Feedback
I.D.: 37995416

Execuţie lucrări de "Reparaţii curente la Corp A Comandament, Centrul Militar Judeţean Gorj”

Data publicarii
22.08.19 Exista 93.041 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
45453000-7
Termenul limita pentru depunere:
23.09.19
Pretul estimativ:
548.885,52 RON - 548.885,52 RON
Documente participare:
  1. 7-SCN1051088.zip
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Prin executarea acestui contract se urmăreşte împiedicarea degradării imobilului - obiect de patrimoniu, care se regăseşte în Lista monumentelor istorice - Cod LMI GJ-II-m-B-09183 şi crearea de condiţii optime de desfăşurare a activităţii personalului Centrului Militar Judeţean Gorj. Obiectul contractului ce rezultă din această procedură este execuţia tuturor lucrărilor identificate în Proiectul tehnic şi anexele aferente ...
Prin executarea acestui contract se urmăreşte împiedicarea degradării imobilului - obiect de patrimoniu, care se regăseşte în Lista monumentelor istorice - Cod LMI GJ-II-m-B-09183 şi crearea de condiţii optime de desfăşurare a activităţii personalului Centrului Militar Judeţean Gorj. Obiectul contractului ce rezultă din această procedură este execuţia tuturor lucrărilor identificate în Proiectul tehnic şi anexele aferente şi include: i. achiziţionarea tuturor materialelor şi produselor necesare, a tuturor utilajelor, mijloacelor şi echipamentelor necesare pentru execuţia lucrărilor; ii. orice activitate sau lucrare provizorie necesară pentru pregătirea şantierului, sau orice autorizaţie necesară Contractantului de la autorităţile competente pentru executarea lucrărilor şi realizarea activităţilor şi lucrărilor temporare; iii. transportul la şantier a oricăror materiale, utilaje, componente şi echipamente de lucru, a oricărui mijloc normal sau extraordinar necesar pentru execuţia lucrărilor; iv. orice testare şi testele relevante, aşa cum sunt aceste testări şi teste solicitate prin legislaţia şi reglementările în domeniul sistemului de asigurare a calităţii în construcţii; v. orice consumabile necesare pentru execuţia lucrărilor şi realizarea testărilor; vi. întreţinerea normală şi extraordinară a lucrărilor până la predarea acestora către Autoritatea Contractantă; vii. activităţi şi consumabile necesare pentru menţinerea şantierului curat şi funcţional, demontarea şi îndepărtarea oricăror lucrări sau activităţi provizorii; viii. pregătirea oricărei documentaţii necesare Contractantului pentru execuţia lucrărilor, documentaţie care include dar nu se limitează la: a. Grafice generale de realizare a investiţiei publice (fizice şi valorice); b. Planul calităţii pentru execuţie; c. Planul de control al calităţii; d. Certificările şi rezultatele testelor materialelor ix. Documentarea informaţiilor necesare pentru Cartea tehnică a construcţiei, inclusiv documentarea instrucţiunilor de exploatare Cerinţele specifice ale lucrărilor sunt prezentate în Proiectul tehnic ataşat. Se pot solicita clarificări înainte de data limita de depunere a ofertelor cu 15 zile, termen precizat şi în Fisa de date la secţiunea I.3. În cazul în care se vor solicita clarificări în termenul precizat mai sus (15 zile înainte de data limita de depunere a ofertelor), A.C. va răspunde la aceste solicitări cu 6 zile înainte de data stabilita pentru depunerea ofertelor. Valoarea cheltuielilor „diverse şi neprevăzute” este în sumă de 109.777,10 lei fără TVA şi nu este inclusă în valoarea estimată a contractului.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Lucrări pentru restul de executat la obiectivul de investiţii "SUPRAÎNĂLŢARE PAVILION ADMINISTRATIV"  
Contract de executie lucrari suplimentare la obiectivul de investii "Transformare magazie GAZ in spatii de detinere si realizare retea de canalizare" - lot 1 "Transformare magazie GAZ in spatii de detinere"  
Lucrări suplimentare - curenti slabi - la obiectivul de investiţii "Rest de executat supraînălţare pavilion administrativ" 28.06.21
Spor de puetere de la 150KW la 300KW pentru Penitenciarul Tg-Jiu  
Servicii de asistenţă tehnică prin diriginţi de şantier pentru proiectul "Reabilitarea energetică a Spitalului Judeţean de Urgenţă Târgu-Jiu – locaţia str. Tudor Vladimirescu" 14.06.21
Servicii de asistenţă tehnică prin diriginţi de şantier pentru proiectul "Reabilitarea energetică a Spitalului Judeţean de Urgenţă Târgu-Jiu – locaţia str. Tudor Vladimirescu" 13.07.21
Servicii de asistenţă tehnică prin diriginţi de şantier pentru proiectul "Reabilitarea energetică a Spitalului Judeţean de Urgenţă Târgu-Jiu – locaţia str. Tudor Vladimirescu" 14.06.21
Servicii de proiectare, servicii de asistenţă tehnică din partea proiectantului şi execuţie lucrări pentru obiectivul de investiţie ,,Extindere şi dotare Centrul Şcolar pentru Educaţie Incluzivă Târgu Jiu" 14.05.20
Servicii de proiectare, servicii de asistenţă tehnică din partea proiectantului şi execuţie lucrări pentru obiectivul de investiţie ,,Extindere şi dotare Centrul Şcolar pentru Educaţie Incluzivă Târgu Jiu" 14.05.20
Servicii de proiectare, servicii de asistenţă tehnică din partea proiectantului şi execuţie lucrări pentru obiectivul de investiţie ,,Extindere şi dotare Centrul Şcolar pentru Educaţie Incluzivă Târgu Jiu" 15.06.20