Scopul prezentei achiziţii este execuţia lucrărilor în vederea realizării obiectivului de investiţii: "REABILITARE STRĂZI DE INTERES LOCAL ÎN ORAŞUL MIHĂILEŞTI, JUDEŢUL GIURGIU ".
Prin modernizarea drumurilor de interes local ce fac obiectul PTh se asigură un acces facil către drumurile de categorie superioara ce tranziteaza zona si se faciliteaza accesul la zonele locuite atat a riveranilor cat si a masinilor de intervent...
Scopul prezentei achiziţii este execuţia lucrărilor în vederea realizării obiectivului de investiţii: "REABILITARE STRĂZI DE INTERES LOCAL ÎN ORAŞUL MIHĂILEŞTI, JUDEŢUL GIURGIU ".
Prin modernizarea drumurilor de interes local ce fac obiectul PTh se asigură un acces facil către drumurile de categorie superioara ce tranziteaza zona si se faciliteaza accesul la zonele locuite atat a riveranilor cat si a masinilor de interventie ale serviciilor publice (salvare, politie, pompieri si salubritate).
Obiectivul reprezintă un proiect de investitii în infrastructura rutieră de interes local si prevede structuri rutiere cu îmbracaminţi din mixturi asfaltice.
Lucrarile de modernizare a drumurilor de interes local ce fac obiectul PTh se desfasoara pe amplasamentul existent ce apartine domeniului public al Oraşului Mihăileşti.
Lucrări aferente proiectului: "LUCRARI DE REABILITARE STRAZI DE INTERES LOCAL IN ORAS MIHAILESTI, JUDETUL GIURGIU"
Astfel, ţinând seama de devizul general, valoarea estimata este de 2.141.568,00 lei pecuniară se prezinta astfel:
- valoare estimată C+M: 2.141.568,00 lei fără TVA;
Valoarea estimată a contractului ce urmează a fi atribuit nu cuprinde suma aferentă cheltuielilor diverse şi neprevăzute, respectiv 224.752,00 lei fără TVA, precizată în bugetul proiectului (devizul general), acestea putând fi accesate, după caz, în funcţie de necesităţi, prin modificarea contractului în condiţiile prevăzute la art. 221 din Legea nr. 98/2016 privind achiziţiile publice, cumodificările şi completările ulterioare.
NOTA : Potrivit prevederilor art. 160 din Legea nr. 98/2016, modificata si completata prin OUG nr. 107/2017, autoritatea contractanta stabileste 1 termen - limita in care va asigura raspunsul clar si complet la solicitarile de clarificare/informatii suplimentare ale ofertantilor astfel : - In cazul in care solicitarea de clarificare/informatii suplimentare este incarcata în SEAP în cadrul termenului-limita de 13 zile înainte de data limita pentru depunerea ofertelor conform Sectiunii I.1) din Fisa de date, autoritatea contractanta va raspunde la solicitarile de clarificari înainte de data limita de depunere a ofertelor cu 7 zile.