Feedback
I.D.: 93235854

Execuţie lucrări complementare şi asistenţă tehnică din partea proiectantului pentru obiectivul de investiţii "Reparaţii capitale, consolidare şi modernizare la sediul Judecătoriei Răducăneni"

Data publicarii
14.02.24 Exista 67.753 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
45000000-7
Termenul limita pentru depunere:
01.03.24
Pretul estimativ:
1.839.294,17 RON - 1.839.294,17 RON
Documente participare:
  1. DG F1F2F3-semnat.pdf
  2. Proiect de contract_JRAD-semnat.pdf
  3. Caiet de sarcini_JRAD-semnat.pdf
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Execuţie lucrări complementare de consolidare a structurii de rezistenţă şi asistenţă tehnică din partea proiectantului pe perioada executiei lucrărilor pentru obiectivul de investiţii "Reparaţii capitale, consolidare şi modernizare la sediul Judecătoriei Răducăneni". Valoare estimata este de 1.839.294,17 lei fără TVA, din care: Asistenta tehnica din partea proiectantului – 7.000,00 lei fara TVA Executie de lucr...
Execuţie lucrări complementare de consolidare a structurii de rezistenţă şi asistenţă tehnică din partea proiectantului pe perioada executiei lucrărilor pentru obiectivul de investiţii "Reparaţii capitale, consolidare şi modernizare la sediul Judecătoriei Răducăneni". Valoare estimata este de 1.839.294,17 lei fără TVA, din care: Asistenta tehnica din partea proiectantului – 7.000,00 lei fara TVA Executie de lucrari – 1.757.294,17 lei fara TVA Organizare de santier – 75.000,00 lei fara TVA Nota: Valoarea estimata nu include cheltuielile diverse si neprevazute. Orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire, cu respectarea termenului limita stabilit de autoritatea contractanta in instructiunile catre ofertanti/candidati - Sectiunea I.3) Comunicare, respectiv numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor: 8 zile. Raspunsurile la solicitarile de clarificari cu privire la documentatia de atribuire vor fi publicate în SEAP, la Sectiunea "Lista,clarificari, notificari si decizii" din cadrul anuntului de participare simplificat. Autoritatea contractantă va răspunde la solicitările de clarificări adresate de operatorii economici până la termenul-limită stabilit conform art. 27 alin (3) din HG 395/2016. Autoritatea contractanta va răspunde in mod clar si complet tuturor solicitărilor de clarificări / informaţiilor suplimentare, după cum urmează: - cu 4 zile înainte de data limita de depunere a ofertelor.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Contract de achiziţie publică de servicii de proiectare, asistenţă tehnică din partea proiectantului şi execuţie lucrari în cadrul obiectivului de investiţii "Reparaţii capitale, consolidare şi modernizare la sediul Judecătoriei Răducăneni" 14.10.22
Contract de achiziţie publică de servicii de proiectare, asistenţă tehnică din partea proiectantului şi execuţie lucrari în cadrul obiectivului de investiţii "Reparaţii capitale, consolidare şi modernizare la sediul Judecătoriei Hârlău" 17.10.22
Contract de achizitie publica de servicii de proiectare şi execuţie lucrări, inclusiv asistenţă tehnică din partea proiectantului, în cadrul proiectului „CONSOLIDARE, REFUNCŢIONALIZARE ŞI MANSARDARE CLĂDIRE MONUMENT ISTORIC – STRADA V. ALECSANDRI, NR. 6, IAŞI” 22.05.19
Contract de achizitie publica de servicii de proiectare şi execuţie lucrări, inclusiv asistenţă tehnică din partea proiectantului, în cadrul proiectului „CONSOLIDARE, REFUNCŢIONALIZARE ŞI MANSARDARE CLĂDIRE MONUMENT ISTORIC – STRADA V. ALECSANDRI, NR. 6, IAŞI” 18.03.19
Contract de achiziţie publică de servicii de proiectare constând în elaborare Proiect tehnic/DDE, asistenţă tehnică din partea proiectantului şi executie lucrări în cadrul proiectului: CONSTRUIREA ŞI DOTAREA SPITALULUI CLINIC INTEGRAT DE BOLI RESPIRATORII IAŞI 24.10.23
Contract de achiziţie publică de servicii de proiectare constând în elaborare Proiect tehnic/DDE, asistență tehnică din partea proiectantului și executie lucrări în cadrul proiectului: CONSTRUIREA ȘI DOTAREA SPITALULUI CLINIC INTEGRAT DE BOLI RESPIRATORII IAȘI 24.10.23
Contract de achiziţie publică de servicii de proiectare constând în elaborare Proiect tehnic/DDE, asistență tehnică din partea proiectantului și executie lucrări în cadrul proiectului: CONSTRUIREA ȘI DOTAREA SPITALULUI CLINIC INTEGRAT DE BOLI RESPIRATORII IAȘI 29.01.24
Contract de achiziţie publică de servicii de proiectare constând în elaborare Proiect tehnic/DDE, asistență tehnică din partea proiectantului și executie lucrări în cadrul proiectului: CONSTRUIREA ȘI DOTAREA SPITALULUI CLINIC INTEGRAT DE BOLI RESPIRATORII IAȘI  
Contract de achizitie publica de servicii de proiectare pentru elaborare PAC, POE, PTE+DE+CS şi asistenţă tehnică pentru obiectivul de investiţii : "Reabilitarea şi modernizarea imobilelor cu numerele cadastrale 161496 şi 161497 situate în Iaşi, str.Cuza Vodă, nr.29 în care îşi desfăşoară activitatea Filarmonica Moldova Iaşi". 10.04.20
Contract de achiziţie publică de servicii de proiectare şi asistenţă tehnică din partea proiectantului şi execuţie lucrări în cadrul proiectului "SIGUR FLUID IAŞI – Creşterea siguranţei pacienţilor din structuri spitaliceşti din judeţul Iaşi care utilizează fluide medicale", cod proiect 152470 15.12.22