Urmărind scopul şi obiectul contractului, se propune în cadrul unui contract de achiziţie publică, Execuţie lucrări de construcţii pentru proiectul "Modernizarea şi gestionarea inteligenta a sistemului de iluminat public în Oraşul Răcari, judeţul Dâmboviţa", implementat în cadrul POR 2014-2020, Axa Prioritară 3 - Sprijinirea tranziţiei către o economie cu emisii scăzute de carbon, Prioritatea de investiţii 3.1 - Sprijinir...
Urmărind scopul şi obiectul contractului, se propune în cadrul unui contract de achiziţie publică, Execuţie lucrări de construcţii pentru proiectul "Modernizarea şi gestionarea inteligenta a sistemului de iluminat public în Oraşul Răcari, judeţul Dâmboviţa", implementat în cadrul POR 2014-2020, Axa Prioritară 3 - Sprijinirea tranziţiei către o economie cu emisii scăzute de carbon, Prioritatea de investiţii 3.1 - Sprijinirea eficienţei energetice, a gestionării inteligente a energiei şi a utilizării energiei din surse regenerabile în infrastructurile publice, inclusiv în clădirile publice, şi în sectorul locuinţelor, Operaţiunea C - Iluminat public, Cod SMIS 125760.
Descrierea detaliată a lucrărilor este disponibilă în Proiectul tehnic din cadrul prezentei documentaţii de atribuire.
Valoarea estimată totală a contractului este de 8.727.033,16 lei, fără TVA, defalcată pe linii bugetare, după cum urmează:
Cap. 1 Cheltuieli pentru obţinerea şi amenajarea terenului: 763.666,77 lei, fără TVA, din care:
Linia 1.2 Amenajări pentru protecţia mediului şi aducerea terenului la starea iniţială: 759.016,18 lei, fără TVA;
Linia 1.3 Amenajări pentru protecţia mediului şi aducerea terenului la starea iniţială: 4.650,59 lei, fără TVA;
Cap. 4 Cheltuieli pentru investiţia de bază: 7.963.366,39 fără TVA, din care:
Linia 4.1 Construcţii şi instalaţii: 7.777.710,39, fără TVA;
Linia 4.1.4.1. Instalaţii electrice: 7.777.710,39, fără TVA;
Linia 4.5. Dotări: 110.400,00 lei, fără TVA;
Linia 4.6. Active necorporale: 75.256,00 lei, fără TVA.
Valoarea estimată a contractului de achiziţie NU CUPRINDE suma aferentă cheltuielilor diverse şi neprevăzute. Cu toate acestea, operatorii economici ofertanţi vor avea în vedere suma de 342.606,42 lei, fără TVA aferent cheltuielilor diverse şi neprevăzute. Acestea nu se ofertează, ele putând fi accesate în conformitate cu art. 222 alin. (1) din Legea nr.98/2016.
Orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificări sau informaţii suplimentare în legătură cu documentaţia de atribuire cu cel puţin 12 zile înainte de termenul-limită stabilit pentru depunerea ofertelor.
În măsura în care solicitările de clarificare sunt primite cu cel puţin 12 zile înainte de termenul-limită stabilit pentru depunerea ofertelor, autoritatea contractantă va răspunde în mod clar şi complet tuturor acestor solicitări de clarificări, cu cel puţin 6 zile înainte de termenul-limită stabilit pentru depunerea ofertelor.