Feedback
I.D.: 105231371

Execuţie lucrări în cadrul proiectului “Centru de zi pentru copii aflaţi in situaţie de risc de separare de părinţi in comuna CREACA, judeţul SALAJ – (cod serviciu social 8891CZ-C-II)"

Data publicarii
08.11.24
Coduri CPV
45215221-2
Pretul estimativ:
1.527.540,93 RON - 1.527.540,93 RON
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Contractul are ca obiect execuţia lucrărilor de construcţii şi instalaţii în cadrul proiectului "CCentru de zi pentru copii aflaţi in situaţie de risc de separare de părinţi in comuna CREACA, judeţul SALAJ – (cod serviciu social 8891CZ-C-II)", proiect finanţat prin Planul Naţional de Redresare şi Rezilienţă (PNRR), Componenta C13 – Reforme sociale, Investiţia I1 – "Crearea unei reţele de centre de zi pentru copii expuşi ris...
Contractul are ca obiect execuţia lucrărilor de construcţii şi instalaţii în cadrul proiectului "CCentru de zi pentru copii aflaţi in situaţie de risc de separare de părinţi in comuna CREACA, judeţul SALAJ – (cod serviciu social 8891CZ-C-II)", proiect finanţat prin Planul Naţional de Redresare şi Rezilienţă (PNRR), Componenta C13 – Reforme sociale, Investiţia I1 – "Crearea unei reţele de centre de zi pentru copii expuşi riscul de a fi separaţi de familie" apel PNRR/2024/C13/I1 Sesiunea a II-a, în baza contractului de finanţare nr.148 din 18.06.2024 încheiat între Ministerul Familiei, Tineretului şi Egalităţii de Şanse în calitate de coordonator pentru Planul Naţional de Redresare şi Rezilienţă (PNRR) şi UAT Comuna CREACA, în calitate de beneficiar. Detaliile cu privire la execuţia lucrărilor se regăsesc în proiectul tehnic de execuţie nr. 60/2024 ce constituie anexă la prezentul caiet de sarcini. Execuţia lucrărilor identificate în Proiectul tehnic de execuţie: părţi scrise, părţi desenate si listele cu cantităţile de lucrări (ca parte a caietului de sarcini) include: • achiziţionarea tuturor materialelor şi produselor necesare, a tuturor utilajelor, mijloacelor şi echipamentelor (inclusiv orice utilaj, echipament, autospeciale/maşini de transport necesare execuţiei lucrărilor potrivit extraselor de resurse de utilaje si transport din listele cuprinzând cantităţile de lucrări) necesare pentru execuţia lucrărilor; • forţa de muncă necesară execuţiei lucrărilor inclusiv pentru specialişti necesari potrivit legislaţiei in vigoare în domeniul construcţiilor si instalaţiilor, in special instalaţii electrice; • orice activitate sau lucrare provizorie necesară pentru pregătirea şantierului, sau orice autorizaţie necesară Contractantului de la autorităţile competente pentru executarea lucrărilor şi realizarea activităţilor şi lucrărilor temporare; • transportul la şantier a oricăror materiale, utilaje, componente şi echipamente de lucru, a oricărui mijloc normal sau extraordinar necesar pentru execuţia lucrărilor; • orice testare şi testele relevante, aşa cum sunt aceste testări şi teste solicitate prin legislaţia şi reglementările în domeniul sistemului de asigurare a calităţii în construcţii; • orice consumabile necesare pentru execuţia lucrărilor şi realizarea testărilor; • întreţinerea normală şi extraordinară a lucrărilor până la predarea acestora către Autoritatea Contractantă; • activităţi şi consumabile necesare pentru menţinerea şantierului curat şi funcţional, demontarea şi îndepărtarea oricăror lucrări sau activităţi provizorii; • pregătirea oricărei documentaţii necesare Contractantului pentru execuţia lucrărilor, documentaţie care include dar nu se limitează la: a) Grafice generale de realizare a investiţiei publice (fizice şi valorice); b) Planul calităţii pentru execuţie; c) Planul de control al calităţii; d) Certificările şi rezultatele testelor materialelor • documentarea informaţiilor necesare pentru Cartea tehnică a construcţiei, inclusiv documentarea instrucţiunilor de exploatare; Cerinţele specifice ale lucrărilor sunt prezentate în Proiectul tehnic de execuţie: părţi scrise: date generale, descrierea generală a lucrărilor, memorii tehnice pe specialităţi, caiete de sarcini, liste cu cantităţile de lucrări, părţi desenate, planşe pe specialitate, planşe de detalii de execuţie, anexe la prezentul caiet de sarcini şi făcând parte integrantă din acesta; Lucrările aferente obiectivului de investiţii au fost proiectate şi se vor executa respectând cerinţele PNRR - Componenta C13 – Reforme sociale, Investiţia I1 – "Crearea unei reţele de centre de zi pentru copii expuşi riscul de a fi separaţi de familie" menţionate in cadrul prezentului caiet de sarcini. Rezultatele finale ale Contractului cuprind: i. Toate lucrările pe discipline realizate pe deplin în conformitate cu cerinţele Caietului de sarcini şi a Proiectului tehnic anexat acestuia si cu eventualele modificaţi tehnice intervenite in perioada de execuţie a lucrărilor; ii. respectarea măsurilor DNSH prevăzute în PNRR pentru implementarea principiului “Do No Significant Harm" astfel cum este prevăzut la Articolul 17 din Regulamentul (UE) 2020/852 privind instituirea unui cadru care să faciliteze investiţii durabile, pe toată perioada de implementare a proiectului; iii. Deşeurile (primare şi secundare) sortate corespunzător şi procedurile privind gestionarea deşeurilor respectate în totalitate; Toate documentaţiile necesare şi care au fost utilizate pentru planificarea execuţiei, pentru execuţia, controlul execuţiei şi finalizarea lucrărilor; iv. Perimetrul şantierului de lucru eliberat şi curăţat de orice echipament, utilaj sau material utilizat de Contractant pe perioada execuţiei lucrărilor. Contractantul/executantul îşi va asumă respectarea obligaţiilor prevăzute în PNRR pentru implementarea principiului "Do No Significant Harm" (DNSH), astfel cum este prevăzut la Articolul 17. din Regulamentul (UE) 2020/B52 privind instituirea unui cadru care sa faciliteze investiţiile durabile, prin crearea unui sistem de clasificare (sau "taxonomie") pentru activităţile economice durabile din punctul de vedere al mediului, conform secţiunii 10.10 - Conformarea cu principiul DNSH din prezentul caiet de sarcini, pe toată perioada de implementare a proiectului. Din punct de vedere financiar si contractual va fi incheiat un contract de executie de lucrari pe o perioada de 44 de luni (8 luni execuţie de lucrări + 36 de luni perioada de garanţie de buna execuţie).
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu