Feedback
I.D.: 76289969

Execuţie lucrări în cadrul obiectivului de investiţii "EXTINDERE, COMPARTIMENTARE SI REFATADIZARE CAMIN CULTURAL" situat in localitatea Hurez, Comuna Horoatu Crasnei, nr. 110, judetul Salaj

Data publicarii
12.12.22 Exista 70.122 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
45453000-7 45262800-9 45300000-0
Termenul limita pentru depunere:
05.01.23
Pretul estimativ:
948.270,76 RON - 948.270,76 RON
Documente participare:

Arata toate atasamentele...

    Publicat la 12.12.22 Publicat la 29.12.22
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Scopul urmarit prin initierea procedurii de atribuire a contractului de lucrari avand ca obiect executie de lucrari, este semnarea unui contract de lucrari cu un operator economic in vederea executarii lucrarilor de extindere, recompartimentare si refatadizare camin cultural Hurez Valoarea estimata totala este 948.270,76 lei fara TVA, din care: - Cap. 1.3 Amenajari pentru protectia mediului si aducerea terenului la starea i...
Scopul urmarit prin initierea procedurii de atribuire a contractului de lucrari avand ca obiect executie de lucrari, este semnarea unui contract de lucrari cu un operator economic in vederea executarii lucrarilor de extindere, recompartimentare si refatadizare camin cultural Hurez Valoarea estimata totala este 948.270,76 lei fara TVA, din care: - Cap. 1.3 Amenajari pentru protectia mediului si aducerea terenului la starea initiala: 70.566,85 lei fara TVA; - Cap. 4.1. Construcţii şi instalaţii: 842.438,48 lei fara TVA ; - Cap.4.3. Utilaje, echipamente tehnologice si funcţionale cu montaj: 18.900,00 lei fara TVA; - Cap.5.1. Organizare de santier: 16.365,43 lei fara TVA. AC isi rezerva dreptul de a efectua modificari ale ctractului - art. 221 din Legea 98/2016 cu privire la urmatoarele aspecte: Modificari generate de solicitari ale proprietarilor retelelor de utilitati; modificari ale duratei de executie ca urmare a aparitiei unor elemente independente de vointa Achizitorului sau Contractantului (epidemiile, pandemiile, cutremurele, inundatiile, alunecarile de teren, incendiile, razboaiele, revolutiile, decesul persoanelor responsabile, imbolnaviri, imposibilitatii desfasurarii activitatilor de catre personal din diferite motive, reducerile bugetare care duc la nealocarea sumelor necesare executie lucrărilor; modificari tehnice in proada de executie etc); modificari legislative sau de norme tehnice/stasuri/normative/standarde; modificari generate de cerinte ale autoritatilor de mediu; modificari generate de autoritati locale/centrale, cerute prin diverse avize/acorduri/autorizatii; modificari generate de actualizarea pret a contractului; modificari generate de renuntarea/modificarea /suplimentarea unor categorii de lucrari; modificari generate de optimizarea proiectului si adaptarea la contextul practic si concret; modificari generate de includerea de noi subcontractanti si/sau inlocuirea subcontractantilor initiali; modificari generate de schimbarea personalului cheie; modificari generate inlocuirea/schimbarea contractantului; modificari generate de expertize tehnice; modificari ale valorii contractului prin diminuarea sau suplimentarea valorii acestuia urmare a modificarilor mentionate mai sus. De asemenena, tinand cont ca procedura de atribuire este pentru executie de lucrari, ofertele se vor intocmii pornind de la cantitatile de lucrari estimate in proiectul tehnic, precum si a faptului ca pretul final ce urmeaza a fi platit se va determina doar dupa executia lucrarilor, pe baza cantitatilor de lucrari efectiv executate (dupa masuratori) pentru finalizarea investitiei, valoarea contractului semnat cu ofertantul desemnat castigator poate suferii modificari din punct de vedere financiar in sensul suplimentarii/diminuarii valorii acestuia, dar fara sa se aduca atingere art. 221 alin. (11) din Legea 98/2016. Durata contractului de execuţie a lucrărilor este de 24 de luni de la data mentionata in Ordinul de Incepere al Lucrarilor si perioada de garanţie a lucrărilor şi de notificare a defectelor de 36 de luni de la data receptiei la terminarea lucrarilor. Nota: Conform prevederilor art. 161 alin. (1) si (2) din Legea nr. 98/2016 cu modificările şi completările ulterioare, Autoritatea contractanta va răspunde în mod clar şi complet tuturor solicitărilor de clarificare/informaţiilor suplimentare adresate de operatorii economici, cu 6 zile înainte de data limita de depunerea ofertelor, în măsura in care solicitările de clarificări sunt transmise Autorităţii contractante cu cel puţin 9 zile înainte de data limita de depunerea ofertelor (termen conform art. 160 alin. (1) din Legea 98/2016 cu modificările şi completările ulterioare), precizat la cap. I.1. din Fisa de date (9 zile înainte de data limita de depunere a ofertelor).
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Execuţie lucrări de modernizare şi extindere în cadrul obiectivului de investiţii «MODERNIZARE ŞI EXTINDERE SEDIU PRIMĂRIE, COMUNA SURDUC, JUDEŢUL SĂLAJ» 29.07.22
Execuţie lucrări de construire capela în cadrul obiectivului de investiţii «CONSTRUIRE CAPELĂ MORTUARĂ ÎN LOCALITATEA SÂG, COMUNA SÂG, JUDEŢUL SĂLAJ» 29.05.23
Executie lucrari in cadrul obiectivului de investitii "CENTRU COMUNITAR INTEGRAT IN NAPRADEA" 20.04.23
Execuţie lucrări în cadrul proiectului “Reabilitare moderată a clădirii dispensar medical Bobota" 14.12.23
Execuţie lucrări în cadrul proiectului “Reabilitare moderată a clădirii dispensar medical Bobota" 14.12.23
Execuţie lucrări în cadrul obiectivului de investiţii "EXTINDERE REŢEA DE ALIMENTARĂ CU APĂ ÎN COM.BUCIUMI, JUD. SĂLAJ" 02.04.24
Execuţia lucrărilor de modernizare cămin cultural în localitatea Sâncraiu Silvaniei în cadrul proiectului «MODERNIZARE SI DOTARE CAMINE CULTURALE, COM. DOBRIN, JUD. SALAJ» 25.06.21
Execuţia lucrărilor de construire cantina sociala în cadrul proiectului «CONSTRUIRE CANTINA SOCIALA, IMPREJMUIRE,RACORDURI SI BRANSAMENTE UTILITATI» 22.07.22
Execuţie de lucrări pentru obiectivele de investitii: LOT 1 - «CANALIZARE MENAJERA SI STATIE DE EPURARE IN LOCALITATEA PLOPIS, COMUNA PLOPIS, JUDETUL SALAJ» si LOT 2 - «ALIMENTARE CU APA POTABILA A LOCALITATII PLOPIS, JUDETUL SALAJ» 30.09.20
Executie lucrari in cadrul obiectivului de investitii "MODERNIZARE DRUMURI COMUNALE SI STRAZI IN COMUNA BOBOTA, JUDETUL SALAJ" 04.08.23