Execuţie lucrări în cadrul obiectivului de investiţii "Reabilitarea, modernizarea, extinderea şi dotarea Ambulatorului Spitalului Clinic de Recuperare Cluj-Napoca" - 2 loturi, conform cerintelor din documentatia de atribuire, astfel :
Lotul 1 - Execuţie lucrări în cadrul obiectivului de investiţii "Reabilitarea, modernizarea, extinderea şi dotarea Ambulatorului Spitalului Clinic de Recuperare Cluj-Napoca" – Etapa 1 : lucră...
Execuţie lucrări în cadrul obiectivului de investiţii "Reabilitarea, modernizarea, extinderea şi dotarea Ambulatorului Spitalului Clinic de Recuperare Cluj-Napoca" - 2 loturi, conform cerintelor din documentatia de atribuire, astfel :
Lotul 1 - Execuţie lucrări în cadrul obiectivului de investiţii "Reabilitarea, modernizarea, extinderea şi dotarea Ambulatorului Spitalului Clinic de Recuperare Cluj-Napoca" – Etapa 1 : lucrări de amenajare a spaţiilor necesare instalării şi funcţionării camerei hiperbare în cadrul Corpului C13;
Lotul 2 – Execuţie lucrări în cadrul obiectivului de investiţii "Reabilitarea, modernizarea, extinderea şi dotarea Ambulatorului Spitalului Clinic de Recuperare Cluj-Napoca" – Etapa 2 : lucrări de extindere, etajare a corpului C13, realizarea pasarelei care leagă corpul principal al spitalului de corpul C13, dotări şi amenajări exterioare;
Orice operator economic are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare, semnate cu semnatura electronica extinsa, numai prin intermediul SEAP, intr-un termen de cel mult 18 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. In masura in care solicitarile de clarificari sau informatii suplimentare au fost adresate in termenul prevazut anterior, raspunsurile autoritatii contractante vor fi publicate in SEAP cu 11 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.