Feedback
I.D.: 97879870

Execuţie lucrări în cadrul proiectului “EFICIENTIZAREA ENERGETICA A SEDIULUI PRIMARIEI PLOPIŞ, JUDETUL SALAJ"

Data publicarii
30.05.24 Exista 68.750 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
45453000-7
Termenul limita pentru depunere:
17.06.24
Pretul estimativ:
1.730.397,32 RON - 1.730.397,32 RON
Documente participare:
  1. FisaDate_DF1216085.pdf
  2. 2.1.Caiet de sarcini_Primarie Plopis.pdf
  3. 3. Modele formulare_Primarie Plopis.doc
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Contractul are ca obiect execuţia lucrărilor de construcţii si instalaţii în vederea reabilitării moderate a clădirii sediului primăriei din localitatea Plopis, comuna Plopis, în cadrul proiectului "Eficientizarea energetica a sediului primariei Plopiş, Judetul Salaj", proiect finanţat prin Planul Naţional de Redresare şi Rezilienţă. Valoarea totala estimata a lucrarilor este de 1.730.397,32 lei fara TVA compusa din: a) C...
Contractul are ca obiect execuţia lucrărilor de construcţii si instalaţii în vederea reabilitării moderate a clădirii sediului primăriei din localitatea Plopis, comuna Plopis, în cadrul proiectului "Eficientizarea energetica a sediului primariei Plopiş, Judetul Salaj", proiect finanţat prin Planul Naţional de Redresare şi Rezilienţă. Valoarea totala estimata a lucrarilor este de 1.730.397,32 lei fara TVA compusa din: a) Cap.2.1. Cheltuieli pentru asigurarea utilităţilor necesare obiectivului de investiţii: 3.933,12 lei fara TVA; b) Cap 4.1. Constructii si instalatii: 1.348.148,53 lei fara TVA; c) Cap. 4.2. Montaj utilaje, echipamente tehnologice şi funcţionale: 67.827,48 lei fara TVA d) Cap. 4.3. Utilaje, echipamente tehnologice şi funcţionale care necesită montaj: 310.488,19 lei fara TVA. AC isi rezerva dreptul de a efectua modificari ale ctr. - art. 221 din Legea 98/2016 cu privire la urmatoarele aspecte: Modificari generate de solicitari ale proprietarilor retelelor de utilitati; modificari ale duratei de executie ca urmare a aparitiei unor elemente independente de vointa Achizitorului sau Contractantului (epidemiile, pandemiile, cutremurele, inundatiile, alunecarile de teren, incendiile, razboaiele, revolutiile, decesul persoanelor responsabile, imbolnaviri, imposibilitatii desfasurarii activitatilor de catre personal din diferite motive, reducerile bugetare, nealocarea de catre finantatorul proiectului a sumelor necesare potrivit contractului de finantare, modificari tehnice in proada de executie etc); modificari legislative sau de norme tehnice/stasuri/normative/ standarde; modificari generate de cerinte ale autoritatilor de mediu; modificari generate de autoritati locale/centrale, cerute prin diverse avize/acorduri/autorizatii; modificari generate de act. pret; modificari generate de renuntarea/modificarea / suplimentarea unor categorii de lucrari; modificari generate de optimizarea proiectului si adaptarea lacontextul practic si concret; modificari generate de includerea de noi subcontractanti si/sau inlocuirea subcontractantilor initiali; modificari generate de schimbarea personalului cheie; modificari generate inlocuirea/schimbarea contractantului; modificari generate de expertize tehnice; modificari ale valorii contractului prin diminuarea sau suplimentarea valorii