Lucrări propuse in conformitate cu documentatia tehnica anexata prezentei proceduri:
a) reparaţii la elementele structurale conform Expertizei tehnice;
b) termohidroizolarea soclului pereţilor exteriori cu soluţii ce permit trecerea vaporilor şi împiedicarea capilarităţii spre zidărie;
c) reabilitarea şarpantei, prin decopertarea tuturor straturilor existente şi realizarea termoizolării cu vată minerală de 25cm grosime, înt...
Lucrări propuse in conformitate cu documentatia tehnica anexata prezentei proceduri:
a) reparaţii la elementele structurale conform Expertizei tehnice;
b) termohidroizolarea soclului pereţilor exteriori cu soluţii ce permit trecerea vaporilor şi împiedicarea capilarităţii spre zidărie;
c) reabilitarea şarpantei, prin decopertarea tuturor straturilor existente şi realizarea termoizolării cu vată minerală de 25cm grosime, între căpriori, folie anticondens şi înlocuirea învelitorii;
d) reabilitarea plăcii de pe sol, prin refacerea acesteia, introducerea de polistiren extrudat de 5 cm grosime sub placa de beton şi refacerea hidroizolaţiei;
e) înlocuirea tâmplăriei exterioare existente uşi şi ferestre (fără performanţe termoenergetice cunoscute), cu o tâmplărie performantă din punct de vedere energetic din lemn stratificat, cu geam tripan şi acoperire selectivă cu 3 garnituri de etanşare;
f) repararea elementelor de construcţie ale faţadei care prezintă pericol de desprindere şi/sau afectează funcţionalitatea clădirii;
g) repararea sistemului de colectare a apelor meteorice de la nivelul învelitorii;
h) se va păstra volumetria clădirii, arhitectura faţadelor, forma golurilor. După consolidare, tratarea cu mituri a tencuielii şi profilatura faţadelor se vor reface conform existentului, la nivelul de detaliere actual;
i) restaurarea felinarelor existente din dreptul intrării ;
j) conservarea şi restaurarea pardoselilor interioare din marmură ;
k) păstrarea şi restaurarea suprafeţelor de sgrafitto din marmură ;
l) amplasarea unei rampe pentru persoanele cu dizabilităţi în zona accesului secundar nou creat ;
m) desfacerea unor pereţi de zidărie de compartimentare pentru realizarea de noi funcţiuni ;
n) deschiderea de goluri noi în pereţii de zidărie existenţi ;
o) practicarea de goluri în pereţi şi planşee pentru trecerea instalaţiilor ;
p) recompartimentări interioare în vederea îndeplinirii cerinţelor sanitare şi de securitate la incendiu ;
q) recompartimentarea grupurilor sanitare şi asigurarea accesului facil, dar şi dimensionarea lor corespunzătoare pentru utilizatori şi pentru persoanele cu dizabilităţi (grup sanitar separat creat, ce corespunde nevoilor speciale ale acestora) ;
r) pentru compartimentările interioare se vor realiza pereţi din zidărie de cărămidă GVP şi din gips-carton, conformate în vederea îndeplinirii cerinţelor de securitate la incendiu ;
s) realizarea unei şape de egalizare în toată clădirea ;
t) realizarea unei şape autonivelante în toată clădirea ;
u) realizarea de tavane false în vederea mascării instalaţiilor noi propuse ;
v) montare de tavan casetat în toată clădirea ;
w) înlocuirea completă a finisajelor interioare (pardoseli, pereţi, tavane) în toată clădirea ;
x) înlocuirea completă a tâmplăriei interioare şi exterioare şi adaptarea lor în vederea îndeplinirii cerinţelor de securitate la incendiu ;
y) se va monta marcaj tactil pentru persoanele nevăzătoare ;
z) lucrări de reabilitare, modernizare şi creştere a eficienţei energetice aferente instalaţiilor electrice, sanitare şi HVAC ;
aa) conformarea instalaţiilor pentru îndeplinirea cerinţelor de securitate la incendiu.
Realizarea lucrărilor se va efectua în conformitate cu prevederile caietelor de sarcini, în termen de maxim 12 luni de la data înscrisă în ordinul de începere a lucrărilor şi numai după încheierea procesului verbal de predare a amplasamentului lucrării. Emiterea ordinului de începere şi predarea amplasamentului lucrărilor se vor face ulterior constituirii, de către Executant, a garanţiei de bună execuţie.
Perioada de garanţie a lucrărilor va fi de minim 60 de luni (5 ani) –de la data semnării procesului-verbal de recepţie la terminarea lucrărilor şi până la data semnării procesului-verbal de recepţie finală.
La finalizarea lucrărilor, executantul are obligaţia de a notifica, în scris achizitorul că sunt îndeplinite condiţiile de recepţie, solicitând acestuia convocarea comisiei de recepţie.
Nerespectarea perioadei de garanţie face ca oferta să fie declarată neconformă.
Valoarea estimată a achiziţiei lei fără TVA:
Conform Devizului General a rezultat valoarea de 10.832.126,71 lei fără TVA defalcată după cum urmează:
Cap.1 Cheltuieli pentru obţinerea şi amenajarea terenului 20.000 lei fără TVA
Cap.2 Cheltuieli pentru asigurarea utilităţilor 106.747,57 lei fără TVA
Cap.4 Cheltuieli pentru invetiţia de bază 10.587.093,96 lei fără TVA
4.1. Construcţii şi instalaţii 9.859.138,96 lei fără TVA
4.2. Montaj utilaje, echipamente
tehnologice si functionale 224.561 lei fără TVA
4.3. Utilaje, echipamente tehnologice si
functionale care necesita montaj 503.394 lei fără TVA
4.5. Dotari 0 lei fără TVA
Cap. 5 Alte cheltuieli
5.1. 2 Organizare de şantier 110.175,89 lei fără TVA
Cap. 6 Cheltuieli pentru probe tehnologice şi teste
6.2 Probe tehnologice şi teste 8.109,29 lei fără TVA
Valoarea estimata a contractului ce urmează a fi atribuit nu cuprinde suma aferentă cheltuielilor diverse şi neprevazute precizată în devizul general, această sumă putând fi accesată, după caz, în funcţie de necesitati, prin modificarea contractului în condiţiile prevăzute la art. 221 din Legea nr. 98/2016 privind achiziţiile publice, cu modificările şi completările ulterioare.