2. " ÎNFIINŢARE CASĂ DE CEREMONII FUNERARE ÎN LOCALITATEA PETRINDU, COMUNA CUZĂPLAC, JUDEŢUL SĂLAJ",
In cadrul acestei proceduri de achizitie autoritatea contractanta doreste achizitionarea contractului de lucrari pentru LOT 2:
" ÎNFIINŢARE CASĂ DE CEREMONII FUNERARE ÎN LOCALITATEA PETRINDU, COMUNA CUZĂPLAC, JUDEŢUL SĂLAJ", lucrari dentificate în Proiectul tehnic (ca parte a caietului de sarcini).
Execuţia lucră...
2. " ÎNFIINŢARE CASĂ DE CEREMONII FUNERARE ÎN LOCALITATEA PETRINDU, COMUNA CUZĂPLAC, JUDEŢUL SĂLAJ",
In cadrul acestei proceduri de achizitie autoritatea contractanta doreste achizitionarea contractului de lucrari pentru LOT 2:
" ÎNFIINŢARE CASĂ DE CEREMONII FUNERARE ÎN LOCALITATEA PETRINDU, COMUNA CUZĂPLAC, JUDEŢUL SĂLAJ", lucrari dentificate în Proiectul tehnic (ca parte a caietului de sarcini).
Execuţia lucrărilor identificate în Proiectul tehnic (ca parte a caietului de sarcini) include:
- achiziţionarea tuturor materialelor şi produselor necesare, a tuturor utilajelor, mijloacelor şi echipamentelor (inclusiv orice utilaj, echipament, autospeciale/masini de transport necesare execuţiei lucrărilor potrivit extraselor de resurse de utilaje si transport din listele cuprizand cantităţile de lucrări) necesare pentru execuţia lucrărilor;
- forţa de muncă necesară execuţiei lucrarilor inclusive pentru specialişti necesari potrivit legislaţiei in vigoare în domeniul construcţiilor;
- orice activitate sau lucrare provizorie necesară pentru pregătirea şantierului, sau orice autorizaţie necesară Contractantului de la autorităţile competente pentru executarea lucrărilor şi realizarea activităţilor şi lucrărilor temporare;
- transportul la şantier a oricăror materiale, utilaje, componente şi echipamente de lucru, a oricărui mijloc normal sau extraordinar necesar pentru execuţia lucrărilor;
- orice testare şi testele relevante, aşa cum sunt aceste testări şi teste solicitate prin legislaţia şi reglementările în domeniul sistemului de asigurare a calităţii în construcţii;
- orice consumabile necesare pentru execuţia lucrărilor şi realizarea testărilor;
- întreţinerea normală şi extraordinară a lucrărilor până la predarea acestora către Autoritatea Contractantă;
- activităţi şi consumabile necesare pentru menţinerea şantierului curat şi funcţional, demontarea şi îndepărtarea oricăror lucrări sau activităţi provizorii;
Cerinţele specifice ale lucrărilor sunt prezentate în listele cuprinzand cantităţile de lucrări, anexe la prezentul caiet de sarcini şi făcând parte integrantă din acesta;
Termenii şi condiţiile contractului includ şi o garanţie pentru execuţia lucrărilor de 6 luni de la data procesului verbal de recepţie la terminarea lucrărilor..
1. "ÎNFIINŢARE CASĂ DE CEREMONII FUNERARE ÎN LOCALITATEA CUZĂPLAC, COMUNA CUZĂPLAC, JUDEŢUL SĂLAJ",
In cadrul acestei proceduri de achizitie autoritatea contractanta doreste achizitionarea contractului de lucrari pentru LOT 1:
"ÎNFIINŢARE CASĂ DE CEREMONII FUNERARE ÎN LOCALITATEA CUZĂPLAC, COMUNA CUZĂPLAC, JUDEŢUL SĂLAJ", lucrari dentificate în Proiectul Tehnic, (ca parte a caietului de sarcini).
Execuţia lucrărilor identificate în Proiectul Tehnic (ca parte a caietului de sarcini) include:
- achiziţionarea tuturor materialelor şi produselor necesare, a tuturor utilajelor, mijloacelor şi echipamentelor (inclusiv orice utilaj, echipament, autospeciale/masini de transport necesare execuţiei lucrărilor potrivit extraselor de resurse de utilaje si transport din listele cuprizand cantităţile de lucrări) necesare pentru execuţia lucrărilor;
- forţa de muncă necesară execuţiei lucrarilor inclusive pentru specialişti necesari potrivit legislaţiei in vigoare în domeniul construcţiilor;
- orice activitate sau lucrare provizorie necesară pentru pregătirea şantierului, sau orice autorizaţie necesară Contractantului de la autorităţile competente pentru executarea lucrărilor şi realizarea activităţilor şi lucrărilor temporare;
- transportul la şantier a oricăror materiale, utilaje, componente şi echipamente de lucru, a oricărui mijloc normal sau extraordinar necesar pentru execuţia lucrărilor;
- orice testare şi testele relevante, aşa cum sunt aceste testări şi teste solicitate prin legislaţia şi reglementările în domeniul sistemului de asigurare a calităţii în construcţii;
- orice consumabile necesare pentru execuţia lucrărilor şi realizarea testărilor;
- întreţinerea normală şi extraordinară a lucrărilor până la predarea acestora către Autoritatea Contractantă;
- activităţi şi consumabile necesare pentru menţinerea şantierului curat şi funcţional, demontarea şi îndepărtarea oricăror lucrări sau activităţi provizorii;
Cerinţele specifice ale lucrărilor sunt prezentate în listele cuprinzand cantităţile de lucrări, anexe la prezentul caiet de sarcini şi făcând parte integrantă din acesta;
Termenii şi condiţiile contractului includ şi o garanţie pentru execuţia lucrărilor de 36 luni de la data procesului verbal de recepţie la terminarea lucrărilor..