Feedback
I.D.: 87341570

Execuţie lucrări de constructii în cadrul proiectului "REABILITARE STRĂZI ÎN LOCALITATEA INĂU, COMUNA SOMEŞ ODORHEI, JUDEŢUL SĂLAJ"

Data publicarii
26.09.23 Exista 60.806 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
45233120-6
Pretul estimativ:
2.844.839,42 RON - 2.844.839,42 RON
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
In cadrul acestei proceduri de achizitie autoritatea contractanta doreste achizitionarea contractului de Execuţie lucrări de construcţii aferente investiţiei "REABILITARE STRĂZI ÎN LOCALITATEA INĂU, COMUNA SOMEŞ ODORHEI, JUDEŢUL SĂLAJ", lucrari identificate în proiectul tehnic (ca parte a caietului de sarcini). Execuţia lucrărilor identificate în proiectul tehnic (ca parte a caietului de sarcini) include: Lucrări de drumuri...
In cadrul acestei proceduri de achizitie autoritatea contractanta doreste achizitionarea contractului de Execuţie lucrări de construcţii aferente investiţiei "REABILITARE STRĂZI ÎN LOCALITATEA INĂU, COMUNA SOMEŞ ODORHEI, JUDEŢUL SĂLAJ", lucrari identificate în proiectul tehnic (ca parte a caietului de sarcini). Execuţia lucrărilor identificate în proiectul tehnic (ca parte a caietului de sarcini) include: Lucrări de drumuri 6.450,00 ml Executie Şanţuri/rigole m. 1.560,00 ml Detaliile cu lucrarile ce urmeaza a fi executate in cadrul contractului de achizitie publica se regasesc in proiectul tehnic nr. 23/2022 elaborat de DCPD ESTATE SRL ca parte componenta a documentatiei de atribuire si Anexa la Caietul de sarcini. Execuţia lucrărilor identificate în Proiectul tehnic de executie: părţi scrise, părţi desenate si listele cu cantităţile de lucrări (ca parte a caietului de sarcini) include: - achiziţionarea tuturor materialelor şi produselor necesare, a tuturor utilajelor, mijloacelor şi echipamentelor (inclusiv orice utilaj, echipament, autospeciale/masini de transport necesare execuţiei lucrărilor potrivit extraselor de resurse de utilaje si transport din listele cuprizand cantităţile de lucrări) necesare pentru execuţia lucrărilor; - forţa de muncă necesară execuţiei lucrarilor inclusive pentru specialişti necesari potrivit legislaţiei in vigoare în domeniul construcţiilor; - orice activitate sau lucrare provizorie necesară pentru pregătirea şantierului, sau orice autorizaţie necesară contractantului de la autorităţile competente pentru executarea lucrărilor şi realizarea activităţilor şi lucrărilor temporare; - transportul la şantier a oricăror materiale, utilaje, componente şi echipamente de lucru, a oricărui mijloc normal sau extraordinar necesar pentru execuţia lucrărilor; - orice testare şi testele relevante, aşa cum sunt aceste testări şi teste solicitate prin legislaţia şi reglementările în domeniul sistemului de asigurare a calităţii în construcţii; - orice consumabile necesare pentru execuţia lucrărilor şi realizarea testărilor; - întreţinerea normală şi extraordinară a lucrărilor până la predarea acestora către Autoritatea Contractantă; - activităţi şi consumabile necesare pentru menţinerea şantierului curat şi funcţional, demontarea şi îndepărtarea oricăror lucrări sau activităţi provizorii; - pregătirea oricărei documentaţii necesare Contractantului pentru execuţia lucrărilor, documentaţie care include dar nu se limitează la: a) Grafice generale de realizare a investiţiei publice (fizice şi valorice); b) Planul calităţii pentru execuţie; c) Planul de control al calităţii; d) Certificările şi rezultatele testelor materialelor - Documentarea informaţiilor necesare pentru Cartea tehnică a construcţiei, inclusiv documentarea instrucţiunilor de exploatare; Cerinţele specifice ale lucrărilor sunt prezentate în Proiectul tehnic de executie: părţi scrise: date generale, descrierea generală a lucrărilor, memorii tehnice , caiete de sarcini, liste cu cantităţile de lucrări, părţi desenate, planşe de detalii de execuţie, anexe la prezentul caiet de sarcini şi făcând parte integrantă din acesta; Din punct de vedere financiar si contractual va fi incheiat un contract de executie de lucrari pe o perioada de 73 de luni ( 1 luna pentru constituirea garantiei de buna executie, emiterea ordinului de incepere a lucrarilor, inclusiv mobilizarea executantului pentru inceperea lucrarilor) + 12 luni executie de lucrari + 60 de luni perioada de garantie de buna executie. Detalii suplimentare se gasesc in caietul de sarcini cu Proiectul tehnic de executie nr. 23/2022 elaborat de DCPD ESTATE SRL si in listele cuprinzand cantitatile de lucrari ce fac parte din documnetatia de atribuire Cerinţele specifice ale lucrărilor sunt prezentate în listele cuprinzand cantităţile de lucrări, anexe la prezentul caiet de sarcini şi făcând parte integrantă din acesta; Ordinul de începere a lucrărilor va fi emis în luna Octombrie 2023.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu