Contractul are că obiect Execuţie lucrări de modernizare şi extindere în cadrul obiectivului de investiţii «MODERNIZARE ŞI EXTINDERE SEDIU PRIMĂRIE, COMUNA SURDUC, JUDEŢUL SĂLAJ» si se vor executa urmatoarele lucrari pentru modernizare si extindere sediu primarie respectiv :
3. Obiect 1 SEDIU PRIMARIE:
In cadrul acestui obiect sunt vizate urmatoarele lucrari de interventie:
- Etajarea cladirii pe întreg nivelul parter(exi...
Contractul are că obiect Execuţie lucrări de modernizare şi extindere în cadrul obiectivului de investiţii «MODERNIZARE ŞI EXTINDERE SEDIU PRIMĂRIE, COMUNA SURDUC, JUDEŢUL SĂLAJ» si se vor executa urmatoarele lucrari pentru modernizare si extindere sediu primarie respectiv :
3. Obiect 1 SEDIU PRIMARIE:
In cadrul acestui obiect sunt vizate urmatoarele lucrari de interventie:
- Etajarea cladirii pe întreg nivelul parter(existent/extindere);
- Extindere cladire in partea de nord -cca. 2m latime pe 14.35m ;
- Izolarea termica a cladirii cu vata minerala bazaltica in grosime de 15 cm grosime;
- Demolarea sarpantei si învelitorii existente si exrecutarea unei sarpante si învelitori noi;
- Inlocuirea tamplariei usilor si ferestreelor exterioare cu unele superioare ca performanta energetica;
- Desfiintarea finisajelor existente interioare (parchet /parchet stratificat/gresie ceramica);
- Termoizolarea la nivelul pardoselii pe sol;
- Realizarea de noi finisaje specifice fiecarei incaperi propuse (parchet stratificat/ gresie
- ceramica);
- Înlocuirea usilor interioare cu usi din PVC cu sau fara vitraj;
- Demolarea trotuarelor de protectie existente din beton monolit si înlocuirea acestora cu trotuare de protectie din piatra cubica pe strat de balast/nisip;
- Realizarea de acces in cladire-rampa acces adaptata persoanelor cu dizabilitati;
- Desfiintare pereti interioari partere, înzidirea unor goluri de usi interiore si recompartimentarea/refunctionalizarea unor incaperi existente;
- Realizarea unor pereti noi, interiori de compartimentare datorita necesitatii realizarii unor noi incaperi functionale adaptate cerintelor;
- Reparatii la tencuielile existente si tencuirea noilor incaperi;
- Desfiintarea cosurilor de fum existente
- Refacerea instalatiilor electrice, sanitare si termice.
4. Obiect 2 ASIGURAREA UTILITATILOR TEHNICO-EDILITARE:
- Alimentarea cu apă;
- Colectarea apelor uzate menajere;
- Alimentarea cu energie electrica.
3. Obiect 3 : AMENAJARI EXTERIOARE (împrejmuire Iaterala-porti de acces, spatii verzi):
- Împrejmuire-gard, poarta si portita;
- Amenajare spatii verzi.
4. Obiect 4: RELOCARE UTILITATI:
- Relocarea bransamentului existent pe cladire pentru bransare la reteaua publica de energie electrica.
Execuţia lucrărilor identificate în Proiectul tehnic de executie: părţi scrise, părţi desenate si listele cu cantităţile de lucrări (ca parte a caietului de sarcini) include:
- achiziţionarea tuturor materialelor şi produselor necesare, a tuturor utilajelor, mijloacelor şi echipamentelor (inclusiv orice utilaj, echipament, autospeciale/masini de transport necesare execuţiei lucrărilor potrivit extraselor de resurse de utilaje si transport din listele cuprizand cantităţile de lucrări) necesare pentru execuţia lucrărilor;
- forţa de muncă necesară execuţiei lucrarilor inclusive pentru specialişti necesari potrivit legislaţiei in vigoare în domeniul construcţiilor si instalatiilor, in special instalatii electrice;
- orice activitate sau lucrare provizorie necesară pentru pregătirea şantierului, sau orice autorizaţie necesară Contractantului de la autorităţile competente pentru executarea lucrărilor şi realizarea activităţilor şi lucrărilor temporare;
- transportul la şantier a oricăror materiale, utilaje, componente şi echipamente de lucru, a oricărui mijloc normal sau extraordinar necesar pentru execuţia lucrărilor;
- orice testare şi testele relevante, aşa cum sunt aceste testări şi teste solicitate prin legislaţia şi reglementările în domeniul sistemului de asigurare a calităţii în construcţii;
- orice consumabile necesare pentru execuţia lucrărilor şi realizarea testărilor;
- întreţinerea normală şi extraordinară a lucrărilor până la predarea acestora către Autoritatea Contractantă;
- activităţi şi consumabile necesare pentru menţinerea şantierului curat şi funcţional, demontarea şi îndepărtarea oricăror lucrări sau activităţi provizorii;
- pregătirea oricărei documentaţii necesare Contractantului pentru execuţia lucrărilor, documentaţie care include dar nu se limitează la:
a) Grafice generale de realizare a investiţiei publice (fizice şi valorice);
b) Planul calităţii pentru execuţie;
c) Planul de control al calităţii;
d) Certificările şi rezultatele testelor materialelor
- Documentarea informaţiilor necesare pentru Cartea tehnică a construcţiei, inclusiv documentarea instrucţiunilor de exploatare;
Cerinţele specifice ale lucrărilor sunt prezentate în Proiectul tehnic de executie: părţi scrise: date generale, descrierea generală a lucrărilor, memorii tehnice pe specialităţi, caiete de sarcini, liste cu cantităţile de lucrări, părţi desenate, planşe pe specialitate, plaşe de detalii de execuţie, anexe la prezentul caiet de sarcini şi făcând parte integrantă din acesta;
Nota: Executia lucrarilor de instalatii electrice si a lucrarilor alimentare cu energie electrica, de racordare la reteaua electrica a cantinei se va face de catre firme autorizate ANRE conform Ordinului Presedinelui ANRE nr. 45/2016 privind aprobarea Regulamentului pentru atestarea operatorilor economici care proiectează, execută şi verifică instalaţii electrice si cu personal de specialitate si autorizat in conformitate cu Ordinul ANRE nr. 11/2013 privind aprobarea Regulamentului pentru autorizarea electricienilor, verificatorilor de proiecte, responsabililor tehnici cu execuţia, precum şi a experţilor tehnici de calitate şi extrajudiciari în domeniul instalaţiilor electrice.
Termenul de executie al lucrarilor este de 6 luni de la data ordinului adminisytrative de invepere al lucrarilor.
Termenii şi condiţiile contractului includ şi o garanţie pentru execuţia lucrărilor de 36 de luni de la data procesului verbal de recepţie la terminarea lucrărilor.