Feedback
I.D.: 62965354

Execuţie lucrări de construcţii pentru obiectivul de investiţii "MODERNIZARE PAVILION B- Dormitoare"

Data publicarii
12.11.21 Exista 170.181 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
45210000-2
Termenul limita pentru depunere:
29.11.21
Pretul estimativ:
4.770.045,00 RON - 4.770.045,00 RON
Documente participare:

Arata toate atasamentele...

    Publicat la 12.11.21 Publicat la 18.11.21
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Obiectul contractului îl reprezintă execuţia de lucrări de construcţii pentru OBIECTIVUL DE INVESTIŢII:"MODERNIZARE PAVILION B - dormitoare"amplasat în oraşul Târgu Ocna, str. Tiseşti, nr.137 si care face parte din domeniul public al Statului Român şi este în administrarea SNPAP conform Hotărârii Guvernului României nr. 1705/2006 (Anexa 11), modificată prin Hotărârea Guvernului României nr. 416/2016. Execuţia lucrărilor s...
Obiectul contractului îl reprezintă execuţia de lucrări de construcţii pentru OBIECTIVUL DE INVESTIŢII:"MODERNIZARE PAVILION B - dormitoare"amplasat în oraşul Târgu Ocna, str. Tiseşti, nr.137 si care face parte din domeniul public al Statului Român şi este în administrarea SNPAP conform Hotărârii Guvernului României nr. 1705/2006 (Anexa 11), modificată prin Hotărârea Guvernului României nr. 416/2016. Execuţia lucrărilor se va face în conformitate cu proiectul tehnic de execuţie nr. 69/2019 şi proiectul de organizare a execuţiei lucrărilor elaborate de S.C. ŞANTIER ÎN LUCRU S.R.L. Rezultatele finale ale Contractului cuprind: toate lucrările pe specialităţi realizate pe deplin în conformitate cu cerinţele Caietului de sarcini şi cu cerinţele Proiectului tehnic; toate echipamentele au fost achiziţionate, montate, puse în funcţiune şi recepţionate; deşeurile (primare şi secundare) sortate corespunzător şi procedurile privind gestionarea deşeurilor respectate în totalitate; toate documentaţiile necesare şi care au fost utilizate pentru planificarea execuţiei, pentru execuţia, controlul execuţiei şi finalizarea lucrărilor; perimetrul şantierului de lucru eliberat şi curăţat de orice echipament, utilaj sau material utilizat de Contractant pe perioada execuţiei lucrărilor. Documentaţiile necesare pentru planificarea execuţiei şi finalizarea lucrărilor includ: - Graficele generale de realizare a investiţiei publice (fizice şi valorice); - Planul calităţii pentru execuţie; - Planul de control al calităţii; - Procesele verbale de recepţie calitativă, lucrări ascunse şi faze determinante; - Situaţiile lunare de lucrări - însoţite de un centralizator al situaţiilor de plată şi balanţa privind cantităţile ofertate – executate – rest de executat; - Dispoziţii de şantier ; - Procesul verbal de recepţie la terminarea lucrărilor conform Deciziei Directorului General al Administraţiei Naţionale a Penitenciarelor nr. 500027/2017 privind aprobarea Instrucţiunilor de recepţie a lucrărilor de construcţii şi instalaţii aferente acestora care se execută la clădirile şi construcţiile speciale din patrimoniul Administraţiei Naţionale a Penitenciarelor şi al unităţilor subordonate. Valoarea estimata a contractului este in cuantum de 4.770.045,00 lei (fără TVA), constituită astfel, conform Deviz General aprobat: - Aducerea terenului la starea iniţială - 60.683,29 lei; - Reţele exterioare - 169.962,63 lei; - Construcţii şi instalaţii - 3.600.072,35 lei; - Montaj utilaje, echipamente tehnologice şi funcţionale -67.152,95 lei; - Utilaje, echipamente tehnologice şi funcţionale care necesită montaj - 849.353,00 lei; - Lucrări de construcţii şi instalaţii aferente organizării de şantier - 22.820,78 lei; Descrierea detaliata a lucrarilor de constructie cce fac obiectul contractului de achizitie publica se regaseste in Caietul de sarcini si anexele sale , publicate odata cu prezentul anunt de participare. In aplicarea dispozitiilor articolului 161 alin.(2) din Legea 98/2016, coroborat cu art.103 alin(2) din HG395/2016, autoritatea contractanta stabileste urmatoarele termene cu privire la solicitarile de clarificari: a) termenul limita de primire a solicitarilor de clarificări: 9 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. b) termenul in care autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si concret la toate solicitarile de clarificari: 6 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Execuţie lucrări de construcţii pentru obiectivul de investiţii "MODERNIZARE PAVILION B- Dormitoare" 27.09.21
Execuţie lucrări de construcţii pentru obiectivul de investiţii "MODERNIZARE PAVILION B- Dormitoare"  
Execuţie lucrări de construcţii pentru obiectivul de investiţii "MODERNIZARE PAVILION B- Dormitoare"  
Servicii de proiectare DTAC, DTOE, PT + DE şi asistenţă tehnică din partea proiectantului pe perioada execuţiei lucrărilor şi pentru participarea proiectantului la fazele incluse în programul de control al lucrărilor de execuţie pentru obiectivul mixt de investiţii "Modernizare şi extindere Bloc alimentar "  
Servicii de proiectare DTAC, DTOE, PT + DE şi asistenţă tehnică din partea proiectantului pe perioada execuţiei lucrărilor şi pentru participarea proiectantului la fazele incluse în programul de control al lucrărilor de execuţie pentru obiectivul mixt de investiţii "Modernizare şi extindere Bloc alimentar " 11.03.22
Execuţie de lucrări de construcţii pentru obiectivul de investiţii: "MODERNIZARE ŞI EXTINDERE BLOC ALIMENTAR - SNPAP". 22.04.24
Proiect tehnic (Proiect tehnic de execuţie + Caiete de sarcini+ Detalii de execuţie + Proiect pentru autorizarea executării lucrărilor + Proiect de organizare a execuţiei lucrărilor + Proiect As-Built) + Asistenţă tehnică din partea proiectantului (pe perioada de execuţie a lucrărilor şi pentru participarea la fazele incluse în programul de control al lucrărilor de execuţie, avizat de către Biroul de Control a Calităţii în Construcţii din cadrul Administraţiei Naţionale a Penitenciarelor) aferente obiectivului mixt de investiţii "Modernizare centru educativ – Centrul Educativ Târgu Ocna" 25.03.21
Proiectare şi execuţie lucrări pentru obiectivul de investiţii "Reabilitare energetică şi modernizarea construcţiei cu destinaţia cazarmă de la sediul Detaşamentului de Pompieri Moineşti, jud. Bacău"  
Proiectare şi execuţie lucrări pentru obiectivul de investiţii "Reabilitare energetică şi modernizarea construcţiei cu destinaţia cazarmă de la sediul Detaşamentului de Pompieri Moineşti, jud. Bacău"  
Pachet 40: Proiect – faza adapt la ampla, ex. lucrari şi asist. tehnica din partea proiect. pe per. ex. lucrarilor pt obiectivul de investitie Proiect Tip: Lot 1 – "Construire Sală de sport, cu tribuna 180 locuri din Str. Iosif Comănescu, Nr. 17, municipiul Codlea, judeţul Braşov" - 13909 Lot 2 - "Construire Sală de sport cu tribună 180 de locuri, Comuna Tamaşi, sat. Tamaşi, judeţul Bacău" - 2707 24.09.24