In cadrul contractului avand ca obiect Execuţie lucrări de construcţie în cadrul proiectului “Construire capela mortuara in satul Anieş, comuna Maieru, judeţul Bistriţa-Năsăud" se vor executa lucrarile in conformitate cu documentatia PT avizata si pe baza documentatiei Detalii de Executie aferenta Proiectului Tehnic
Valoarea estimata a contractului este de 494.221,38 lei, fara TVA, din care :
- 808,68 lei, fara TVA cheltu...
In cadrul contractului avand ca obiect Execuţie lucrări de construcţie în cadrul proiectului “Construire capela mortuara in satul Anieş, comuna Maieru, judeţul Bistriţa-Năsăud" se vor executa lucrarile in conformitate cu documentatia PT avizata si pe baza documentatiei Detalii de Executie aferenta Proiectului Tehnic
Valoarea estimata a contractului este de 494.221,38 lei, fara TVA, din care :
- 808,68 lei, fara TVA cheltuieli cu amenajari pentru protectia mediului si aducerea la starea initiala terenului (cap 1.3)
- 3.744,55 lei fara TVA cheltuieli pentru asigurarea utilitatilor necesare obiectivului (cap 2)
- 468.188,76 fara TVA cheltuieli pentru constructii si instalatii (cap 4.1)
- 1.604,88 lei fara TVA cheltuieli pentru montaj utilaje, echipamente tehnologice si functionale (cap 4.2)
- 14.134,51 lei fara TVA cheltuieli pentru utilaje, echipamente tehnologice si functionale care necesita montaj (cap 4.3)
- 5.740,00 lei fara TVA cheltuieli pentru lucrari de constructii si instalatii aferente organizarii de santier (cap 5.1.1.)
Obiectul contractului nu cuprinde si furnizarea de dotari (cap. 4.5 Dotari din bugetul indicativ al proiectului – 12.463,60 lei, fara TVA), acestea necontribuind la realizarea si mentinerea, pe intreaga durata de existenta a constructiilor, a cerintelor fundamentale aplicabile, in conformitate cu prevederile Legii nr. 10/1995, republicata).
Valoarea estimată a contractului ce urmează a fi atribuit nu cuprinde suma aferentă cheltuielilor diverse şi neprevăzute precizată în bugetul proiectului (0 lei, fara TVA).
NOTA :
Potrivit prevederilor art. 160 din Legea nr. 98/2016, modificata si completata prin OUG nr. 107/2017, autoritatea contractanta stabileste 1 termen - limita in care va asigura raspunsul clar si complet la solicitarile de clarificare/informatii suplimentare ale ofertantilor astfel:
- In cazul in care solicitarea de clarificare/informatii suplimentare este incarcata în SEAP în cadrul termenului-limita de 14 zile înainte de data limita pentru depunerea ofertelor conform Sectiunii I.1) din Fisa de date, autoritatea contractanta va raspunde la solicitarile de clarificari înainte de data limita de depunere a ofertelor cu 6 zile.