Feedback
I.D.: 75462531

Execuţie lucrări şi echipare medicală pentru proiectul "Construire Spital Clinic Judeţean de Urgenţă Sibiu"

Data publicarii
20.11.22 Exista 129.790 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
45215140-0 33195110-7 45000000-7 45214631-2 33113000-5 33115000-9
Termenul limita pentru depunere:
18.01.23
Pretul estimativ:
2.222.428.800,82 RON - 2.222.428.800,82 RON
Documente participare:

Arata toate atasamentele...

    Publicat la 21.11.22 Publicat la 08.12.22 Publicat la 10.12.22
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Achiziţia lucrărilor în cadrul proiectului "CL1 - Execuţie lucrări şi echipare medicală" Valoarea estimata este de 2,222,428,800.82 lei fără TVA, şi este compusa din: - Cap 1 –11.221.830 lei fără TVA - Cap 2 – 21.368.000 lei fără TVA - Cap 3 – 100.000 lei fără TVA, aferente Audit energetic si certificat performanta energetică - Cap 4 - Cheltuieli pentru investitia de baza: 2,148,543,651.96 lei fără TVA, compusa din 4.1,4.2...
Achiziţia lucrărilor în cadrul proiectului "CL1 - Execuţie lucrări şi echipare medicală" Valoarea estimata este de 2,222,428,800.82 lei fără TVA, şi este compusa din: - Cap 1 –11.221.830 lei fără TVA - Cap 2 – 21.368.000 lei fără TVA - Cap 3 – 100.000 lei fără TVA, aferente Audit energetic si certificat performanta energetică - Cap 4 - Cheltuieli pentru investitia de baza: 2,148,543,651.96 lei fără TVA, compusa din 4.1,4.2,4.3, 4.5.1.1, 4.6 - Cap 5 – Organizare de santier –30.125.318.86 lei fără TVA - Cap 6 - Cheltuieli pentru probe tehnologice şi teste - 11,070,000.00 lei fără TVA Modificarea contractului în cursul perioadei sale de valabilitate, altfel decât în cazurile şi condiţiile prevăzute la art. 221 din Legea nr. 98/2016, se realizează prin organizarea unei noi proceduri de atribuire, în conformitate cu disp legii. Durata în luni: 30 luni execuţie lucrări. Se estimează în plus un maxim de 4 luni recepţia lucrărilor, 1 lună finalizare transfer activitate medicală la care se adaugă 60 luni durata garanţiei de bună execuţie. Durata se calculează de la Ordinul Administrativ de începere emis de către Aut Cont conform clauzelor contractuale. Aut Cont poate opta pentru emiterea ordinului administrativ de începere pentru parte din activităţi, coroborat cu activităţile ce fac obiectul contractului şi corelat cu graficul de execuţie Aut cont va răspunde în mod clar şi complet tuturor solicitărilor de clarificare/informaţii suplimentare, adresate de către operatorii economici cu 12 zile înainte de termenul limită de depunere a ofertelor. Aut cont va răspunde doar la solicitările de clarificări adresate de operatorii economici până la termenul-limită stabilit la Sec. I.3, respectiv 18 zile înainte de termenul limită de depunere a ofertelor. Clauză suspensivă: "Procedura de atribuire a contractului de achiziţie publică este iniţiată sub incidenţa prezentei clauze suspensive, în sensul că încheierea contractului de achiziţie publică este condiţionată de alocarea creditelor bugetare cu această destinaţie, semnarea contractului făcându-se cu respectarea dispoziţiilor referitoare la angajarea cheltuielilor din bugetele care intră sub incidenţa legislaţiei privind finanţele publice. Având în vedere dispoziţiile Legii 98/2016 privind achiziţiile publice şi H.G. nr. 395/2016, cu modificările şi completările ulterioare, Aut Cont precizează că va încheia contractul cu ofertantul declarat câştigător numai in măsura in care fondurile necesare achiziţiei vor fi asigurate prin alocarea angajamentelor/creditelor bugetare cu aceasta destinaţie. În cazul în care, indiferent de motive angajamentele/creditele bugetare nu vor fi alocate, pe o perioada de 12 luni de la data şi de soluţionare definitivă a eventualelor contestaţii, procedura de atribuire se va anula de drept, în condiţiile în care nu există o altă sursă de finanţare, în conformitate cu prevederile art. 212 alin. (1) lit. c) teza 2 din Legea 98/2016 cu modificările şi completările ulterioare, fiind imposibilă încheierea contractului de achiziţie publică. Ofertanţii din cadrul acestei proceduri înţeleg că Aut Cont nu poate fi considerată răspunzătoare pentru vreun prejudiciu în cazul anulării procedurii de atribuire, indiferent de natura acestuia şi indiferent dacă Aut Cont a fost notificată asupra existenţei unui asemenea prejudiciu. Ofertanţii din cadrul acestei proceduri acceptă utilizarea condiţiilor speciale de mai sus/clauzei suspensive, asumându-şi întreaga răspundere în raport cu eventualele prejudicii pe care le-ar putea suferi în situaţia descrisă. Perioada maximă pentru care operează clauza suspensivă este de 12 luni, astfel încât, în cazul în care condiţia semnării contractului de finanţare nu este îndeplinită, procedura de atribuire este anulată. Ofertanţii la procedură îşi asumă prin depunerea ofertei obligaţia de a-şi prelungi valabilitatea ofertei, la simpla solicitare a Aut Cont, daca Aut Cont se va afla in situatia aplicarii clauzei suspensive"
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Execuție lucrări și echipare medicală pentru proiectul „Construire Spital Clinic Județean de Urgență Sibiu”  
Execuţia lucrărilor la obiectivul de investiţii “ Reabilitare drum judeţean DJ141C – limită judeţ Alba – Broşteni – Bogatu Român – intersecţie DJ107B" 21.12.22
Asistenţă tehnică supervizare lucrări şi publicitatea proiectului "Construire Spital Clinic Judeţean de Urgenţă Sibiu" 08.11.23
Asistență tehnică supervizare lucrări și publicitatea proiectului „Construire Spital Clinic Județean de Urgență Sibiu”  
achiziţia serviciilor de management proiect, servicii supervizarea lucrărilor de construire si publicitate şi conştientizarea publicului pentru componenta "Construire Staţii de transfer la Agnita şi Avrig şi Centre de Colectare a deşeurilor cu Aport Voluntar la Avrig, Agnita, Sibiu, Mediaş şi Cisnădie " 30.05.23
achiziţia serviciilor de management proiect, servicii supervizarea lucrărilor de construire si publicitate şi conştientizarea publicului pentru componenta "Construire Staţii de transfer la Agnita şi Avrig şi Centre de Colectare a deşeurilor cu Aport Voluntar la Avrig, Agnita, Sibiu, Mediaş şi Cisnădie " 30.05.23
achiziţia serviciilor de management proiect, servicii supervizarea lucrărilor de construire si publicitate şi conştientizarea publicului pentru componenta "Construire Staţii de transfer la Agnita şi Avrig şi Centre de Colectare a deşeurilor cu Aport Voluntar la Avrig, Agnita, Sibiu, Mediaş şi Cisnădie " 07.06.23
EXECUTIE LUCRARI LA OBIECTIVUL DE INVESTITII "REABILITARE DRUM COMUNAL DC73 – LOTRIOARA, COMUNA BOITA JUDETUL SIBIU" 27.03.23
Proiectarea şi execuţia lucrărilor pt:LOT 1 ,, Construire pod nou pe DJ 104E Şomartin – Arpaşu de jos, la km 4+739"; LOT 2 "Constr. pod nou pe DJ 104E: Şomartin-Arpaşu de Jos, la km 3+420";LOT 3 ,,Constr. pod pe DJ 104F Săcădate Nou Român la km 24+400";LOT 4,, Reabilitare pod pe DJ 105H Arpaşu de Sus km 5+382";LOT 5 ,,Constr. pod pe DJ 105G , Km. 20 + 500 , Sadu, jud.Sibiu şi relocare utilitati 26.04.23
Elaborarea documentaţiei de avizare a lucrărilor de intervenţii pentru investiţia" Renovare energetică pavilion central din cadrul Spitalului clinic de Psihiatrie "Dr. Gheorghe Preda" Sibiu " 16.11.22