Contractul are ca obiect execuţia lucrărilor de construcţii şi instalaţii în cadrul proiectului "Eficientizarea energetica a sediului primariei Plopiş, Judetul Salaj", proiect finanţat prin Planul Naţional de Redresare şi Rezilienţă, Componenta 10-Fondul Local, I. 3 - Reabilitarea moderată a clădirilor publice pentru a îmbunătăţi serviciile publice prestate la nivelul unităţilor administrativ-teritoriale, apel PNRR/2022/C10...
Contractul are ca obiect execuţia lucrărilor de construcţii şi instalaţii în cadrul proiectului "Eficientizarea energetica a sediului primariei Plopiş, Judetul Salaj", proiect finanţat prin Planul Naţional de Redresare şi Rezilienţă, Componenta 10-Fondul Local, I. 3 - Reabilitarea moderată a clădirilor publice pentru a îmbunătăţi serviciile publice prestate la nivelul unităţilor administrativ-teritoriale, apel PNRR/2022/C10/I1.3 Runda 2, în baza contractului de finanţare nr.9390 din 25.01.2023 încheiat între Ministerul Dezvoltării, Lucrărilor Publice şi Administraţiei, în calitate de coordonator pentru Planul Naţional de Redresare şi Rezilienţă (PNRR) şi UAT Comuna Plopis, în calitate de beneficiar.
Detaliile cu lucrarile ce urmeaza a fi executate in cadrul contractului de achizitie publica se regasesc in proiectul tehnic nr. 83/2023 elaborat de proiectantul lucrării S.C. CONCRET DESIGN S.R.L. ca parte componenta a documentatiei de atribuire si Anexa la Caietul de sarcini.
Execuţia lucrărilor identificate în Proiectul tehnic de executie: părţi scrise, părţi desenate si listele cu cantităţile de lucrări (impartite pe cheltuieli Eligibile si Neeligibile, ca parte a caietului de sarcini) include:
- achiziţionarea tuturor materialelor şi produselor necesare, a tuturor utilajelor, mijloacelor şi echipamentelor (inclusiv orice utilaj, echipament, autospeciale/masini de transport necesare execuţiei lucrărilor potrivit extraselor de resurse de utilaje si transport din listele cuprizand cantităţile de lucrări) necesare pentru execuţia lucrărilor;
- forţa de muncă necesară execuţiei lucrarilor inclusive pentru specialişti necesari potrivit legislaţiei in vigoare în domeniul construcţiilor;
- orice activitate sau lucrare provizorie necesară pentru pregătirea şantierului, sau orice autorizaţie necesară contractantului de la autorităţile competente pentru executarea lucrărilor şi realizarea activităţilor şi lucrărilor temporare;
- transportul la şantier a oricăror materiale, utilaje, componente şi echipamente de lucru, a oricărui mijloc normal sau extraordinar necesar pentru execuţia lucrărilor;
- orice testare şi testele relevante, aşa cum sunt aceste testări şi teste solicitate prin legislaţia şi reglementările în domeniul sistemului de asigurare a calităţii în construcţii;
- orice consumabile necesare pentru execuţia lucrărilor şi realizarea testărilor;
- întreţinerea normală şi extraordinară a lucrărilor până la predarea acestora către Autoritatea Contractantă;
- activităţi şi consumabile necesare pentru menţinerea şantierului curat şi funcţional, demontarea şi îndepărtarea oricăror lucrări sau activităţi provizorii;
- pregătirea oricărei documentaţii necesare Contractantului pentru execuţia lucrărilor, documentaţie care include dar nu se limitează la:
a) Grafice generale de realizare a investiţiei publice (fizice şi valorice);
b) Planul calităţii pentru execuţie;
c) Planul de control al calităţii;
d) Certificările şi rezultatele testelor materialelor
- Documentarea informaţiilor necesare pentru Cartea tehnică a construcţiei, inclusiv documentarea instrucţiunilor de exploatare;
Cerinţele specifice ale lucrărilor sunt prezentate în Proiectul tehnic de executie: părţi scrise: date generale, descrierea generală a lucrărilor, memorii tehnice , caiete de sarcini, liste cu cantităţile de lucrări (defalcat in doua categorii: ELIGIBIL si NEELIGIBIL), părţi desenate, planşe de detalii de execuţie, anexe la prezentul caiet de sarcini şi făcând parte integrantă din acesta;
Rezultatele finale ale Contractului cuprind:
i. Toate lucrările pe discipline realizate pe deplin în conformitate cu cerinţele Caietului de sarcini şi a Proiectului tehnic anexat acestuia si cu eventualele modificati tehnice intervenite in peroada de executie a lucrarilor; eficientizarea cladrii, atat din punct de vedere termotehnic, structural cat si al instalatiilor;
ii. Respectarea masurilor DNSH prevazute in PNRR pentru implementarea principiului “Do No Significant Harm" astfel cum este prevazut la Articolul 17 din Regulamentul (UE) 2020/852 privind instituirea unui cadru care să faciliteze investiţii durabile, pe toată perioada de implementare a proiectului;
iii. Deşeurile (primare şi secundare) sortate corespunzător şi procedurile privind gestionarea deşeurilor respectate în totalitate;
Toate documentaţiile necesare şi care au fost utilizate pentru planificarea execuţiei, pentru execuţia, controlul execuţiei şi finalizarea lucrărilor;
iv. Perimetrul şantierului de lucru eliberat şi curăţat de orice echipament, utilaj sau material utilizat de Contractant pe perioada execuţiei lucrărilor.
Lucrările aferente obiectivului de investiţii se vor executa respectând cerintele PNRR - Componenta C10-Fondul Local - I.3. Reabilitare moderată clădiri publice pentru a îmbunătăţi serviciile publice prestate la nivelul unităţilor administrativ-teritoriale, respectiv a principiului "Do No Significant Harm" (DNSH), astfel cum este prevazut la Articolul 17. din Regulamentul (UE) 2020/B52 privind instituirea unui cadru care sa faciliteze investitiile durabile, prin crearea unui sistem de clasificare (sau "taxonomie") pentru activitatile economice durabile din punctul de vedere al mediului, conform prevederilor din caietul de sarcini.
Din punct de vedere financiar si contractual va fi incheiat un contract de executie de lucrari pe o perioada de 48 de luni (12 luni executie de lucrari + 36 de luni perioada de garantie de buna executie).