Obiectul contractului îl reprezintă execuţia de lucrări de construcţii pentru OBIECTIVUL DE INVESTIŢII:"MODERNIZARE PAVILION B - dormitoare"amplasat în oraşul Târgu Ocna, str. Tiseşti, nr.137 si care face parte din domeniul public al Statului Român şi este în administrarea SNPAP conform Hotărârii Guvernului României nr. 1705/2006 (Anexa 11), modificată prin Hotărârea Guvernului României nr. 416/2016. Execuţia lucrărilor s...
Obiectul contractului îl reprezintă execuţia de lucrări de construcţii pentru OBIECTIVUL DE INVESTIŢII:"MODERNIZARE PAVILION B - dormitoare"amplasat în oraşul Târgu Ocna, str. Tiseşti, nr.137 si care face parte din domeniul public al Statului Român şi este în administrarea SNPAP conform Hotărârii Guvernului României nr. 1705/2006 (Anexa 11), modificată prin Hotărârea Guvernului României nr. 416/2016. Execuţia lucrărilor se va face în conformitate cu proiectul tehnic de execuţie nr. 69/2019 şi proiectul de organizare a execuţiei lucrărilor elaborate de S.C. ŞANTIER ÎN LUCRU S.R.L.
Rezultatele finale ale Contractului cuprind:
toate lucrările pe specialităţi realizate pe deplin în conformitate cu cerinţele Caietului de sarcini şi cu cerinţele Proiectului tehnic;
toate echipamentele au fost achiziţionate, montate, puse în funcţiune şi recepţionate;
deşeurile (primare şi secundare) sortate corespunzător şi procedurile privind gestionarea deşeurilor respectate în totalitate; toate documentaţiile necesare şi care au fost utilizate pentru planificarea execuţiei, pentru execuţia, controlul execuţiei şi finalizarea lucrărilor;
perimetrul şantierului de lucru eliberat şi curăţat de orice echipament, utilaj sau material utilizat de Contractant pe perioada execuţiei lucrărilor.
Documentaţiile necesare pentru planificarea execuţiei şi finalizarea lucrărilor includ:
- Graficele generale de realizare a investiţiei publice (fizice şi valorice);
- Planul calităţii pentru execuţie;
- Planul de control al calităţii;
- Procesele verbale de recepţie calitativă, lucrări ascunse şi faze determinante;
- Situaţiile lunare de lucrări - însoţite de un centralizator al situaţiilor de plată şi balanţa privind cantităţile ofertate – executate – rest de executat;
- Dispoziţii de şantier ;
- Procesul verbal de recepţie la terminarea lucrărilor conform Deciziei Directorului General al Administraţiei Naţionale a Penitenciarelor nr. 500027/2017 privind aprobarea Instrucţiunilor de recepţie a lucrărilor de construcţii şi instalaţii aferente acestora care se execută la clădirile şi construcţiile speciale din patrimoniul Administraţiei Naţionale a Penitenciarelor şi al unităţilor subordonate.
Valoarea estimata a contractului este in cuantum de 4.770.045,00 lei (fără TVA), constituită astfel, conform Deviz General aprobat:
- Aducerea terenului la starea iniţială - 60.683,29 lei;
- Reţele exterioare - 169.962,63 lei;
- Construcţii şi instalaţii - 3.600.072,35 lei;
- Montaj utilaje, echipamente tehnologice şi funcţionale -67.152,95 lei;
- Utilaje, echipamente tehnologice şi funcţionale care necesită montaj - 849.353,00 lei;
- Lucrări de construcţii şi instalaţii aferente organizării de şantier - 22.820,78 lei;
Descrierea detaliata a lucrarilor de constructie cce fac obiectul contractului de achizitie publica se regaseste in Caietul de sarcini si anexele sale , publicate odata cu prezentul anunt de participare.
In aplicarea dispozitiilor articolului 161 alin.(2) din Legea 98/2016, coroborat cu art.103 alin(2) din HG395/2016, autoritatea contractanta stabileste urmatoarele termene cu privire la solicitarile de clarificari:
a) termenul limita de primire a solicitarilor de clarificări: 12 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.
b) termenul in care autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si concret la toate solicitarile de clarificari: 6 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.