Din punct de vedere tehnic se propun următoarele:
• Amenajarea accesului din drumul naţional - Accesul a fost asigurat din strada Traian Vuia către platforma pentru staţionare si către zona de autogara. Accesul in incinta se face printr-o banda de decelerare cu lungimea de 165 m, in zona poziţiei km 7+200, ieşirea din incinta se realizează prin doua cai de circulaţie distincte, utilizând o banda de accelerare cu lungimea ...
Din punct de vedere tehnic se propun următoarele:
• Amenajarea accesului din drumul naţional - Accesul a fost asigurat din strada Traian Vuia către platforma pentru staţionare si către zona de autogara. Accesul in incinta se face printr-o banda de decelerare cu lungimea de 165 m, in zona poziţiei km 7+200, ieşirea din incinta se realizează prin doua cai de circulaţie distincte, utilizând o banda de accelerare cu lungimea de 100,00 m. Artera de acces in incinta zonei de staţionare are 2 benzi de circulaţie cu lăţimea de 3,00 m fiecare, plus o banda de circulaţie exclusiv pentru autobuze, cu lăţimea de 4,00 m. Ieşirea din incinta parcării se realizează prin doua artere: una adiacenta terminalului, cu o banda de circulaţie cu lăţimea de 4,00 m, care preia si traficul din fata terminalului, si cea dea doua cu o lăţime de 3,00 m, la o distanta de 60 de metri de prima artera, pe direcţia către Cluj-Napoca, cu 120,00 m înainte de turbo-giratie.
• Amenajarea unei platforme pentru zona de parcare - Proiectul propune o platforma cu locuri de parcare, accese auto si pietonale cu dotările aferente, o staţie de bike sharing cu dotările si infrastructura aferenta. Propunerea tine cont de etapizarea execuţiei obiectivului de investiţie, prin modularea pe etape a realizării lucrărilor de execuţie. Astfel, într-o primă etapă se va realiza platforma pentru zona de parcare adiacentă străzii Traian Vuia, cu un număr de 365 locuri de parcare (dintre acestea, 37 de locuri de parcare pentru persoanele cu dizabilităţi, 30 de locuri de parcare pentru autovehicule electrice şi hibride) şi 8 peroane de autobuze din cele 863 de locuri de parcare totale. În etapa a doua se vor realiza 490 de locuri de parcare pentru autovehicule. Pentru mijloacele de transport se vor organiza staţii echipate cu infrastructura şi dotările necesare desfăşurării activităţilor specifice. Se vor amenaja spatii verzi perimetral si intre locurile de parcare.
• Amenajarea unui terminal tip autogară
o CORP C1 – clădire terminal si copertina clădire terminal - format din clădirea terminalului, de formă rectangulară cu dimensiunile de 21.30m x 27.80m si dintr-o copertină ce o acoperă, de forma poligonală, dimensiuni maxime 57.20 m lungime şi 33.50 m lăţime. Parterul clădirii nou propuse va asigura spaţii de aşteptare, recepţie/Info, cafenea, spaţii tehnice, grupuri sanitare pentru desfăşurarea în condiţii optime a activităţilor specifice unui terminal, iar etajul va adăposti o zonă de servicii publice. Acoperirea zonei de intrare/ieşire in terminal se va face printr-o copertina metalica cu rol de signaletică.
o CORP C2 – copertină autocare - ce acoperă zona de staţionare autocare are o formă rectangulară, având ca dimensiuni 80.00 m lungime şi 15.50 m lăţime.
o Piaţetă publică - Platforma perimetrală corpului C1 se amenajează sub forma unei piaţete publice. Suprafaţa amenajată este de 3396.70 m2, de formă rectangulară, cu dimensiunile de 92,20 m pe 43.20 m, în centru fiind amplasat corpul C1. Piaţeta se compune din spatii plantate de forme organice şi geometrice în suprafaţă de 121.00 m² şi spaţii pavate cu texturi diferite destinate circulaţiei pietonale în suprafaţă de 3275.70 m²
. Orice operator economic are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare, semnate cu semnatura electronica extinsa, numai prin intermediul SEAP, intr-un termen de cel mult 15 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. In masura in care solicitarile de clarificari sau informatii suplimentare au fost adresate in termenul prevazut anterior, raspunsurile autoritatii contractante vor fi publicate in SEAP cu 10 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.