Obiectul contractului îl constituie execuţia lucrărilor de crestere a eficientei energetice a cladirii publice din str. Mihai Eminescu nr. 3 localitatea Iernut, in cadrul proiectului "Cresterea eficientei energetice si gestionarea inteligenta a energiei la cladirile Scolii Gimnaziale Iernut, Iernut, str.
Autoritatea contractanta a semnat contractul de finanţare nr. 5562/17.01.2023, inregistrat la sediul autoritatii contrac...
Obiectul contractului îl constituie execuţia lucrărilor de crestere a eficientei energetice a cladirii publice din str. Mihai Eminescu nr. 3 localitatea Iernut, in cadrul proiectului "Cresterea eficientei energetice si gestionarea inteligenta a energiei la cladirile Scolii Gimnaziale Iernut, Iernut, str.
Autoritatea contractanta a semnat contractul de finanţare nr. 5562/17.01.2023, inregistrat la sediul autoritatii contractante cu nr. 22/16.02.2023, semnat intre Ministerul Dezvoltării, Lucrărilor Publice şi Administraţiei (Coordonator de investitii) şi Oraşul Iernut (Beneficiar) pentru proiectul "Cresterea eficientei energetice si gestionarea inteligenta a energiei la cladirile Scolii Gimnaziale Iernut, Iernut, str. M. Eminescu nr. 3 – extras CF 53979", Proiect nr. C10-I3-462.
Conform prevederilor Ghidului specific privind regulile şi condiţiile aplicabile finanţării din fondurile europene aferente PNRR în cadrul apelului de proiecte PNRR/2022/C10/I3 beneficiarii au obligaţia de a prezenta după semnarea contractului de finanţare, dar nu mai târziu de 13 luni de la data intrării în vigoare a contractului de finanţare, Contractul de lucrări încheiat, şi dacă este cazul, se va transmite Hotărârea de aprobare a indicatorilor tehnico-economici, actualizată conform contractului de lucrări semnat, în caz contrar contractul de finanţare poate fi reziliat. Ţinând cont că, pentru proiectul nr. C10-I3-462, intitulat "Cresterea eficientei energetice si gestionarea inteligenta a energiei la cladirile Scolii Gimnaziale Iernut, Iernut, str. M. Eminescu nr. 3 – extras CF 53979", contractul de finanţare a fost semnat în data de 16.02.2023, termenul de prezentare Ministerului Dezvoltării, Lucrărilor Publice şi Administraţiei a tuturor documentelor specificate mai sus este data de 16.03.2024, sens în care anterior acestei date este necesară încheierea contractului de execuţie lucrări, actualizarea devizului general şi dacă este cazul, emiterea Hotărârii de aprobare a indicatorilor tehnico-economici, actualizată conform contractului de lucrări semnat.
Valoarea estimată pentru execuţia acestui contract de lucrări este de 8.575.382,57 + TVA, conform Devizului General aprobat prin HCL nr. 162/30.10.2023 – defalcata astfel:
• C+M: 7.295.038,13 lei + TVA,
care cuprinde:
- Cheltuieli pentru asigurarea utilitatilor (spor de putere): 15.000,00 lei + TVA;
- Construcţii şi instalaţii: 7.146.235,18 lei + TVA;
- Montaj utilaje, echipamente tehnologice şi funcţionale: 80.750,69 lei + TVA;
- Lucrări de construcţii şi instalaţii aferente organizării de şantier: 53.052,26 lei fără TVA;
• Cap. 4.3. Utilaje, echipamente tehnologice şi funcţionale care necesită montaj: 1.259.249,27 lei + TVA;
• Cheltuieli conexe organizării şantierului: 21.095,17 lei + TVA.
Termene pentru depunerea/ raspunsul la solicitarile de clarificari/informatii suplimentare:
A. In conformitate cu prevederile art.160 alin.(1) din Legea nr. 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 15 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.
B. In conformitate cu prevederile art.160 alin.(2) din Legea nr. 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare, autoritatea contractanta va transmite raspunsul consolidat formulat la solicitarile de clarificari/informatii suplimentare cu 10 zile inainte de termenul limita stabilit pentru depunerea ofertelor, în măsura în care sunt transmise în termenul precizat.