Lucrări de intervenţii în primă urgenţă şi servicii de proiectare pentru acoperişurile monumentelor istorice Castelul Peleş (cod LMI PH-II-m-A-16696.01) şi Castelul Pelişor (cod LMI PH-II-m-A-16696.01) cu protejarea elementelor decorative şi a componentelor artistice şi reparaţii locale ale sistemului de instalaţii, Aleea Peleşului nr. 2, oraş Sinaia, judeţ Prahova, respectiv:
I - intervenţii în primă urgenţă – lucrări de ...
Lucrări de intervenţii în primă urgenţă şi servicii de proiectare pentru acoperişurile monumentelor istorice Castelul Peleş (cod LMI PH-II-m-A-16696.01) şi Castelul Pelişor (cod LMI PH-II-m-A-16696.01) cu protejarea elementelor decorative şi a componentelor artistice şi reparaţii locale ale sistemului de instalaţii, Aleea Peleşului nr. 2, oraş Sinaia, judeţ Prahova, respectiv:
I - intervenţii în primă urgenţă – lucrări de execuţie;
II- intervenţii în primă urgenţă - servicii de proiectare.
Durata contractului va fi de 12 luni, iar durata de elaborare a documentaţiilor tehnico-economice şi de execuţie a lucrărilor de intervenţii în primă urgenţă este de 6 luni de la emiterea ordinului de începere a lucrărilor.
Ofertele care prezintă durata de proiectare, respectiv de execuţie a lucrărilor mai mare decât durata maximă acceptată de către autoritatea contractantă vor fi declarate neconforme.
Procedura de atribuire este iniţiată sub incidenţa prezentei clauze suspensive, în sensul că autoritatea contractantă îşi rezervă dreptul de a condiţiona semnarea contractului de alocarea creditelor bugetare, de către ordonatorul principal de credite, Ministerul Culturii, dar nu mai târziu de 6 luni de la finalizarea procedurii de atribuire, respectiv desemnarea câştigătorului. În cazul în care, indiferent de motive, ordonatorul principal de credite nu alocă fondurile bugetare necesare, în termen de 6 luni de la finalizarea procedurii de atribuire, respectiv desemnarea câştigătorului, se va proceda la anularea procedurii de atribuire în conformitate cu art. 212, alin. (1), lit. c) din Legea nr. 98/2016 privind achiziţiile publice coroborat cu prevederile Ordinului MFP nr1792/2002 şi L nr 500/2002 privind finanţele publice.
Ofertanţii din cadrul acestei proceduri de atribuire înţeleg că autoritatea contractantă nu poate fi considerată răspunzătoare pentru vreun prejudiciu în cazul anulării procedurii de atribuire, indiferent de natura acestuia şi indiferent dacă autoritatea contractantă a fost notificată asupra existenţei unui asemenea prejudiciu. Ofertanţii din cadrul acestei proceduri de atribuire acceptă utilizarea condiţiilor speciale de mai sus/clauzei suspensive, asumându-şi întreaga răspundere în raport cu eventualele prejudicii pe care le-ar putea suferi în situaţia descrisă.