Comuna Horodnic de Jos este beneficiarul contractului de finanţare nr. 137997 din data de 07.12.2022, încheiat cu Ministerul Dezvoltării. Lucrărilor Publice şi Administraţiei, în cadrul Planulului Naţional de Redresare şi Rezilienţă, componenta C10-Fondul Local, I.2-Construirea de locuinţe nZEB plus pentru tineri/locuinţe de serviciu pentru specialişti din sănătate şi învăţământ, I.1.3. -Asigurarea infrastructurii de transp...
Comuna Horodnic de Jos este beneficiarul contractului de finanţare nr. 137997 din data de 07.12.2022, încheiat cu Ministerul Dezvoltării. Lucrărilor Publice şi Administraţiei, în cadrul Planulului Naţional de Redresare şi Rezilienţă, componenta C10-Fondul Local, I.2-Construirea de locuinţe nZEB plus pentru tineri/locuinţe de serviciu pentru specialişti din sănătate şi învăţământ, I.1.3. -Asigurarea infrastructurii de transport verde-puncte de reîncărcare vehicule electrice, Titlu Apel: PNRR/2022/C10I2 Runda 1. Potrivit acestuia, obiectul contractului de finanţare îl reprezintă acordarea finanţării de către MDLPA pentru implementarea proiectului nr. C10-I2-69 intitulat "Construire locuinţe NZEB Plus pentru tineri în comuna Horodnic de Jos, judeţul Suceava".
Prin proiect, se propune fi construită o clădire de locuinţe pentru tineri compartimentată astfel: subsol+parter+mansardă, şi formată din 2 locuinţe individuale cuplate, dispuse în oglindă. Construirea locuinţelor pentru tineri în comuna Horodnic de Jos va răspunde nevoilor sociale în vederea depăşirii situaţiilor de dificultate, prevenirii şi combaterii riscului excluziune socială, promovării incluziunii sociale şi creşterea calităţii vieţii. Clădirea ce urmează a fi construită va avea o arie construită propusă de 169 mp.
Orice operator economic are dreptul de a solicita clarificări sau informaţii suplimentare oricând în perioada cuprinsă între data publicării anunţului de participare şi cel mult 9 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor, conform art. 160 alin. (1) si alin. (2) din Legea 98/2016, cu modificările şi completările ulterioare. În măsura în care solicitările de clarificări sau informaţii suplimentare au fost adresate în termenul prevăzut anterior, autoritatea contractantă va răspunde la solicitările de clarificări adresate de operatorii economici până la termenul-limită stabilit conform art. 27 alin.(3) din Normele metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achiziţie publică/acordului-cadru din Legea nr. 98/2016, cu modificările şi completările ulterioare, aprobate prin H.G. nr. 395/2016, cu modificările şi completările ulterioare. Solicitările de clarificări sau orice alte informaţii suplimentare se vor transmite în mod obligatoriu prin intermediul SEAP, semnate cu semnătură electronică extinsă. În conformitate cu prevederile art. 161 alin. (2) din Legea nr. 98/2016 privind achiziţiile publice, cu modificările şi completările ulterioare, termenul de răspuns la solicitările de clarificări adresate de către operatorii economici în termenul anterior stabilit, este de 6 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor.