Procedură de atribuire ce implică încheierea unui contract ce are ca obiect execuţia lucrării aferente obiectivului “Poligon pentru pregătirea de specialitate a personalului de intervenţie în situaţii de urgenţă din România şi Ucraina" în conformitate cu prevederile caietului de sarcini nr. 104052/11.01.2021.Conform Autorizaţiei de construire pentru lucrări de construcţii cu caracter special nr. 39-423674 din 12.05.2020, em...
Procedură de atribuire ce implică încheierea unui contract ce are ca obiect execuţia lucrării aferente obiectivului “Poligon pentru pregătirea de specialitate a personalului de intervenţie în situaţii de urgenţă din România şi Ucraina" în conformitate cu prevederile caietului de sarcini nr. 104052/11.01.2021.Conform Autorizaţiei de construire pentru lucrări de construcţii cu caracter special nr. 39-423674 din 12.05.2020, emisă de către M.A.I. – Direcţia Generală Logistică a fost autorizată execuţia lucrărilor pentru obiectivul “Poligon pentru pregătirea de specialitate a personalului de intervenţie în situaţii de urgenţă din România şi Ucraina":amplasat în cadrul imobilului cu următoarele date cadastrale: număr de cadastru intern 48-393 atribuit de M.A.I., număr cadastral CAD: 32348 atribuit de A.N.C.P.I. – O.C.P.I. Suceava, înscris în Cartea Funciară nr. 32348, situat în oraşul Siret, str. Sucevei, fn., jud. Suceava;DETERMINAREA ŞI JUSTIFICAREA VALORII ESTIMATE: În conformitate cu prevederile Referatului de necesitate nr. 4401840/18.01.2021, valoarea estimată fără T.V.A. a contractului este de 12.163.698,88 lei, valoare prevăzută în devizul general astfel:1.2. - Amenajarea terenului – 67.561,31 lei;1.3. - Amenajări pentru protecţia mediului şi aducerea la starea iniţială – 39.285,09 lei;2.1. - Cheltuieli pentru asigurarea utilităţilor necesare obiectivului de investiţii – 471.796,60 lei;4.1. - Construcţii şi instalaţii – 9.013.102,89 lei;4.2. - Montaj utilaje, echipamente tehnologice şi funcţionale – 320.360,69 lei;4.3. - Utilaje, echipamente tehnologice şi funcţionale care necesită montaj (4.3.1, 4.3.2, 4.3.3.1, 4.3.4) – 1.143.357,00 lei;4.5.1. - Dotări mobilier clădire administrativă – 843.649,12 lei;5.1.1. - Lucrări de construcţii şi instalaţii aferente organizării de şantier – 240.532,47 lei;5.1.2. - Cheltuieli conexe organizării de şantier – 24.053,73 lei. Conform devizului general, la valoarea estimată de 12.163.698,88 lei fără T.V.A. pentru Execuţia de lucrări inclusiv utilaje, echipamente şi dotări se adaugă subcapitolul 5.3 Cheltuieli diverse şi neprevăzute în valoare de 96.946,10 lei fără TVA. Aceste cheltuieli neprevăzute nu fac parte de valoarea estimată a procedurii de achiziţie, dar pot fi folosite conform prevederilor legale în vigoare, în mod justificat, în funcţie de necesităţile tehnice ale contractului prin încheierea unui act adiţional.Notă: Nu fac obiectul prezentului contract cheltuielile din devizul general referitoare la furnizarea şi montajul echipamentelor speciale şi dotările specifice pentru antrenament, astfel: subcap. 4.3.3.2. Utilaje specifice de instruire – în valoare de 7.993.639,67 lei fără TVA, respectiv subcap. 4.5.2. Dotări specifice – în valoare de 98.639,99 lei fără TVA.