Feedback
I.D.: 67203288

Execuţie lucrări de construcţie capele, cu loturile: LOT 1: "ÎNFIINŢARE CASĂ DE CEREMONII FUNERARE ÎN LOCALITATEA CUZĂPLAC, COMUNA CUZĂPLAC, JUDEŢUL SĂLAJ" LOT 2: " ÎNFIINŢARE CASĂ DE CEREMONII FUNERARE ÎN LOCALITATEA PETRINDU, COMUNA CUZĂPLAC, JUDEŢUL SĂLAJ"

Data publicarii
17.03.22 Exista 83.985 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
45212360-7
Pretul estimativ:
482.795,45 RON - 482.795,45 RON
462.058,55 RON - 462.058,55 RON
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
2. " ÎNFIINŢARE CASĂ DE CEREMONII FUNERARE ÎN LOCALITATEA PETRINDU, COMUNA CUZĂPLAC, JUDEŢUL SĂLAJ", In cadrul acestei proceduri de achizitie autoritatea contractanta doreste achizitionarea contractului de lucrari pentru LOT 2: " ÎNFIINŢARE CASĂ DE CEREMONII FUNERARE ÎN LOCALITATEA PETRINDU, COMUNA CUZĂPLAC, JUDEŢUL SĂLAJ", lucrari dentificate în Proiectul tehnic (ca parte a caietului de sarcini). Execuţia lucră...
2. " ÎNFIINŢARE CASĂ DE CEREMONII FUNERARE ÎN LOCALITATEA PETRINDU, COMUNA CUZĂPLAC, JUDEŢUL SĂLAJ", In cadrul acestei proceduri de achizitie autoritatea contractanta doreste achizitionarea contractului de lucrari pentru LOT 2: " ÎNFIINŢARE CASĂ DE CEREMONII FUNERARE ÎN LOCALITATEA PETRINDU, COMUNA CUZĂPLAC, JUDEŢUL SĂLAJ", lucrari dentificate în Proiectul tehnic (ca parte a caietului de sarcini). Execuţia lucrărilor identificate în Proiectul tehnic (ca parte a caietului de sarcini) include: - achiziţionarea tuturor materialelor şi produselor necesare, a tuturor utilajelor, mijloacelor şi echipamentelor (inclusiv orice utilaj, echipament, autospeciale/masini de transport necesare execuţiei lucrărilor potrivit extraselor de resurse de utilaje si transport din listele cuprizand cantităţile de lucrări) necesare pentru execuţia lucrărilor; - forţa de muncă necesară execuţiei lucrarilor inclusive pentru specialişti necesari potrivit legislaţiei in vigoare în domeniul construcţiilor; - orice activitate sau lucrare provizorie necesară pentru pregătirea şantierului, sau orice autorizaţie necesară Contractantului de la autorităţile competente pentru executarea lucrărilor şi realizarea activităţilor şi lucrărilor temporare; - transportul la şantier a oricăror materiale, utilaje, componente şi echipamente de lucru, a oricărui mijloc normal sau extraordinar necesar pentru execuţia lucrărilor; - orice testare şi testele relevante, aşa cum sunt aceste testări şi teste solicitate prin legislaţia şi reglementările în domeniul sistemului de asigurare a calităţii în construcţii; - orice consumabile necesare pentru execuţia lucrărilor şi realizarea testărilor; - întreţinerea normală şi extraordinară a lucrărilor până la predarea acestora către Autoritatea Contractantă; - activităţi şi consumabile necesare pentru menţinerea şantierului curat şi funcţional, demontarea şi îndepărtarea oricăror lucrări sau activităţi provizorii; Cerinţele specifice ale lucrărilor sunt prezentate în listele cuprinzand cantităţile de lucrări, anexe la prezentul caiet de sarcini şi făcând parte integrantă din acesta; Termenii şi condiţiile contractului includ şi o garanţie pentru execuţia lucrărilor de 6 luni de la data procesului verbal de recepţie la terminarea lucrărilor.. 