 834.821,67 lei fara TVA, din care: a) Cap. 2.1 Cheltuieli pentru asigurarea utilitatilor: 15.400,00 lei fara TVA; b)Cap. 4.1. Constructii si instalatii: 683.891,95 lei fara TVA, din care 646.391,95 lei cheltuieli eligibile si 37.500,00 cheltuieli neeligibile; c)Cap. 4.2. Montaj utilaje, echipamente tehnologice si functionale: 6.029,72 lei fara TVA d) Cap. 4.3.Utilaje, echipamente tehnologice si functionale care necesita montaj: 129.500,00 lei fara TVA Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a efectua modificari ale contractului in baza art. 221 din L 98/2016 cu privire la urmatoarele aspecte: Modificari generate de solicitari ale proprietarilor retelelor de utilitati; modificari ale duratei de executie ca urmare a aparitiei unor elemente independente de vointa Achizitorului sau Contractantului (epidemiile, pandemiile, cutremurele, inundatiile, alunecarile de teren, incendiile, razboaiele, revolutiile, decesul persoanelor responsabile, imbolnaviri, imposibilitatii desfasurarii activitatilor de catre personal din diferite motive, reducerile bugetare, nealocarea de catre finantatorul proiectului a sumelor necesare potrivit contractului de finantare, modificari tehnice in proada de executie etc); modificari legislative sau de norme tehnice/stasuri/normative/ standarde; modificari generate de cerinte ale autoritatilor de mediu; modificari generate de autoritati locale/centrale, cerute prin diverse avize/acorduri/autorizatii; modificari generate de act. pret; modificari generate de renuntarea/modificarea / suplimentarea unor categorii de lucrari; modificari generate de optimizarea proiectului si adaptarea lacontextul practic si concret; modificari generate de includerea de noi subcontractanti si/sau inlocuirea subcontractantilor initiali; modificari generate de schimbarea personalului cheie; modificari generate inlocuirea/schimbarea contractantului; modificari generate de expertize tehnice; modificari ale valorii contractului prin diminuarea sau suplimentarea valorii acestuia urmare a modificarilor mentionate mai sus. De asemenena, tinand cont ca procedura de atribuire este pentru executie de lucrari, ofertele se vor intocmi pornind de la cantitatile de lucrari estimate in PT precum si a faptului ca pretul final ce urmeaza a fi platit se va determina doar dupa executia lucrarilor, pe baza cantitatilor de lucrari efectiv executate (dupa masuratori) pentru finalizarea investitiei, valoarea contractului semnat cu ofertantul desemnat castigator poate suferi modificari din punct de vedere financiar in sensul suplimentarii/ diminuarii valorii acestuia, dar fara sa se aduca atingere art. 221 alin. (11) din L98/2016. Durata contractului de execuţie a lucrărilor este de 12 luni de la data mentionata in Ordinul de Incepere al Lucrarilor si perioada de garanţie a lucrărilor şi de notificare a defectelor de minim 36 de luni de la data receptiei la terminarea lucrarilor. Nota: Conform art. 161 alin. (1) si (2) din L98/2016 cu modificările şi completările ulterioare, Autoritatea contractanta va răspunde în mod clar şi complet tuturor solicitărilor de clarificare/informaţiilor suplimentare adresate de operatorii economici, cu 6 zile înainte de data limita de depunerea ofertelor, în măsura in care solicitările de clarificări sunt transmise Autorităţii contractante cu cel puţin 9 zile înainte de data limita de depunerea ofertelor (termen conform art. 160 alin. (1) din Legea 98/2016 cu modificările şi completările ulterioare), precizat la cap. I.1. din Fisa de date (9 zile înainte de data limita de depunere a ofertelor)
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Execuţie lucrări în cadrul proiectului “Reabilitare moderată a clădirii dispensar medical Bobota" 14.12.23
Execuţie lucrări în cadrul proiectului “Reabilitare moderată a clădirii dispensar medical Bobota" 14.12.23
Execuţie lucrări în cadrul obiectivului de investiţii "MODERNIZARE ARTERE RUTIERE ÎN LOCALITATILE PLOPIŞ ŞI IAZ, COMUNA PLOPIŞ, JUDEŢUL SĂLAJ" 29.05.24
Execuţie lucrari in cadrul obiectivului de investiţii "MODERNIZARE INFRASTRUCTURĂ RUTIERĂ ÎN COMUNA BOGHIŞ, JUDEŢUL SĂLAJ" 08.10.24
Execuţie de lucrări pentru obiectivele de investitii: LOT 1 - «CANALIZARE MENAJERA SI STATIE DE EPURARE IN LOCALITATEA PLOPIS, COMUNA PLOPIS, JUDETUL SALAJ» si LOT 2 - «ALIMENTARE CU APA POTABILA A LOCALITATII PLOPIS, JUDETUL SALAJ» 30.09.20
Execuţie de lucrări în cadrul obiectivului de investiţii «REŢELE DE CANALIZARE, BRANŞAMENTE ŞI RACORDURI ÎN COMUNA BUCIUMI, JUD. SĂLAJ 29.05.23
Execuţia lucrărilor de modernizare cămin cultural în localitatea Sâncraiu Silvaniei în cadrul proiectului «MODERNIZARE SI DOTARE CAMINE CULTURALE, COM. DOBRIN, JUD. SALAJ» 25.06.21
Execuţia lucrărilor de construire cantina sociala în cadrul proiectului «CONSTRUIRE CANTINA SOCIALA, IMPREJMUIRE,RACORDURI SI BRANSAMENTE UTILITATI» 22.07.22
Execuţia lucrărilor de construire spaţiu inovativ de procesare în cadrul proiectului «DEZVOLTAREA DE NOI PRODUSE IN TERITORIUL GAL POARTA TRANSILVANIEI» 14.10.22
Execuţie lucrări în cadrul proiectului “EFICIENTIZAREA ENERGETICA A SEDIULUI PRIMARIEI PLOPIŞ, JUDETUL SALAJ" 17.06.24