In cadrul acestei proceduri de achizitie autoritatea contractanta doreste achizitionarea contractului de executie de lucrari de modernizare a unor tronsoane de drumuri comunale şi vicinale de pe raza comunei Ciucea, cu o lungime totală de 5,786 km., conform proiectului tehnic de executie nr. 26/2023 intocmit de catre S.C. CONSTRUCT CDP S.R.L. pentru realizarea obiectivului de investitii "MODERNIZARE DRUMURI COMUNALE ŞI VI...
In cadrul acestei proceduri de achizitie autoritatea contractanta doreste achizitionarea contractului de executie de lucrari de modernizare a unor tronsoane de drumuri comunale şi vicinale de pe raza comunei Ciucea, cu o lungime totală de 5,786 km., conform proiectului tehnic de executie nr. 26/2023 intocmit de catre S.C. CONSTRUCT CDP S.R.L. pentru realizarea obiectivului de investitii "MODERNIZARE DRUMURI COMUNALE ŞI VICINALE DE PE RAZA UNITĂŢII ADMINISTRATIV-TERITORIALE CIUCEA, JUDEŢUL CLUJ"
Valoarea totala estimata a lucrarilor este de 5.558.967,52 leii fara TVA, din care:
a)Cap. 4.1. Constructii si instalatii: 5.538.967,52 lei fara TVA
b)Cap. 5.1.1 Lucrări de construcţii şi instalaţii aferente organizării de şantier: 20.000,00 lei fara TVA
Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a efectua modificari ale contractului in baza art. 221 din Legea 98/2016 cu privire la urmatoarele aspecte: Modificari generate de solicitari ale proprietarilor retelelor de utilitati; modificari ale duratei de executie ca urmare a aparitiei unor elemente independente de vointa Achizitorului sau Contractantului (epidemiile, pandemiile, cutremurele, inundatiile, alunecarile de teren, incendiile, razboaiele, revolutiile, decesul persoanelor responsabile, imbolnaviri, imposibilitatii desfasurarii activitatilor de catre personal din diferite motive, reducerile bugetare, nealocarea de catre finantatorul proiectului a sumelor necesare potrivit contractului de finantare, modificari tehnice in proada de executie etc); modificari legislative sau de norme tehnice/stasuri/normative/ standarde; modificari generate de cerinte ale autoritatilor de mediu; modificari generate de autoritati locale/centrale, cerute prin diverse avize/acorduri/autorizatii; modificari generate de act. pret; modificari generate de renuntarea/modificarea / suplimentarea unor categorii de lucrari; modificari generate de optimizarea proiectului si adaptarea la contextul practic si concret; modificari generate de includerea de noi subcontractanti si/sau inlocuirea subcontractantilor initiali; modificari generate de schimbarea personalului cheie; modificari generate inlocuirea/schimbarea contractantului; modificari generate de expertize tehnice; modificari ale valorii contractului prin diminuarea sau suplimentarea valorii acestuia urmare a modificarilor mentionate mai sus.
De asemenena, tinand cont ca procedura de atribuire este pentru executie de lucrari, ofertele se vor intocmi pornind de la cantitatile de lucrari estimate in PT precum si a faptului ca pretul final ce urmeaza a fi platit se va determina doar dupa executia lucrarilor, pe baza cantitatilor de lucrari efectiv executate (dupa masuratori) pentru finalizarea investitiei, valoarea contractului semnat cu ofertantul desemnat castigator poate suferi modificari din punct de vedere financiar in sensul suplimentarii/ diminuarii valorii acestuia, dar fara sa se aduca atingere art. 221 alin. (11) din L98/2016.
Din punct de vedere financiar si contractual va fi incheiat un contract de executie de lucrări pe o perioada de 73 de luni ( 1 luna pentru constituirea garantiei de buna executie, emiterea ordinului de incepere a lucrărilor, inclusiv mobilizarea executantului pentru inceperea lucrărilor + 12 luni executie de lucrări + 60 de luni perioada de garantie de buna executie).
Nota: Conform art. 161 alin. (1) si (2) din Legea 98/2016 autoritatea contractanta va răspunde în mod clar şi complet tuturor solicitărilor de clarificare/informaţiilor suplimentare adresate de operatorii economici, cu 6 zile înainte de data limita de depunerea ofertelor, în măsura în care solicitările de clarificări sunt transmise autorităţii contractante cu cel puţin 9 zile înainte de data limita de depunerea ofertelor (termen conform art. 160 alin. (1) din Legea 98/2016 cu modificările şi completările ulterioare), precizat la cap. I.1. din Fisa de date (9 zile înainte de data limita de depunere a ofertelor)