În cadrul acestui contract se vor achiziţiona EXECUŢIE LUCRĂRI DE REPARAŢII STRĂZI ÎN ORAŞUL ŞTEFĂNEŞTI, JUDEŢUL ARGEŞ .
Străzile şi trotuarele aflate în administrarea autorităţii contractante prezintă degradări, fisuri, îmbătrâniri ale asfaltului, gropi, rupturi de borduri şi alte erodări specifice, motive pentru care se impune atribuirea acordurilor cadru pentru execuţia lucrărilor de reparaţii necesare pentru a asigura...
În cadrul acestui contract se vor achiziţiona EXECUŢIE LUCRĂRI DE REPARAŢII STRĂZI ÎN ORAŞUL ŞTEFĂNEŞTI, JUDEŢUL ARGEŞ .
Străzile şi trotuarele aflate în administrarea autorităţii contractante prezintă degradări, fisuri, îmbătrâniri ale asfaltului, gropi, rupturi de borduri şi alte erodări specifice, motive pentru care se impune atribuirea acordurilor cadru pentru execuţia lucrărilor de reparaţii necesare pentru a asigura un trafic în condiţii optime, precum şi pentru a spori siguranţa pietonilor şi a conducătorilor auto.
Lucrările ce urmează a fi realizate vizează asigurarea unor condiţii de viaţă şi de mediu corespunzătoare unui oraş durabil, în condiţii de eficienţă şi economicitate, prin:
• îmbunătăţirea căii de rulare
• creşterea comfortului
• reducerea semnificativă a cantităţii de praf din aer
• reducerea zgomotului generat de traffic şi a vibraţiilor
• reducerea timpului de deplasare a locuitorilot către zonele de interes
• reducerea noxelor poluante şi a a prafului
• economisierea carburanţilor
• reducerea costurilor de operare a autovehiculelor
• reducerea timpului de intervenţie a pompierilor, poliţiei, salvării etc., avînd ca efect salvarea de vieţi omeneşti şi bunuri
• îmbunatăţirea circulaţiei pietonale
• generarea unui peisaj urban estetic
NOTA : Potrivit prevederilor art. 160 din Legea nr. 98/2016, modificata si completata prin OUG nr. 107/2017, autoritatea contractanta stabileste 1 termen - limita in care va asigura raspunsul clar si complet la solicitarile de clarificare/informatii suplimentare ale ofertantilor astfel :
- În cazul în care solicitarea de clarificare/informaţii suplimentare este încărcată în SEAP în cadrul termenului-limita de 10 zile înainte de data limita pentru depunerea ofertelor conform Sectiunii I.1) din Fisa de date, autoritatea contractanta va raspunde la solicitarile de clarificari înainte de data limita de depunere a ofertelor cu 7 zile.