1. "ÎNFIINŢARE CASĂ DE CEREMONII FUNERARE ÎN LOCALITATEA CUZĂPLAC, COMUNA CUZĂPLAC, JUDEŢUL SĂLAJ", In cadrul acestei proceduri de achizitie autoritatea contractanta doreste achizitionarea contractului de lucrari pentru LOT 1: "ÎNFIINŢARE CASĂ DE CEREMONII FUNERARE ÎN LOCALITATEA CUZĂPLAC, COMUNA CUZĂPLAC, JUDEŢUL SĂLAJ", lucrari dentificate în Proiectul Tehnic, (ca parte a caietului de sarcini). Execuţia lucrărilor identificate în Proiectul Tehnic (ca parte a caietului de sarcini) include: - achiziţionarea tuturor materialelor şi produselor necesare, a tuturor utilajelor, mijloacelor şi echipamentelor (inclusiv orice utilaj, echipament, autospeciale/masini de transport necesare execuţiei lucrărilor potrivit extraselor de resurse de utilaje si transport din listele cuprizand cantităţile de lucrări) necesare pentru execuţia lucrărilor; - forţa de muncă necesară execuţiei lucrarilor inclusive pentru specialişti necesari potrivit legislaţiei in vigoare în domeniul construcţiilor; - orice activitate sau lucrare provizorie necesară pentru pregătirea şantierului, sau orice autorizaţie necesară Contractantului de la autorităţile competente pentru executarea lucrărilor şi realizarea activităţilor şi lucrărilor temporare; - transportul la şantier a oricăror materiale, utilaje, componente şi echipamente de lucru, a oricărui mijloc normal sau extraordinar necesar pentru execuţia lucrărilor; - orice testare şi testele relevante, aşa cum sunt aceste testări şi teste solicitate prin legislaţia şi reglementările în domeniul sistemului de asigurare a calităţii în construcţii; - orice consumabile necesare pentru execuţia lucrărilor şi realizarea testărilor; - întreţinerea normală şi extraordinară a lucrărilor până la predarea acestora către Autoritatea Contractantă; - activităţi şi consumabile necesare pentru menţinerea şantierului curat şi funcţional, demontarea şi îndepărtarea oricăror lucrări sau activităţi provizorii; Cerinţele specifice ale lucrărilor sunt prezentate în listele cuprinzand cantităţile de lucrări, anexe la prezentul caiet de sarcini şi făcând parte integrantă din acesta; Termenii şi condiţiile contractului includ şi o garanţie pentru execuţia lucrărilor de 36 luni de la data procesului verbal de recepţie la terminarea lucrărilor..
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Execuţie lucrări de construcţii aferente investiţiei "MODERNIZARE ŞI DOTARE CĂMIN CULTURAL, LOCALITATEA PETRINDU, COMUNA CUZĂPLAC, JUDEŢUL SĂLAJ"  
MODERNIZARE STRAZI IN COMUNA CUZAPLAC, JUDETUL SALAJ  
Execuţie lucrări de repartii curecte la dispensarele din Surduc si Tihau, caminul cultural din Tihau si amenajare si dotare vestiare teren sintetic la Scoala Generala din Tihau, cu loturile: LOT 1: "REPARTII CAPITALE DISPENSAR SAT SURDUC, COMUNA SURDUC"; LOT 2: "REPARTII CAPITALE DISPENSAR SAT TIHAU, COMUNA SURDUC"; LOT 3: "REPARTII CAPITALE CAMIN CULTURAL SAT TIHAU, COMUNA SURDUC"; LOT 4: "AMENAJARE SI DOTARE VESTIARE PENTRU TEREN SINTETIC, SAT TIHAU, COMUNA SURDUC"  
Execuţie lucrări de construcţii aferente investiţiei "MODERNIZARE ŞI DOTARE ŞCOALA GENERALĂ ÎN LOCALITATEA MESTEACĂNU, COMUNA ALMAŞU, JUDEŢUL SĂLAJ"  
Execuţie lucrări de construcţie capele, cu loturile: LOT 1: "ÎNFIINŢARE CASĂ DE CEREMONII FUNERARE ÎN LOCALITATEA CUZĂPLAC, COMUNA CUZĂPLAC, JUDEŢUL SĂLAJ" LOT 2: " ÎNFIINŢARE CASĂ DE CEREMONII FUNERARE ÎN LOCALITATEA PETRINDU, COMUNA CUZĂPLAC, JUDEŢUL SĂLAJ" 20.01.22
Execuţia lucrărilor de construire în cadrul proiectului «ÎNFIINŢARE REŢEA DE CANALIZARE MENAJERĂ ÎN LOCALITATEA PETRINZEL, COMUNA ALMAŞU, JUDEŢUL SĂLAJ»  
Execuţia lucrărilor de construire în cadrul proiectului «ÎNFIINŢARE REŢEA DE CANALIZARE MENAJERĂ ÎN LOCALITATEA PETRINZEL, COMUNA ALMAŞU, JUDEŢUL SĂLAJ»  
Execuţia lucrărilor de construire în cadrul proiectului «ÎNFIINŢARE REŢEA DE DISTRIBUŢIE APĂ ÎN LOCALITATEA ŢĂUDU, COMUNA ALMAŞU, JUDEŢUL SĂLAJ»  
Execuţie lucrări în cadrul obiectivului de investiţii "EXTINDERE REŢEA DE ALIMENTARĂ CU APĂ ÎN COM.BUCIUMI, JUD. SĂLAJ"  
Execuţie lucrări în cadrul obiectivului de investiţii "CONSTRUIRE PODURI ŞI PUNTE PIETONALĂ ÎN COMUNA BUCIUMI, JUDEŢUL SĂLAJ"