acestuia urmare a modificarilor mentionate mai sus, dar fara sa se aduca atingere art. 221 din Legea 98/2016. De asemenena, tinand cont ca procedura de atribuire este pentru executie de lucrari, ofertele se vor intocmi pornind de la cantitatile de lucrari estimate in proiectul tehnic, precum si a faptului ca pretul final ce urmeaza a fi platit se va determina doar dupa executia lucrarilor, pe baza cantitatilor de lucrari efectiv executate (dupa masuratori) pentru finalizarea investitiei, valoarea contractului semnat cu ofertantul desemnat castigator poate suferi modificari din punct de vedere financiar in sensul suplimentarii/ diminuarii valorii acestuia. Durata contractului de execuţie a lucrărilor este de 12 luni de la data mentionata in Ordinul de Incepere al Lucrarilor si perioada de garanţie a lucrărilor şi de notificare a defectelor de 36 de luni (3 ani) de la data receptiei la terminarea lucrarilor. Nota: Conform prevederilor art. 161 alin. (1) si (2) din Legea nr. 98/2016, Autoritatea contractanta va răspunde în mod clar şi complet tuturor solicitărilor de clarificare/informaţiilor suplimentare adresate de operatorii economici, cu 6 zile înainte de data limita de depunerea ofertelor, în măsura in care solicitările de clarificări sunt transmise Autorităţii contractante cu cel puţin 9 zile înainte de data limita de depunerea ofertelor (termen conform art. 160 alin. (1) din Legea 98/2016 cu modificările şi completările ulterioare), precizat la cap. I.1. din Fisa de date (9 zile înainte de data limita de depunere a ofertelor).
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Execuţie de lucrări pentru obiectivele de investitii: LOT 1 - «CANALIZARE MENAJERA SI STATIE DE EPURARE IN LOCALITATEA PLOPIS, COMUNA PLOPIS, JUDETUL SALAJ» si LOT 2 - «ALIMENTARE CU APA POTABILA A LOCALITATII PLOPIS, JUDETUL SALAJ» 30.09.20
Execuţie lucrări în cadrul obiectivului de investiţii "MODERNIZARE ARTERE RUTIERE ÎN LOCALITATILE PLOPIŞ ŞI IAZ, COMUNA PLOPIŞ, JUDEŢUL SĂLAJ" 29.05.24
Execuţie lucrări în cadrul proiectului “Creşterea eficienţei energetice a clădirii sediului primăriei şi căminului cultural, localitatea Buciumi, comuna Buciumi, judeţul Sălaj" 02.04.24
Executie lucrari in cadrul proiectului “RENOVAREA ENERGETICA A SEDIULUI PRIMARIEI DIN LOC. DOBRIN, COM. DOBRIN, JUD. SALAJ" 02.04.24
Execuţie lucrări în cadrul proiectului “EFICIENTIZARE ENERGETICĂ LA SEDIU PRIMĂRIE ŞI CĂMIN CULTURAL LOZNA, JUDEŢUL SĂLAJ" 29.07.24
Execuţie lucrări de modernizare şi extindere în cadrul obiectivului de investiţii «MODERNIZARE ŞI EXTINDERE SEDIU PRIMĂRIE, COMUNA SURDUC, JUDEŢUL SĂLAJ» 29.07.22
Executie lucrari in cadrul obiectivului de investitii "EFICIENTIZAREA ENERGETICĂ A SEDIULUI PRIMĂRIEI DRAGU, JUDEŢUL SĂLAJ" 12.03.24
Execuţie lucrări în cadrul proiectului "REABILITARE ENERGETICĂ CLĂDIRE SEDIUL PRIMĂRIEI COMUNEI TREZNEA JUDEŢUL SĂLAJ" 18.03.24
Executie lucrari in cadrul proiectului “RENOVAREA ENERGETICA A DISPENSARULUI MEDICAL DIN LOCALITATEA DOBRIN, COM. DOBRIN, JUD. SALAJ" 15.04.24
Proiectare si executie de lucrari de construire casa funerara in cadrul proiectului: “CONSTRUIRE SI DOTARE CASA PENTRU SERVICII FUNERARE CU SPATII TEHNICE AFERENTE PREMERGATOR CEREMONIEI FUNERARE IN LOCALITATEA PLOPIS, COMUNA PLOPIS, JUDETUL SALAJ” 17.05.19