Execuţie lucrări în vederea realizării obiectivului investiţional ,,Înfiinţare centru comunitar integrat în comuna Semlac, judeţul Arad"
Lucrările se vor executa conform Proiectului tehnic nr. 13/19.01.2024 (piese scrise şi piese desenate, liste de cantităţi etc.) parte integrantă din prezenta documentaţie de atribuire.
Prin achiziţia acestor lucrări se asigură implementarea proiectului "ÎNFIINŢARE CENTRU COMUNITAR INTEG...
Execuţie lucrări în vederea realizării obiectivului investiţional ,,Înfiinţare centru comunitar integrat în comuna Semlac, judeţul Arad"
Lucrările se vor executa conform Proiectului tehnic nr. 13/19.01.2024 (piese scrise şi piese desenate, liste de cantităţi etc.) parte integrantă din prezenta documentaţie de atribuire.
Prin achiziţia acestor lucrări se asigură implementarea proiectului "ÎNFIINŢARE CENTRU COMUNITAR INTEGRAT ÎN COMUNA SEMLAC, JUD. ARAD", finanţat prin Planul Naţional de Redresare şi Rezilienţă, COMPONENTA 12: Sănătate, Investiţia 1: Dezvoltarea infrastructurii medicale prespitaliceşti, I1.4 Centre comunitare Integrate, apel proiect MS-0014, Contract de finanţare nr. 949/116/CCI/15122023, încheiat între Comuna Semlac şi Sanatatii.
Concret, se are în vedere prin prezenta procedură achiziţionarea categoriilor de lucrări prevăzute în Centralizatorul cheltuielilor pe obiectiv, după cum urmează:
Capitolul 2 - Cheltuieli pentru asigurarea utilităţilor necesare obiectivului de investiţii
2.1. Cheltuieli pentru asigurarea utilităţilor necesare obiectivului de investiţii
Capitolul 4 – Cheltuieli pentru investiţia de bază
4.1. Construcţii şi instalaţii
4.2. Montaj utilaje, echipamente tehnologice şi funcţionale
4.3. Utilaje, echipamente tehnologice şi funcţionale care necesită montaj
Capitolul 5 - Alte cheltuieli
5.1. Organizare de şantier