Pentru a se asigura continuitatea drumului în condiţii de siguranţă şi confort este necesară executarea unui pod nou. Podul proiectat are trei deschideri de 12,00 m şi lungimea totală de 41,80m. Podul este drept şi în aliniament. Lăţimea părţii carosabile pe pod este de 5.00 m. Lăţimea totală a podului este de 6,10 m. Suprastructura podului este alcatuită din grinzi prefabricate precomprimate simplu rezemate, cu lungimea de...
Pentru a se asigura continuitatea drumului în condiţii de siguranţă şi confort este necesară executarea unui pod nou. Podul proiectat are trei deschideri de 12,00 m şi lungimea totală de 41,80m. Podul este drept şi în aliniament. Lăţimea părţii carosabile pe pod este de 5.00 m. Lăţimea totală a podului este de 6,10 m. Suprastructura podului este alcatuită din grinzi prefabricate precomprimate simplu rezemate, cu lungimea de 12,00 m şi înălţimea de 0,52 m, din C35/45. În secţiune transversală sunt 9 grinzi, solidarizate cu o placă de beton armat C25/30, continuizată pe pile. Infrastructura podului este alcatuită din două culei tip "divan" şi două pile cu elevaţie lamelară cu avanbec şi arierbec din beton armat C25/30, toate fundate indirect pe piloţi foraţi de diametru mare (Ø=1,08m).
Rezemarea grinzilor pe bancheta se face direct, pe un strat de mortar proaspăt. Calea pe pod este alcatuită din:
- 7 cm asfalt turnat în două straturi
- 2 cm protecţie hidroizolaţie
- 1 cm hidroizolaţie.
La marginea părţii carosabile sunt prevăzute parapete combinate. Rosturile de dilataţie s-au prevăzut doar pe culei şi vor fi realizate din materiale performante. În zona de racordare pod-rampe s-au prevăzut plăci de racordare cu lungimea de 3,00m. Racordarea cu terasamentele se realizează cu ziduri întoarse şi sferturi de con pereate. La capetele podului s-au prevăzut scări de acces şi casiuri. Podul este amplasat pe un drum sătesc care se încadrează în clasa tehnică V cu lăţimea de 4,00 m şi a fost dimensionat la clasa I de încărcare (convoi A13, S60). Categoria de importanţă a construcţiei este C. Podul este amplasat într-o zonă cu gradul 71 (pe scara MSK) de intensitate seismică în conformitate cu prevederile SR 11100/1-93 «Zonarea seismică a teritoriului României», cu ag=0,30 şi Tc=0,7sec, conform Normativului P100-2013.