Obiectul viitorului contract de achiziţie publica îl reprezinta execuţia de lucrări de modernizare în cadrul proiectului „Modernizare grădiniţă Faraoani (3 corpuri), localitatea Faraoani, Comuna Faraoani, judeţul Bacău”.
Valoarea estimata a contractului este în cuantum de 1.153.734,01 lei (fără TVA) constituita astfel (conform Deviz HG 28/2008) formata din:
a) Cheltuieli pentru amenajarea terenului (Cap.1.2, Cap.1.3, din D...
Obiectul viitorului contract de achiziţie publica îl reprezinta execuţia de lucrări de modernizare în cadrul proiectului „Modernizare grădiniţă Faraoani (3 corpuri), localitatea Faraoani, Comuna Faraoani, judeţul Bacău”.
Valoarea estimata a contractului este în cuantum de 1.153.734,01 lei (fără TVA) constituita astfel (conform Deviz HG 28/2008) formata din:
a) Cheltuieli pentru amenajarea terenului (Cap.1.2, Cap.1.3, din Deviz): 49.047,42 lei
b) Cheltuieli pentru asigurarea utilităţilor necesare obiectivului (Cap. 2 din Deviz): 11.966,71 lei
c) Cheltuieli pentru construcţii şi instalaţii legate de construcţii (Cap.4.1 din Deviz): 987.601,88 lei
d) Cheltuieli pentru utilaje, echipamente tehnologice şi funcţionale cu montaj (Cap.4.3 din Deviz): 19.877,00 lei
e) Cheltuieli pentru dotări (Cap.4.5 din Deviz): 67.989,00 lei
f) Cheltuieli pentru organizarea de şantier (Cap. 5.1. din Deviz): 17.252,00 lei
Valoarea estimata a contractului de achiziţie NU CUPRINDE suma aferenta cheltuielilor diverse şi neprevazute stabilita în bugetul proiectului (153.406, 80 lei fără TVA, deviz general, cap. 5.3.), aceasta putând fi accesata, după caz, în situaţia în care sunt îndeplinite cerinţele legale privind utilizarea acestor sume, respectiv în condiţiile prevazute din clauzele contractului de achiziţie publica şi în conformitate cu prevederile art. 221 din Legea 98/2016 privind achiziţiile publice.
Descrierea detaliată a serviciilor de proiectare şi a lucrărilor ce vor face obiectul contractului de achiziţie publica se regăseşte în Caietul de sarcini, publicat odată cu prezentul anunţ de participare.
În aplicarea dispoziţiilor art. 160 alin. (2) şi art. 161 alin. (2) din Legea 98/2016, coroborat cu art. 103 alin. (2) din HG 395/2016, autoritatea contractantă stabileşte următoarele termene cu privire la solicitările de clarificări:
a) termenul limita de primire a solicitărilor de clarificări: 14 zile înainte de data limita de depunere a ofertelor;
b) termenul în care autoritatea contractanta va răspunde în mod clar şi concret la toate solicitările de clarificări: a 7-a zi înainte de termenul limită de depunere a ofertelor.