Execuţie lucrări de construcţie privind realizarea obiectivului: "Înfiinţarea unui centru de colectare prin aport voluntar ȋn comuna Tătărăni, judeţul Vaslui", finanţat prin PLANUL NAŢIONAL DE REDRESARE ŞI REZILIENŢĂ şi bugetul local, grupate în următoarele activitati principale:
- Execuţia lucrărilor de construcţii şi instalaţii (infiintare CAV), inclusiv organizarea de şantier;
- Probe, încercări, verificări, cu respectar...
Execuţie lucrări de construcţie privind realizarea obiectivului: "Înfiinţarea unui centru de colectare prin aport voluntar ȋn comuna Tătărăni, judeţul Vaslui", finanţat prin PLANUL NAŢIONAL DE REDRESARE ŞI REZILIENŢĂ şi bugetul local, grupate în următoarele activitati principale:
- Execuţia lucrărilor de construcţii şi instalaţii (infiintare CAV), inclusiv organizarea de şantier;
- Probe, încercări, verificări, cu respectarea legislaţiei în vigoare;
- Punerea în funcţiune a tuturor instalaţiilor;
- Recepţia la terminarea lucrărilor;
- Asigurarea lucrărilor de intervenţie pe perioada de garanţie, pentru lucrările executate;
- Receptia finală.
Descrierea pe larg a activitatilor solicitate se regaseste in PT (parte scrisa, parte desenata) si in caietul de sarcini din cadrul procedurii de achizitie.
Valoarea estimata a contractului de achiziţie NU CUPRINDE suma aferenta cheltuielilor diverse şi neprevăzute stabilita în bugetul proiectului (deviz general conf. HG 907/2018, cap. 5.3. in valoare de 93.561,09 lei fara TVA), aceasta putând fi accesata, după caz, în situaţia în care sunt îndeplinite cerinţele legale privind utilizarea acestor sume (Cheltuielile diverse şi neprevazute NU vor face obiectul ofertei financiare).
De asemenea, valoarea estimată a viitorului contract de achiziţie publică, nu conţine alte sume necesare implementării cum ar fi sume provizionate, rezerve de implementare, cheltuieli incidentale.
Contractul se compune din perioada de executie a lucrarilor care este de 6 de luni de la ordinul de incepere a lucrarilor, la care se adauga perioada de notificare a defectelor/perioada de garantie care este de minim 36 de luni de la semnarea procesului verbal de receptie la terminarea lucrarilor.
ATENŢIE: În baza acordurilor de asociere semnate cu beneficiarii apelului de proiecte PNRR/2022/C3/ S/I1.A – Înfiinţare centre de colectare prin aport voluntar, Componenta 3 – Managementul Deşeurilor, lista echipamentelor (containere) urmează a fi achiziţionate de către Ministerul Mediului, Apelor şi Pădurilor (MMAP). Prin urmare, containerele prevăzute in lista de echipamente – formular F4 – nu fac obiectul prezentei proceduri de achiziţie (nu se licitează!).
A se vedea in acest sens "Nota de informare" din data de 17.10.2023 emisa de MMAP, ataşată in documentaţia de atribuire.
Valoarea estimata a contractului de achiziţie NU CUPRINDE suma aferenta achiziţionării containerelor.