Drumurile propuse pentru modernizare au o lungime totala de 5,24427 Km. Sunt 10 drumuri locale (strazi rurale) si anume: Ulita Tertecu avand lungimea de 273,78 m, Ulita Tiliana avand lungimea de 277,37 m, Ulita Inv. .Gheorghe Dobre avand lungimea de 503,50m, Ulita L.Cocor avand lungimea de 278,89m, Ulita Vlad avand lungimea de 446,00 m, Ulita Degerati avand lungimea de 1282,3lm, Ulita Cimitirului avand lungimea de 121,39m i...
Drumurile propuse pentru modernizare au o lungime totala de 5,24427 Km. Sunt 10 drumuri locale (strazi rurale) si anume: Ulita Tertecu avand lungimea de 273,78 m, Ulita Tiliana avand lungimea de 277,37 m, Ulita Inv. .Gheorghe Dobre avand lungimea de 503,50m, Ulita L.Cocor avand lungimea de 278,89m, Ulita Vlad avand lungimea de 446,00 m, Ulita Degerati avand lungimea de 1282,3lm, Ulita Cimitirului avand lungimea de 121,39m in Satul Mirosi si Ulita Sperache avand lungimea de 320,47m, Drumul Morii avand lungimea de 405,50m, Ulita Preot Trifu - Cazacilor avand lungimea de 1335,06m in Satul Surdulesti din comuna Mirosi judetul Arges.
Strazile rurale sunt strazi principale cu doua benzi de circulatie pentru trafic in dublu sens si strazi secundare,cu o singura banda de circulatie, pentru trafic de intensitate redusa ,conform OMT nr.50/1998.
Elementele platformei au fost adaptate la conditiile locale, tinand seama ca traficul este foarte redus:
- latimea platformei drumului 4,00-7,00 m
- latimea partii carosabile 3,50-5,50 m;
- latimea acostamentelor 0,25-0,50-0.75 m;
- panta transversala 2,5%
- panta taluzelor 2:3
Structura rutiera noua este:
- 4 cm strat de uzura din beton asfaltic BA16(BA16 rul 50/70);
- 6 cm strat de legatura mixtura asfaltica tip BADPC20(BA 20 leg 50/70PC);
- 15 cm strat de baza din piatra sparta;
- 30 cm strat de fundatie din balast.
Sau structura rutiera care foloseste zestrea existenta este:
- 4 cm strat de uzura din beton asfaltic BA16(BA16 rul 50/70);
- 6 cm strat de legatura mixtura asfaltica tip BADPC20(BA 20 leg 50/70PC);
- 15 cm strat de baza din piatra sparta;
- 15 cm strat de fundatie din balast.
- 15-20 cm fundatie de balast existenta
Pe zona de racord cu DN65 a strazilor structura rutiera este:
- 4 cm strat de uzura din beton asfaltic BA16(BA16 rul 50/70);
- 6 cm strat de Iegatura mixtura asfaltica tip BADPC20(BA 20 leg 50/70PC);
- 10 cm strat de baza mixtura asfaltica tip anrobat bituminos AB31.5(BA 31,5 baza 50/70)
- 30 cm strat de baza din piatra sparta;
- 15 cm strat de fundatie din balast.
- 15-20 cm fundatie de balast existenta
Acostamentele consolidate: cu 10 cm piatra sparta (acolo unde acostamentele au latimea de 0,50-0,75m), sau cu 10 cm imbracaminte asfaltica (acolo unde acostamentele au latimea de 0,25m), peste fundatia drumurilor.
S-au prevazut santuri,rigole si podete transversale si la drumurile laterale. Dispozitivele existente(santuri si podete) se decolmateaza ,se repara si se amenajeaza amonte-aval. S-a prevazut amenajarea acceselor la proprietati( cu podete L=5m) si a drumurilor laterale pe lungimea de 25m. S-au prevazut parapeti. Se va realiza semnalizare verticala si marcaje.
Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet la toate solicitarile de clarificari în 3 zile lucratoare inainte de termenulstabilit pentru depunerea ofertelor.
Data limita pâna la care se pot solicita clarificari: 10 zile înainte de data limita de depunere a ofertelor.